TAG: o mnie

***

IMG_7085a

* TAG: 50 faktów o mnie – kkkkklik

* TAG: too much information – kkkklik

Hej. Dzisiaj zapraszam Was na lekką innowację na moim blogu, tj na ‚tag’, który podesłała mi Maja, z prośbą abym umieściła go tutaj. Są to dość proste i krótkie pytania, nic groźnego, coś bardzo lekkiego – zainteresowanych zapraszam – i podeślijcie mi jeszcze jakieś pomysły na tego typu wpisy. Powinnam Was jeszcze przeprosić, za to, że tak mało mnie tutaj. Wiecie, dobijający brak czasu i priorytety wszelakie sprawiają, że po prostu blog został trochę zaniedbany. Postaram się to zmienić, choć nic nie obiecuję.

Szybko dodam, że jest w-s-p-a-n-i-a-l-e ! Jestem bardzo, bardzo, bardzo (do nieskończoności!) szczęśliwa. ;-*

***

1. Jak masz na imię?  Asia, przecież wiecie😉


2. Kiedy masz urodziny? 23 maja


3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie? Studiuję położnictwo, natomiast jeżeli chodzi o wymarzoną pracę w dzieciństwie, to pomysłów na siebie było wiele – zaczynając od takich bzdetów jak bycie piosenkarką (i przy tym kompletna ignoracja faktu, iż talentem do śpiewania bozia to mnie nie obdarzyła, … choć nie powiem – w chórku w szkole śpiewałam *.*), przez policjantkę, policjantkę detektywistyczną (zostałam oświecona przez brata, że policjantka nie może mieć 162 ! smuteczek :(), weterynarza, człowieka, który czyści okna wieżowców (do tej pory z utęsknieniem patrzę w górę, na tych człowieko-pająków czyszczących Marriotta czy Novotel – coś cudownego!), taksówkarza, pracownika oceanarium/ZOO i obecnie – właściciela wegetariańskiej restauracji/knajpki

4. Czy masz chłopaka? Tak😉

5. Jakiej muzyki słuchasz? Nie szufladkuję się w tej kwestii. Lepiej wymienię kilka zespołów/artystów, co pewnie więcej Wam powie o moich muzycznych preferencjach, aniżeli mało jednoznaczne hasła typu: rock, pop, rap. Na pewno przoduje zespół Queen, później Michael Jackson, Bastille, Bruno Mars, Beyonce. Uwielbiam muzykę filmową (Hans Zimmer! , James Newton Howard, John Williams). Do tego muzyka klubowa, tolerowana na imprezach, Avicii, Shakira, Pitbull, te sprawy też. Ponadto uwielbiam kawałki, które tworzyły poniekąd dzieciństwo naszych rodziców – Perfect, Sting, Carlos Santana, Scorpions, Europe, Cutting Crew, Phil Collins. Zresztą – staram się pod każdą notką wrzucać kawałki, których aktualnie słucham, więc +/- wiecie co preferuję🙂 Jeżeli chodzi o radio to na laptopie zawsze włączam RMF i moje ulubione pod-stacje, czyli muzyka filmowa, Michael Jackson, Queen, Party, Poplista 10 lat & Best of.

6. Czy pracujesz? Stricte dorywczo – jako opiekunka do maluchów zaczęłam pracować jakieś dwa lata temu. Przez ostatni rok zajmowałam się tylko jednym maluchem, Balbinką i na początku listopada musiałam się z nią pożegnać😦 z czego naprawdę jest mi potwornie smutno. Teraz skupiam się na studiach, zresztą – chyba już nie chcę być opiekunką, jakoś zawsze będzie ten niedosyt (pomimo że do tej pory trafiałam na naprawdę cudowne rodziny). Studiuję dziennie, więc obojętnie jak bardzo chciałabym pracować na etat/pół etatu, jest to po prostu niewykonalne

2 2013-10-22 16.16.05

7. Czego szukasz w drugiej osobie? Szczerości, poczucia bezpieczeństwa, zrozumienia, akceptacji, pasji – found !

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno? Mama, przyjaciółka, babcia, albo kumuluję smutek w sobie, co wiem – nie jest najlepszym rozwiązaniem. Wolę słuchać, aniżeli obarczać swoimi problemami innych. Tutaj wygrywa moje dążenie od wiecznego perfekcjonizmu, czyli gdzieś z tyłu głowy pojawia się myśl: jak to, JA nie poradzę sobie ze swoimi problemami !? Bullshit.

