saturday disco fever

***

79

Hej. Dzisiaj krótko i migawkowo – kilka ujęć z ostatnich dni. Mam wewnętrzną potrzebę dodania Wam trochę optymizmu i energii na zbliżający się tydzień, nie wiem jak zapowiada się Wasz, ale mój to jakiś istny pogrom … Grunt to przetrwać poniedziałek i wtorek – dni, na które potrzeba uprzedniego, solidnego i mentalnego przygotowania. Moje poniedziałko-wtorki to okres, kiedy wyłączam racjonalne myślenie i postępuje bardzo spontanicznie. To taki powrót do przeszłości – robię wszystko intuicyjnie, tylko po to, aby PRZETRWAĆ. Wczoraj odwaliłam kawał porządnej roboty, zrobiłam tak dużo na uczelnię, w mieszkaniu, że chodziłam dumna jak paw, a wieczorem, nie pamiętam, co było wieczorem … Wiem że od piątku była u mnie kochana Klaud, byłyśmy i tańczyłyśmy, Warszawa jest taka piękna i zaludniona nocą, a ja uwielbiam Klaudynkę i już za nią tęsknię, bo pojechała 😦

Cieszę się że mój folder ‚Sprzedam‚ cieszy się takim zainteresowaniem. Jak znajdę wolną chwilę to powystawiam kolejne rzeczy, których nagromadziłam trochę.

Miłego tygodnia i końcówki dnia, a sama wracam do czytania książki ! 😉

* H&M na Marszałkowskiej – szał

2013-10-20 13.28.55

* jaka niewyraźna noc, takie niewyraźne zdjęcia ; rozmazani ludzi ; dziwny korytarz i dziwne rowery; kupa śmiechu ; the girls are out / saturday disco fever – Klaud umarła, ja się trzymałam dzielnie, a i tak nasze wyjścia zawsze kończą się tak samo. kiedyś musimy złamać ten niekorzystny stereotyp, ej

2013-10-19 22.28.26 2013-10-19 22.31.05 2013-10-19 23.06.44

chory korytarz, chore zdjęcie ;x

2013-10-19 232013-10-19 23.08.04

mooooje ukochane Pink Sands, taak Asia (+niezniszczalny płaszcz mojego życia, o którym na pewno niedługo napiszę osobny wpis – wczoraj wpadłam na fajny pomysł na notkę ;))

2013-10-20 00.47.25

uciekam z Bródna, bo tam brudno !

2013-10-20 00.48.29

K lubi Bródno, w końcu dane było jej tam AŻ rok mieszkać, więc zostaje (w Szpitalu Bródnowskim znajdują zwłoki w podziemiach, pamiętacie? – kkkkklik)

2013-10-20 00.48.03

* ukochany jaglanex dobry na wszystko – Krowarzywa again

2013-10-20 12.54.10

* koci luksus:

2013-10-18 13.54.51

* wiecie że uwielbiam Wysokie Obcasy EXTRA – w tym numerze polecam wywiad z dr. Szczytem – co za prze-prze-cudowny człowiek.

2013-10-18 12.17.57

* taaaka piękna W

557302_415614475151289_453143608_n

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „saturday disco fever

  1. Czekoladowo pisze:

    Asiu, mówiłaś dawno temu, że lubisz perfumy Chloe. Teraz w reklamie zobaczymy polską modelkę Renetę Kurczab! http://afterparty.pl/newsy_artykul,13745.html

  2. kate pisze:

    Cześć. Kiedyś przeglądałam Twoje starsze wpisy i natknęłam się na zdjęcia mundurka, który jest wymagany na studiach. Moje pytanie brzmi: gdzie nabyłaś ten żakiet z jasnoróżowymi lamówkami? Byłabym wdzięczna za pomoc 🙂

Skomentuj

