he was always there to help her

***

Chciałabym kiedyś postawić sobie wyzwanie, sięgnąć do swoich własnych limitów i tych fizycznych, i tych psychicznych. Nie bać się uczucia porażki, przechadzającej się spokojnym, acz dostojnym krokiem, na horyzoncie mojego obecnego życia. Czasami się boję, wyciągam ręce przed siebie i łapczywie szukam fizycznego oparcia. Przeszkadza mi powietrze przepełnione uczuciami wszelakimi, lekko i delikatnie opadające płatki śniegu – też przeszkadzają.

Na chwilę obecną powiem jedno – czekajcie cierpliwie na swoje szczęście, nie walczcie, nie szukajcie na siłę – każdy ma kogoś na tym świecie, kto pasuje do niego jak banalna i mało oryginalna – druga połówka owocu tego czy tamtego, nieważne. Wiecie, że jestem (byłam?) człowiekiem planu, skrupulatnie planującym swoje do-granic-możliwości perfekcyjne życie – obecnie staram się panować nad tym, co mi po tym życiu jeszcze zostało – unoszę się tak jakby trochę nad ziemią, staram się pamiętać o labiryncie ulic naszkicowanym w mojej przepełnionej emocjami głowie. Wracam do mieszkania, otulam się pluszową ciszą, chowam się w Twojej kieszeni. „Człowiek wrażliwy najpierw czuje, później rozumie.” /. voila

PS: Wiecie że to jest mój 508 post na tym blogu !? : O

moje, niedostępne już w Polsce, maluchy:

2013-12-16 16.04.17 2013-12-19 17.09.32

taaaakie cukierki !

2013-12-19 18.41.57a

nasz strażnik wina – nawet nie zdaje sobie sprawy, że czeka go raczej bezrobocie ; ale i tak jest uroczy 

2013-12-19 19.30.22

;*

2013-12-19 19s

burżuazja totalna *.*

ssas2013-12-19 19.41.59

Aaa, uwielbiam Uniformix ! Przyszły moje dwie nowe bluzy, tym razem zamówiłam kimonkowe, wiązane z tyłu bądź z boku – idealnie dopasowują się do sylwetki i wiecie, nie-mogę-się-doczekać-praktyczek ! Oczywiście czerwony poczeka na indywidualne 😦 Są mega piękne, zwłaszcza na żywo 🙂 Chcę na porodówkę, now !

2013-12-19 19.49.26 blb

Czerwień+brokat na pazurkach jest, coroczna tradycja została spełniona, także jestem gotowa na Święta 🙂

2013-12-20 10.20.18

Pamiętacie? Chcę do Świata magii i czarodziejów ! 😦

harry

***

Prze-prze-kawałek. Uwielbiam/y heartbeat !

withi

9 thoughts on “he was always there to help her

  1. Ana pisze:

    Asiu masz rację – z niczym nie wolno się śpieszyć, a już na pewno nie z miłością. Sama przyjdzie do nas w odpowiednim czasie, czego dane mi było doświadczyć ponad rok temu – teraz jestem szczęśliwą narzeczoną i powoli szukam suknię ślubną. Pozdrawiam zakochańca – inny zakochaniec :)))

  2. Radzia pisze:

    Cześć. Z Twoich ostatnich wpisów widać, że jesteś bardzo szczęśliwa – super, cieszę się, bo jesteś naprawdę wartościową osobą. Miłych Świąt ! Rzadko komentuję, ale czytam regularnie i bardzo lubię. Pozdrawiam, koleżanka z Poznania 🙂

  3. Madeleine pisze:

    Ojej, czemu już nie ma tych zapachowych świeczek w Polsce? :C tak miałam sobie kupić chociaż z jedną przy okazji, bo u Ciebie tyle razy je widziałam. smuteczek :c oryginalny pomysł na zapakowanie prezentów! 😀 i ten „strażnik wina” też super haha 😀 sympatycznego masz chłopaka! w sensie z wyglądu 😀 no i fartuch ładny 🙂 szkoda,że u nas nie spadł puszysty śnieg na święta tak jak w Hogwarcie :C

    • withi pisze:

      Ależ one są, tych wosków które są na zdjęciu po prostu już nie ma, bo były to edycje limitowane i obecnie dostępne są tylko w Stanach. A tak to Yankee oczywiście że są … nie wyobrażam sobie bez nich mojej egzystencji 😉

Skomentuj

