m-e-r-r-y !

***

Hej. Na szybko, bo jak mniemam, nikomu dzisiaj w głowie blogi, facebooki i inne wirtualne błahostki. Sprawa jest prosta – życzenia złożyć przyszłam, jako że Święta mamy, śniegu nie (i dobrze!), odpoczywamy, objadamy się i w ogóle jest tak fajnie, miło i przyjemnie. No więc, wszystkiego co najpiękniejsze dla moich wiernych czytelników 🙂 Odpocznijcie, podsumujcie kończący się rok, ale uwaga – nie bądźcie zbyt surowi, jako że miał on już na wstępie pod górkę, gdyż magiczna (przynajmniej dla mnie) 13 na końcu zrobiła wszystko.

Nigdy nie lubiłam składać świątecznych życzeń, może też dlatego, że do tej pory te wszystkie życzenia były według mnie takie puste, odhaczane z jakiegoś niepisanego przymusu, ze sztucznym uśmiechem na twarzy. Trochę-tak-nic-nie-znaczące.

Zostawię Wam jeszcze kilka moich ulubionych piosenek i garstkę zdjęć. Pozdrawiam – przed Sylwestrem obiecuję się tu pojawić, jako że mam jedno postanowienie tegoroczne do brutalnego podsumowania wrrrr …. Niemniej – ściskam gorąco ! 🙂

2013-12-23 19.22.33 large (5)2013-12-21 14.28.38 2013-12-22 17.33.442013-12-24 10.01.082013-12-21 14.27.01 tumblr_mvw6ukdhXZ1snlc37o1_500

***

Mój ukochany, świąteczny (seriously?) kawałek … od zawsze kojarzy mi się z ubieraniem choinki, okresem około świątecznym. Uwielbiam Frankie goes to Holly

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „m-e-r-r-y !

  1. Gabryśka pisze:

    Świetny blog, naprawdę jestem pod wrażeniem! Możesz pochwalić się swoją sylwestrową kreacją?

  2. Kuba pisze:

    Wszystkiego dobrego Asiu w Nowym Roku – aby był jeszcze lepszy od obecnego. Odezwij się jak będziesz w Płocku u chłopaków. Pozdrawiam i zaglądam, wiesz o tym! 😛

  3. Łucia pisze:

    Wszystkiego najlepszego Asiu. Też lubię ‚Some nights’ i w ogóle chciałam Ci powiedzieć, że bardzo mocno identyfikuję się z Tobą pod względem muzycznym. Dzięki Tobie np zaczęłam słuchać BASTILLE i mocno ulubiłam sobie nową płytę Avici’iego.

    Pochwalisz się prezentami?
    Pisz dla nas dużo w przyszłym roku

    Pozdrawiam, Łucja

  4. Ana pisze:

    Wszystkiego najlepszego! Śliczna jest ta szynszyla, wyglądacie razem uroczo! Pozdrawiam :))

  5. Agata pisze:

    Radosnych świąt! Obyś w Nowym Roku nadal pisała dla nas z taką dawką pozytywnej energii jak dotychczas 🙂

Skomentuj