9. Ulubione jedzenie? Wiecie że nie jem mięsa. Uwielbiam za to wszystkie bakalie – suszone owoce, orzechy – jestem wtedy studnią bez dna. Poza tym tony warzyw i owoców, wędzone tofu, kasze (najbardziej jaglana na słodko i gryczana w wersji bardziej wyrafinowanej :)), jogurty, serki. Nie mogę powiedzieć, że np uwielbiam taką czy inną kuchnię – szczerze, w każdej znajduję coś, co mi posmakuje. Jakbym miała podpisać się pod jakoś jedną kuchnią, to byłaby to chyba śródziemnomorska albo grecka. Mimo wszystko jestem dość wybredną osobą i chyba więcej produktów nie lubię aniżeli lubię.

10. Ulubiona część garderoby? Ciężkie pytanie, wydaje mi się że w zależności od np pory roku, ranking pod tym względem nieco się zmienia. Jednak postanowiłam chwilę zatrzymać się nad tym pytaniem, i chyba SUKIENKI biją całą resztą na głowę. Uwielbiam sukienki – jest to tak banalna, a przy tym tak kobieca część garderoby. Nie trzeba zastanawiać się czy góra pasuje do dołu. Po prostu, wskakujemy w sukienkę i that’a all we need to do.

11. Czy masz zwierzątka? Mam szynszyla – Roger Majkel I. Na razie ciiii, ale może niebawem ta skromna ilość się zmieni😉 i Roger będzie miał, ciut większego, kolegę

2013-02-09 13.34.46542013-02-09 13.35.20IMG_2382 DSC05802372

to ja i R daaaawno temu – on był młody, ja byłam młoda, ah

85

12. Ulubione miejsce? Dom, zdecydowanie – rodzinny dom. Tam czuję się najbezpieczniej, tam mam mój osobisty back to past, tam mam rodziców i uwielbiam tam wracać. Uwielbiam też dom moich dziadków z Zamościa, w którym spędziłam duuuży % mojego wspaniałego dzieciństwa. Do tego takim miejscem, gdzie czuję się równie dobrze, jest Chorwacja, a dokładnie wyspa Mali Losnij, na której spędzaliśmy z rodziną praktycznie każde wakacje. Cudowne miejsce. Chorwacja jest przepiękna.

13. Czy masz drugie imię? Tak, Maria po obu babciach. Rozważam to imię dla mojej potencjalnej, przyszłej córki – bardzo chciałabym żeby nazywała się Maria Joanna.

14. Ulubiony przedmiot w szkole? Próbuję sobie przypomnieć, który przedmiot przez wszystkie etapy, tj podstawówka & gimnazjum & liceum lubiłam na podobnym poziomie i wydaje mi się że zawsze był to język angielski. W liceum miałam etap biologii, w gimnazjum miałam etap historii, w podstawówce uwielbiałam język polski i wf. Jednak to język angielski przez te lata uwielbiałam w równym stopniu, niezależnie np od osoby prowadzącej zajęcia.

15. Ulubiony napój? Kawa rozpuszczalna TCHIBO GOLD, definitely. Zaraz za nią plasuje się zielona & czerwona herbata. Jak przystało na konesera win wszelakich, nie mogłabym nie wspomnieć tu o tym napoju Bogów, tak więc – wino pół-wytrawne i pół-słodkie (Carlo zawsze i wszędzie – California Red & California Rose) no & woda z cytryną.

CarloRossiSet

16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?

 

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom? Syn: Jan ; Antoni ; Stanisław ; Franciszek ; Bruno Córka: Emma ; Naomi ; Maria-Joanna ; Hanna ; Helena

18. Czy uprawiasz jakieś sporty? Tego lata na nowo pokochałam rower, a raczej miejską jazdę i jeździłam bardzo namiętnie, o czym wiecie – nie omieszkałam się pochwalić moimi osiągnięciami. Kiedyś grałam w tenisa dość intensywnie. Kilka dni temu zaopatrzyłam się w karnet na basen i ekwipunek prawdziwego pływaka – trzy razy w tygodniu zamieniam się w delfina i pływam sobie dość intensywnie – pływanie wycisza i jest wspaniałe🙂

19. Ulubiona książka? Wstyd się przyznać – o ile z filmami nie mam problemów, tak książki, a raczej ich czytanie … leży po całości. Na ten moment to ulubioną jest chyba Ginekologia i położnictwa cudownego Bręberowicza, a tak serio – cała saga Harrego od zawsze na zawsze. Ktoś powie – mało ambitnie …. Srutututut majtki z drutu. Harry Potter to rzecz tak kultowa, że bezczelnie jest go obrażać. A ja cieszę się że dane mi było uczestniczyć w całym potteromaciactwie. Lubię jeszcze ksiązki Jodi Picoult, np: Jak z obrazka, Bez mojej zgody, Przemiana, W imię miłości, W naszym domu, Zagubiona przeszłość. Jako że lubiłam język polski, uwielbiam pisać, to i lektury dzielnie czytałam, a kilka z nich do dnia dzisiejszego darzę wielkim uczuciem, np: Kamienie na szaniec, Przedwiośnie, Mistrz i Małgorzata, Krzyżacy.

