finders keepers, losers weepers

***

Podobno wszystko zaczyna się w głowie. Jakiś czas temu obiecałam sobie, że przestaję otaczać się ludźmi, którzy mówią, że inni mają lepiej, bo to i tamto. Nie słucham, jak ktoś mi mówi, że nie osiągnę celu, który sama sobie wyznaczyłam. Nie patrzę i nie interesuję się jak żyją inni, co mają, co robią – jeżeli ktoś ma problem, to chętnie mu pomogę, a jeśli ktoś osiągnął więcej niż ja, coś, co robi na mnie wrażenie, to chętnie zapytam go, jak to zrobił. Stawiam cel. Planuję. I działam. Jeśli droga przestaje mi się podobać, to albo zmieniam cel, albo drogę.

Nie mogę doczekać się Świąt i Sylwestra. W tym roku będzie jeszcze magiczniej, o ile to w ogóle możliwe? Będzie po prostu inaczej.

Ostatnio poczułam się jak Harry Potter – Ola zrobiła nam kremowe piwo, które było tak niewyobrażalnie słodkie, że serio … nie dziwię się że Harry i kumple czarowali po czymś takim : O

2013-12-11 20.16.56-12013-12-11 20.18.272013-12-11 20.17.49

Polecę Wam jeszcze dwie książki kucharskie, jedna to ta powyższa z przepisami filmowymi – super pomysł na prezent, jak jeszcze szukacie, a druga to seria książek z wege przepisami, takimi skierowanymi na daną porę roku. Póki co mam zimową – przepisy w środku są bardzo pyszne, książka jest pięknie wydana, serio polecam.

2013-12-11 19.01.11

Przy okazji, byliśmy wczoraj ze Stasiem na burgerze tygodnia w Krowarzyach – szpinaczex (szpinak, czarne oliwki, tofu, ryż i oregano) wysuwa się chyba na prowadzenie, a przynajmniej plasuje się blisko bobexa i jaglanexa *.* pyyyychotka. Uwielbiam to miejsce – mogłabym tam pracować (a po miesiącu byłabym wegetariańskim burgerkiem :D)

1468785_423891244406377_653778257_n

Podobno moja odżywka X-LASH działa 🙂 Samej ciężko mi to stwierdzić, ale skoro tak, to ja się cieszę bardzo, bardzo, tym bardziej, że z moją regularnością ostatnio trochę słabo ;

2013-12-13 15.32.12 Image1240Image1222

Moja nowa, iście minimalistyczna tapeta:

;p

Ok, chyba to wszystko na dzisiaj. Mam ostatnio jakąś dziwną dziurę w głowie, dni uciekają mi zbyt szybko, chyba tak to już bywa jak jest się szczęśliwym? Jakoś szybciej i łatwiej życie przemija. Chodzę sobie co drugi dzień na basen, kupiłam już 90% prezentów, w tygodniu muszę to wszystko popakować i voila. Mam nadzieję że u Was wszystko w jak najlepszym porządku, zostawię Wam jeszcze cudowny live, który odkopałam na jakiejś playliście na YT. ;-*

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „finders keepers, losers weepers

  1. Madeleine pisze:

    aaa kupiłam sobie tę książkę „Kuchnia filmowa” i jest świetna!! 😀

  2. Aleksandra Pe. pisze:

    No eeej, nie mogłaś zrobić wyraźniejszego zdjęcia tego przepisu?:P Oczy mi wyłażą, żeby przeczytać 😛 A tak serio, to piwo rzeczywiście musi być okrutnie słodkie 🙂 Buziaki!:*

  3. Justyna pisze:

    Asia, bardzo mądrze piszesz. Trzymam kciuki za wszystkie Twoje cele! Dziękuję za notkę, piwo kremowe i muzykę 🙂

Skomentuj

