> Grandmas never run out of hugs or cookies !

***

Korzystając z okazji, że jutro spontanicznie jadę do Zamościa, pokażę Wam przepiękne zdjęcia, zrobione przez mojego brata na tegorocznych wakacjach – a na nich najcudowniejszą i najważniejszą osobę w moim życiu, tj moją ukochaną Babcię, którą zobaczę za kilkanaście godzin. Brakuje mi słów, żeby coś jeszcze dodać. Po prostu – nie wyobrażam sobie bez niej życia – tacy ludzie są tak wartościowi i tak unikatowi, że powinniśmy o nich po prostu dbać i spędzać z nimi jak najwięcej czasu. O jej, that’s all.

Miłego weekendu 🙂

PS: A za kilka dni ….. kkkklik ! ! ! Nie-mogę-się-doczekać ! ! !

PS1: Zapraszam na zakupy, wrzuciłam kilka nowych ubrań: kkkklik

PS2: Czy ktoś na pokładzie zna się na laptopach? Mój wysłużony SONY VAIO umiera śmiercią mało naturalną (jestem wymagającą właścicielką) i planuję zmianę – wiem jedno, na pewno kupuję Asusa, a zastanawiam się pomiędzy poniższymi modelami – jak posiadacie Asusa to czekam na jakieś inf jak się sprawują (zwłaszcza te z dotykowymi ekranami – nie wiem czy taki chcę, chyba średnio, ale chętnie poczytam jak ktoś taki posiada i co o nim sądzi). Mój tata i brat posiadają i sobie chwalą, więc jak wszystko w rodzinie to wszystko. Będę wdzięczna za pomoc 😉

kkkkklik 1 ; kkkklik 2 ; kkkklik 3

9607345850_00995eb8ed_b 9625683819_d80d580bd0_c 9719698428_93f2f25e8f_b 9758514333_d2ffd2b704_b

***

withi

6 thoughts on “> Grandmas never run out of hugs or cookies !

Skomentuj