20. Ulubiony kolor? Pudrowy, brudny róż🙂, brąz & szary

21. Ulubione zwierzątko? Szynszyle, psy, delfiny.

22. Ulubione perfumy? Perfumy to dla mnie rzecz święta – są dopełnieniem całości, albo wręcz przeciwnie – grają główne skrzypce. Dla mnie zapach to osoba, miejsce, wspomnienie. Uwielbiam moment, kiedy mogę wybrać się do perfumerii i zakupić zapach, który jest taki mój, osobisty. Ostatnio postanowiłam zredukować moją mini kolekcję do tych zapachów, z którymi kojarzą mnie moi znajomi. Na daną chwilę mam dwie takie moje perły asiowe, tj klasyka od Chloe i Lancome – La vie est belle. Istnieje jeszcze najpotężniejsza klasyka, i wiem, że jest to również mój zapach, niestety … aż tak na głowę nie upadłam i nie wydam za niego 600zł (wiecie może o czym myślę? :)) – a tyle życzy sobie polska Sephora. Mimo wszystko, czuję i wiem, że niebawem będzie mój, a co to takiego – w odpowiednim czasie Wam tu pokażę😉

2013-10-23 09.54.05 2013-10-23 09.55.50

23. Ulubione święto? Oczywiście Boże Narodzenie – w momencie końca wakacji zaczynam moje coroczne odliczanie do tych świąt – uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Rodzina, pyszne jedzenie, klimat, rozmowy, ah🙂

24. Czy skończyłaś liceum? Dobre😀

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy? Byłam wielokrotnie, za co wypadałoby podziękować w głównej mierze moim rodzicom, którzy praktycznie na każde wakacje wymyślali dla nas coś nowego. W Chorwacji byłam niezliczoną ilość razy, stąd kraj ten traktuję niemal jak mój drugi dom, a najbardziej, całym swoim sercem, wielbię wyspy – Mali Losjnij naj❤ Ponadto: we Włoszech byłam również sporo razy, Francja (dwukrotnie), wspólnie z Itaką objechałam praktycznie cała Hiszpanię i Portugalię na pamiętnej wycieczce Viva Iberia (tu kilka odnośników do wpisów – wtedy zaczynałam prowadzić tego bloga, kkkkklik 1 , kkkklik 2 , kkklik 3), do tego to co blisko, czyli Słowacja, Czechy, Niemcy, Węgry, Austria, Grecja, Ukraina. Jak widać poza Europę na razie nie było mi dane wyjechać, mam nadzieję że niebawem to się zmieni. Marzy mi się pewne miejsce, ale na razie ciii. Poza tym bardzo chciałabym zobaczyć Szwajcarię, zwłaszcza zimą ; Anglię no i zimną północ – Norwegię, Szwecję i Finlandię.

26. Czy mówisz w innych językach? Tak, po angielsku, a do tego posiadam jakieś francuskie podstawy (a już na pewno płynny akcent, ah), które udało się moim nauczycielkom w gimnazjum i liceum nadludzką mocą wszczepić.

27. Czy masz rodzeństwo? Tak, jednego i jedynego brata Maćka😉

28. Ulubiony sklep? Ubrania & obuwie: H&M ; Reserved : Mohito : Ryłko ; Kosmetyki: SuperPharm ; Rossmann ; Douglas Jedzenie: TESCO Extra😀

29. Ulubiona restauracja? Krowarzywa, chociaż ma mało z restauracji ; PASTA Restauracja czyli zapunktowałam u braciszka ; lubię jeszcze Gaumarjos – gruzińska restauracja po rewo Madzi Gessler na KEN

30. Czy lubisz szkołę? Jak jeszcze do takowej uczęszczałam to nie powiem – lubiłam szkołę, a zwłaszcza okres gimnazjum. W większym % było to spowodowane cudownymi ludźmi, z którymi spędzanie czasu w moich wspaniałym Katolickim Gimnazjum Sióstr Prezentek w Rzeszowie❤❤❤ było czymś tak przyjemnym, że nawet wszystkie wady tej szkoły nie miały znaczenia, serio. Uciekanie przed Siostrami, te nasze wszystkie gimnazjalne przygody i przyjaźnie – to właśnie w gimnazjum poznałam najlepszych ludzi, o czym wielokrotnie wspominałam. Nawet jak nie widzimy się rok, to w momencie kiedy się spotkamy, rozmowy nie ustają. Za LO nie przepadałam, więc tego okresu nie wspominam zbyt dobrze. Jeżeli studia mogę ulokować na regale: szkoła to również lubię🙂

