prezenty dwa + rozliczenie zeszłorocznego postanowienia

***

Nie udało się & poległam na całej linii & utwierdziłam się w przekonaniu, że postanowienia wszelakiej maści to nie moja działka i zabierać się za nie bynajmniej nie powinnam. Ale, ale, ale … żeby nie było, zdawałam sobie z tego doskonale sprawę i ograniczyłam się w zeszłym roku do jednego, jedynego …. i co ? Wstyd, hańba – nie podołałam, ot co. Dobra, nie powinnam przecież się tak karcić i samobiczować, bo to nic poważnego w końcu, no … nie tak jak słynne już rzucenie palenia, przerwanie toksycznego związku, zaliczenie wszystkich egzaminów w pierwszym terminie i stypendium rektora, zdanie prawka, zrzucenie 15kg czy inne, tego pokroju. Moje osamotnione postanowienie było skromne, nieco dziwne, ale jakże ambitne! I wiecie, fakt iż mogę śmiało powiedzieć: eeeeej, w 2/3 zadanie uważam za wykonane ! sprawia, że naprawdę jestem odrobinę bardziej dumna z siebie, niż chwilę wcześniej. Jak dobrze wiecie, brzmiało ono: obejrzę 150 filmów – natomiast obejrzanych zostało dokładnie 100 filmów, z czego łatwo można obliczyć, że w miesiącu widziałam +/- 8 filmów, z kolei w tygodniu +/- 2 filmy – i tak jest dobrze, prawda?. Bo tak – to ambitne zadanie było. Więc …

25. 06 , 23 26

I szczerze? 90% z poniższych filmów mogę śmiało zaliczyć do kina z wyższej półki (zwłaszcza kilka ostatnich na liście, m.in … ADWOKAT DIABŁA, o boziu, co za film :O + mistrz Al Pacino!), aniżeli przypadkowych, kiepskich komedio-melo-dramatów. Także – w tym roku udało się obejrzeć 100 filmów, w przyszłym będzie niedoszłe 150 – PROMISE. I zapraszam do powiększenia poniższych zdjęć, aby odczytać tytuły. Albo standardowo już – konto na filmwebie kkkklik.

2013-12-30 14.16.35 2013-12-30 14.16.44

Trzy albumy, które ostatnio wałkuję, czyli Avicii ciąg dalszy, oraz ścieżki z filmu: Życie Pi & Wielki Gatsby:

muz

Taka historia sprzed kilku dni. Korzystając z okazji, że w końcu odwiedziłam dom, postanowiłam po wieeeelu latach wybrać się na kontrolę do dentysty – szczerze po cichu dodam, że zmusił mnie do tego ból górnej czwórki i coś, co zaczęło się przy niej pojawiać … a że dentysta ze mnie marny, to nie miałam pojęcia co to takiego, wolałam więc mieć czyste sumienie i wybrałam się do dentystki, do której chodzi moja cała rodzina, więc i ja kiedyś tam u niej byłam. Szybko wyszło, że moja ostatnia wizyta u niej miała miejsce w …. 2006 roku ahahahaha. Ja wiem Asiu, masz zdrowe zęby, ale kontrola raz na rok to podstawa. Okazało się, że jak miałam zdrowe zęby tak mam, a to dziwne, bliżej-nie-określone-coś, to po prostu ubytek klinowy, który póki nie będzie sprawiał jakiegoś olbrzymiego bólu, to ma sobie być i żyć. A moich ósemek wciąż nie widać 😦 a tak bardzo chciałabym się ich pozbyć – smutno mi po prostu, bo wszyscy moi znajomi opowiadają z nieukrywanym przejęciem na twarzach, ja kto mieli usuwane chirurgicznie ósemki, jak to boli, że nie można jeść, bla, bla … A ja co? Nie mogę się nawet ustosunkować 😦 I taka rada od mojej dentystki:

Dr: Jak będziesz kiedyś na randce i facet zapyta się Ciebie: Asiu, jakie są Twoje zalety? to powiedz, że nie dość że masz dwie seksowne i filtrujące nerki, to dodatkowo masz mineralną ślinę 😀

Także Panowie 😀 Moja mineralna ślina tego dnia, stała się moim największym atutem 😀

A jeżeli chodzi o prezenty …

* najważniejszy tegoroczny prezent:

3

* najlepszy materialny prezent od Tatogwiazdy:

2013-12-30 12.24.19 2013-12-30 12.24.51 2013-12-30 12.24.59

+ różowy domek

2013-12-30 12.23.04

* nowe zastępuje stare, czyli czerwona torebunia z Accessorize, podobnie jak jej turkusowa poprzedniczka, będzie teraz mi towarzyszyć – w ogóle polubiłam ten sklep. Oraz portfel z MANGO, który zastępuje wysłużony ze Stradivariusa, który o dziwo bardzo, bardzo długo ze mną wytrzymał. Kupiłam go dokładnie dwa lata temu, na początku jakoś nie mogłam się do niego przekonać, a obecnie nie mam serca, żeby zamienić go jakimś innym. Swoją drogą jest to najbardziej fotogeniczny portfel – te kolory zawsze wychodzą dobrze na zdjęciach

2013-12-30 12.21.421011667_579248198820320_685391159_n 2013-12-30 12.21.53 2013-12-30 12.22.41 2013-12-30 12.22.56

* i inności-różności z ostatnich dni:

2013-12-27 10.41.392013-12-27 10.42.572013-12-27 10.41.39 2013-12-27 10.43.17 rogi2013-12-29 17.20.33 2013-12-30 12.23.53

Szampańskiego Sylwestra, widzimy się w Nowym Roku ! ;-*

withi

2 thoughts on “prezenty dwa + rozliczenie zeszłorocznego postanowienia

  1. Frankly_speaking pisze:

    Asiu, nie żałuj tych ósemek, to jest średnio fajne doświadczenie 😦
    Mikołaj widzę w tym roku stanął na wysokości zadania:-)
    Pozdrawiam 🙂

  2. Anni pisze:

    Ale lista, ale prezenty! Niedługo będę zmieniała telefon, myśl,ałam o powyższym Samsungu oraz o Son XPERIA Z i teraz to dopiero mam dylemat. Czekamna wieści jak się sprawuje, a na pewno znakomicie. Tak się teraz zastanawiam, że ja jak oglądnę dwa filmy miesięcznie ot jest dobrze, wstyd. Twoja lista jest imponująca. I Ty też Asiu baw się jutro dobrze, czekamy na zdjęcia kreacji! Pozdrawiam !!!

Skomentuj

