But if you close your eyes ; Baastille !

***

bastille-naambordje-parijs

Hej. Czwartek mamy – mamy czwartek, a ja nie marzę o niczym innym, jak po prostu o wolnej chwili ; choćby po to żeby odespać wszystko co się ostatnio w moim życiu dzieje. Aha, we wtorek byłam na długo wyczekiwanym koncercie moich wspaniałych chłopaków z Bastille i nie wiem co mam napisać – brakuje mi słów. To było coś nieziemskiego. Potwierdziły się tylko moje przewidywania, a mianowicie – oni na żywo są tak genialni, tak wspaniali. Solidna dawka energii, Dan jest tak miłym facetem, że o-jezu. Obiecał że jeszcze przyjadą do Polski. Stodoła we wtorek należała do nich i do nas wszystkich – cudownie. Niby jakieś tam pseudo zdjęcia mam, ale to nie było najważniejsze. Zagrali też dwa nowe kawałki, których nie ma na płycie Bad Blood.

A ja ostatnio namiętnie wałkuję nową płytę True – Avicii – omg, cudo. Jak tak słucham i słucham, to mam ochotę na okres około-sylwestrowy. I wiecie, mam już sukienkę !

Na uczelni w porządku, u babci było wspaniale, jak to u babci. Wprowadzam stabilizację do życia, bo tak trzeba i wypada, w głowie powoli wszystko składam i układam z chirurgiczną precyzją. Nie mogę wchodzić do Świata Zapachów, bo jestem so addicted, kurde. Aha i w styczniu wchodzi przepiękna nowość od Yankee Candle – pan pod centralnym ma unikatową, jedyną w Polsce świecę, także ciekawskim polecam – zapach podobny do Beach Walk, mega męski i mega seksowny – ale ciiiii, bo nam wykupią. I to chyba wszystko co chciałam na szybko tak napisać. Mam nadzieję że trzymacie formę równie dobrze jak ja, do usłyszenia! ;*

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Nowe woski – ten Fresh Cut Roses jest mega, mega intensywny, także uważajcie. Mnie np boli po nim głowa …

2013-11-20 08.34.00 2013-11-20 08.34.17 2013-11-20 08.34.26

I Avicii na koniec:

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

9 odpowiedzi na „But if you close your eyes ; Baastille !

  1. Andzia pisze:

    pod jakim adresem dokładnie mieszkasz? wydaje mi się, że mieszkam koło Ciebie:):) kiedy następna notka? czekam z niecierpliwością:)

  2. qwerty pisze:

    Wiem, że to nieładnie, ale zazdroszczę koncertu 😀
    Co sądzisz o http://www.youtube.com/user/AbstrachujeTV?

  3. Losti pisze:

    Pink sands uwielbiam, bahame będę musiała wypróbować – skusił mnie kolor 😀

  4. Madeleine pisze:

    Aaa uwielbiam Bastille!:))
    Ale masz długie pazurki 😀

  5. niema pisze:

    ale Ty jesteś głupiutka i pusta 🙂

  6. greenka pisze:

    Również uwielbiam nową płytę Avicii, a w szczególności Lay Me down. Wokal Lamberta zawsze poprawia mi humor 😉

    A z twórczością Bastille muszę się koniecznie zapoznać 🙂

Skomentuj