31. Ulubiony film? Wiecie że jestem kinomaniakiem i prośba o wymienienie jednego ulubionego filmu jest co najmniej lekko nie na miejscu. Mam swoje konto na filmweb’ie – kkkklik i tam wszystko jest ładnie poukładane i posegregowane, także zainteresowanych zapraszam😉 Kilka z naj-naj-naj: Skazani na Shawshank ; Bękarty wojny ; Blue valentine ; American History X ; Rzeka tajemnic ; Gran Torino ; Pęknięcia ; Prestiż ; Ostatni król Szwecji ; W pogoni za szczęściem ; Przerwana lekcja muzyki ; trylogia Nolana – Batman, początek ; Mroczny rycerz ; Mroczny rycerz powstaje … i mogłabym tak długo.

32. Ulubiony program w telewizji? Kuchenne rewolucje, Kuba Wojewódzki, Kobieta na krańcu świata, Sekrety chirurgii, Życie bez wstydu (Ambroziak mistrzu)

33. PC czy Mac? Jak nie Mac, to zostaje PC – wstyd się przyznać, ale musiałam sprawdzić a cóż to takiego😀

34. Jaki masz telefon? Samsung GALAXY S II – ukochałam sobie Samsungi miłością niebotyczną i odwzajemnioną.

DSC00642

35. Ile masz wzrostu? Zgodnie z zasadą ‚małe jest piękne’ jestem chodzącym i zadowolonym metr-sześćdziesiąt-jeden/dwa nad poziomem morza i nie tylko. Nadrabiam obcasami😉

***

I to tyle, mam nadzieję że podobał Wam się wpis tego typu – jeżeli miałabym zamieścić jeszcze coś podobnego, tzn odpowiedzi na różne pytania, to dajcie mi znać. Nie powiem – całkiem przyjemnie pisało mi się ten wpis. Osoby, które odwiedzają mnie od niedługiego czasu, pewnie wielu nowych rzeczy dowiedziały się o mojej osobie. Moi stali czytelnicy pewnie nie odkryli nic nowego😉 I garstka zdjęć:

2013-11-19 22.00.07 2013-11-25 12.26.15 2013-11-25 12.26.25

mniam mniam

2013-11-25 12.27.03 2013-11-25 12.27.26

Odżywka jest już moja od kilku dni – zaczęłam hodować rzęsy do nieba, zobaczymy co z tego będzie

2013-11-25 14.08.33 2013-11-25 14.08.52

Dan kocha Warszawę i Polskę, Warszawa i Polska kocha Bastille – było baaaaardzo skocznie, racja . 

Bez tytułu withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

11 odpowiedzi na „TAG: o mnie

  1. Łucia pisze:

    Asiu, pomimo że czytam Cię od dłuższego czasu, to z tego wpisu dowiedziałam się o Tobie naprawdę wielu nowych i ciekawych rzeczy. Tak jak ktoś wcześniej napisał – wydajesz się naprawdę ciepłą i ciekawą osobą – aż chciałabym Ciebie poznać i jak będę tylko w Warszawie to dam znać – może znajdziesz dla mnie chwilę🙂

    Twoja szynszyla jest niesamowita. Też uwielbiam zapach Chloe. Chyba zaczną jeździć na rowerze i też w podstawówce najbardziej lubiłam angielski. I wydaje mi się, że mamy jeszcze wiele wspólnych cech :

    Pozdrawiam ciepło, Łucja

  2. Ruda pisze:

    Asiu jesteś niesamowitą osobą. Twój blog to dla mnie solidna dawka energii i pozytywnego nastawienia do życia. Ciekawi mnie jaki jest ten trzeci zapach, może zdradzisz chociaż jego markę?

    Podoba mi się tu wszystko. Pozdrawiam i ściskam – Twoja wierna czytelniczka Ruda😉

  3. Donia pisze:

    Aś! Historia w gimnazjum, aaa! W pierwszej chwili zaczęłam się śmiać, ale potem pomyślałam, że w sumie to lubiłam siedzieć na tych lekcjach, słuchało się z przyjemnością, szczególnie w porównaniu do lo😀
    pozdr🙂

  4. Ola pisze:

    Fajnie. że wreszcie się odezwałaś:) Już zaczynało mi brakować Twoich wpisów. Mam nadzieję, że recenzja Xlasha będzie? Pozdrawiam.

  5. Magalena Frej pisze:

    Asiu, jesteś cudowna. Śledzę Twojego bloga od ok 2 lat i uwielbiam Cię. Za to, że jesteś taka sympatyczna, taka inspirująca. Zdecydowałam się na położnictwo i nie żałuję. Po części masz w tym swój udział🙂 Mam jedną prośbę- nigdy nie przestawaj prowadzić bloga !🙂

Skomentuj

