budzi mój głos łagodnym szeptem, wiem że tu jest … blisko

***

Logo_The_Phantom_Of_The_Opera_Musical_London_

Było nie-ziem-sko. Cała wyprawa iście wyczerpująca, moja pierwsza wizyta w Białymstoku (dość szybka i pobieżna – trzeba wyskoczyć jeszcze raz), sporo h w drodze i odkrycie że są na tym globie ludzie, którzy jedzą pizze z prażonymi jabłkami, salami, boczkiem i sosem czosnkowym (taaaak -.- i to wszystko razem …) co dla Was udokumentowałam i pokażę niżej , ale ale, to nie było so important. Najważniejszy gwóźdź programu – Upiór w Operze, operze pięknej i nowoczesnej. Żyrandol ten sam, romowska obsada i zbyt mizerny Upiór – to tak na początek. Dla mnie Upiór to tylko Damian Aleksander, choć niczego Tomaszowi Steciukowi nie odejmuję. Jedyne ale to nagłośnienie – reszta bezbłędna. Taki zastrzyk cudownych wrażeń, taka duchowa petarda – takie rzeczy zagwarantują Wam wszystkie musicale. Coś pięknego. Nie zrozumiem nikogo, kto mieszka w Białymstoku, ma pod nosem operę i jeszcze nie był na tym spektaklu. Kochani, idźcie póki grają, bo potem jak spektakl zejdzie ze sceny to znowu będą petycje, żeby Upiór wrócił. Marzy mi się obejrzeć go jeszcze raz, tym razem z Łukaszem Dziedzicem w tytułowej roli.

Koczowanie w kebabowni też ma swoje uroki – poznałyśmy człowieka, który żąda faktury za kebaba -.- Taki cuda tylko w Polsce. Cała wyprawa – na plus, nie Madzia?

Moja wczorajsza obsada: kkkklik

Aha, i jestem zdolniacha – zrobiłam tak cudowne zdjęcie w przerwie pomiędzy aktami, że do teraz mam ochotę na jakąś fotograficzną nagrodę. A tak serio, jestem dumna jak paw 😀

2013-10-12 17.29.30 2013-10-12 18.38.15maxresdefault 2013-10-12 20.35.012013-10-12 21.52.47 2013-10-12 21.42.37 2013-10-12 21.48.272013-10-12 20.31.13_MG_4966 Bal w operze 2013-10-12 21.49.58 2013-10-12 21.49.362013-10-12 20.30.18

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „budzi mój głos łagodnym szeptem, wiem że tu jest … blisko

  1. Frankly_speaking pisze:

    Pięknie wyglądałaś 🙂 może ją kiedyś też podjadę do Białego na Upiora, już tydzień same zdjęcia robią wrażenie 🙂 pozdrawiam 🙂

  2. Madz pisze:

    a jeszcze bardziej nie rozumiem tych (stałych mieszkańców), którzy nie widzą gdzie owa opera się znajduje 😉
    NIEZIEMSKO, warte każdego wydanego grosza! :*

Skomentuj

