byliśmy ze sobą umówieni od lat

***

The-Painted-Veil-2006-movies-4378419-1280-1024

Powinnam być dla siebie jak najlepsza. Dbać o siebie, o swoje wnętrze, o swój wygląd. A ja co? A ja się, brzydko mówiąc, opierdzielam. Mój listopad był bardzo intensywny, pełen miłości, imprez, alkoholu i ważnych decyzji, które sprawiły, że grudzień zaczęłam w tym miejscu, w miejscu, o którym kiedyś nawet nie marzyłam. Nie sądziłam że ten rok skończy się tak wspaniale, pomimo wszelakim zapowiedziom z jego początku – bo przecież zaczął się fatalnie i cały był jakiś taki pechowo-nijaki … A tu proszę, faktycznie życie jest wypełnione przeróżnymi niespodziankami, a to tylko od Nas zależy, czy dostrzeżemy je i chwycimy w dłonie w odpowiednim momencie.

I to nadgorliwe, stojące w miejscu serce, drżące palce strącające niewypowiedziane myśli chwiejące się nad potwornie pustą i głęboką przepaścią. Moje serce tłoczy ostatnio nazbyt dużo czerwonej życiodajnej substancji. Gdy jestem szczęśliwa nie lubię spać. Jest we mnie wówczas zbyt dużo życia/ But she wondered: How can I protect something so perfect without evil?

PS: W najbliższym czasie relacja z kolejnej, trzeciej już, wizyty u dermatologa 😉

PS1: Wciąż sprzedaję ciuszki – kkkklik

PS2: Z ostatnio obejrzanych filmów polecam Malowany welon z Nortonem i Erin Brockovich z czarującą J. Roberts ! Jest w tym filmie nieziemska ! oraz Konesera

PS3: Jak Wasz Mikołaj? Mój przyszedł i był całkiem sympatyczny ;-*

2013-12-02 14.35.22

łyżeczkujemy dzielnie fantoma z wełnianą macicą

2013-12-05 09.59.12 2013-12-05 09.59.55

nowości pyszności

2013-12-05 15.03.472013-12-06 16.41.30 2013-12-02 14.35.58 5ss2013-12-02 06.53.31

***

Ostatnio w głośnikach:

jak zwykle zwracam uwagę na 4:36 – 4:48 w You are not alone Michaela . mistrzostwo

withi

12 thoughts on “byliśmy ze sobą umówieni od lat

  1. Alicja pisze:

    Zawsze Cię tylko czytam, ale dziś mam pytanie: Asia, skąd sukienka ze zdjęcia pomiędzy zdjęciem z woskami a zdjęciem z lakierami? 🙂 Pozdrawiam!

    • Misia pisze:

      Jestem tak samo zdziwiona jak koleżanka powyżej 😉 Dodatkowo u nas za pomalowane paznokcie, jeansy czy wystające spod mundurka rękawki można zostać wyrzuconym z pracowni, Rygor jak w szpitalu 🙂

      Niemniej jednak od razu widać, że kochasz to, czym się zajmujesz! 😉

      • withi pisze:

        U nas wszystko zależy od prowadzącego i od zajęć. Tak samo na pierwszym roku zwracano nam na to uwagę, to samo w szpitalu – w jednym wywalają za pomalowane paznokcie, w innym nie. Oczywiście na praktykach szkolnych nie wolno mieć lakieru, całe jesteśmy na biało, wszystko ładnie i pięknie, z kolei praktyki indywidualne to już inna bajka. Akurat te zajęcia były dość luźne, nie ma żadnego rygoru, bo jest to w tym przypadku zbędne.

Skomentuj

