ten głos nawiedzał mnie, przybywał w snach ; taka jesień

***

Jest w muzyce jakaś szlachetność sprawiająca, że nic, poza dźwiękami trafiającymi prosto do serca, nie liczy się /.

Nie wiem jakie są Wasze plany na jutrzejszy wieczór, ale ja … spędzę mój z Upiorem i to w jego Operze, także, ciężko będzie przebić. Wiecie, to są takie emocje z kategorii: nie-do-opisania. Tak było kilka lat temu, jak byłam na Upiorze pierwszy raz (i pierwszy raz w Warszawie :D) z moją licealną klasą w, bodajże pierwszej klasie LO, tak było dwukrotnie po Nędznikach i tak NA PEWNO będzie jutro. Ale póki co … wsłuchana w cały soundtrack nic więcej nie powiem, poza krótkim: nie-mogę-się-bardzo-bardzo-BAAAARDZO-doczekać. Żyrandol ten sam, obsada ta sama, tylko miejsce ciut inne – bo zamiast ROMY – Opera Podlaska w Białymstoku. Nie zasnę.

upiór-w-operze-teatr 281 IMG_5682

Jesień mamy i to całkiem złotą – taką, jaką najbardziej lubię. Dla zainteresowanych – nie przegapcie Warsaw Film Festival – mnie najbardziej zainteresował film otwarcia, tj Zatrzymane życie – kkkklik , którego niestety nie dam rady obejrzeć, bo nie będzie mnie wtedy w Warszawie ;/ Aha, festiwal trwa od dzisiaj, tj od 11 do 20 października. Rozpiskę macie na wyżej podlinkowanej stronie. Szkoda że w festiwalu bierze udział tylko Kinoteka i Multi w ZT – powiedzcie mi czy zawsze tak było, czy może we wcześniejszych latach tych miejsc było więcej? Dlaczego tylko dwa kina?

2013-10-11 15.21.26

PS: Te Samsungi to zdolne bestie są – jakoś wybitnie dobre zdjęcia robią, jak na telefony …

2013-10-11 14.49.59 2013-10-11 14.50.07 2013-10-11 15.08.392013-10-05 14.38.21a2013-10-10 15.42.21IMG_7118IMG_7160a2013-10-11 14.58.00 2013-10-11 15.08.43

***

Słowa są zbędne:

withi

4 thoughts on “ten głos nawiedzał mnie, przybywał w snach ; taka jesień

Skomentuj

