nihil novi

***

– To wódka? – słabym głosem zapytała Małgorzata.(…)
– Na litość boską, królowo – zachrypiał [Behemot] – czy ośmieliłbym się nalać damie wódki? To czysty spirytus.

Hej, hi, hello – jak w tytule, u mnie bez zmian. Powoli staram się pogodzić z myślą, że niebawem mój ukochany środek transportu i komunikacji miejskiej, jakim jest rower rzecz jasna, pójdzie w odstawkę, przykryty jakąś brzydką płachtą na balkonie, dane mu będzie przeczekać ten paskudny okres zimy. Korzystam z każdego jednego, ciut cieplejszego dnia, i wskakuję na rower kiedy tylko mogę – nawet jak ma padać. Kiedy tegoroczny sezon oficjalnie zostanie przeze mnie zamknięty, pokażę Wam statystyki z Endomondo i generalnie – mam już prawie 1300 km, więc jestem z siebie totalnie dumna.

Co się ponadto dzieje? 19 listopada, tak właśnie, 19 listopada, moje cudowne chłopaki rozpieszczaki, tzn Dan i jego przyjaciele z BASTILLE, odwiedzą Warszawę, a Asia ze Stasiem będzie wtedy w Stodole i będzie na ich koncercie. Nie mogę się doczekać aaaaaa ! There’s a hole in my soul, I can’t fill it I can’t fill it nanana

pp

Można ich nie kochać?

30 września zaczynam rok akademicki, z tej też okazji ostatnie wolne dni spędzę w rodzinnym domu, w którym ostatnio byłam jakoś w połowie sierpnia. Zrobiłam ostatnio kolejne jesienne zakupy, w tym sezonie głównie ubrałam się w Reserved i Mohito (mają genialne kolekcje!), co dziwne …. chyba tylko dlatego, że stałam się ostatnio nazbyt leniwa i wygodna, i to Wola Park jest miejscem, do którego tylko i wyłącznie mogę się udać i które jeszcze toleruję. Nie wiem jak Wy, ale myśl że będę zmuszona załatwić coś w największym i najokropniejszym miejscu konsumpcjonizmu jaki został stworzony na naszym globie, a mowa tu o Złotych Tarasach, sprawia, że mam drgawki i potworny ból głowy. Nie znoszę tego miejsca. No ale, wracając do meritum, kupiłam cały arsenał grubych i pięknych swetrów, panterkowych, koronkowych, pudrowych (chciałam Wam pokazać i wrzucić zdjęcia ze strony Mohito, ale akurat większości tych, które kupiłam, na stronie nie ma -.-) i teoretycznie jestem gotowa do zimowej bitwy, gdyby nie fakt, że dalej nie znalazłam płaszcza ;/ No ale, wymagania zostały postawione, więc … będzie ciężko 😉 Co jeszcze? Kupiłam w końcu kominek na woski, tylko wosków brak – zrobiłam zamówienie na swiatzapachow.pl i czekam na moje woski z Yankee Candle 😉 Kominek jest z Home&You i fajne w nim jest to, że w przeciwieństwie do większości, które widziałam, ma dużą powierzchnię na wosk.

2013-09-22 15.27.10

Stałam się pomidorkowo-koktajlowym-pożeraczem, tzn pochłaniam pomidorki cherry w nieprzyzwoicie potężnych ilościach, tzn lecę kilogramami i to solidnie. Śmiesznie zabrzmi, jak napiszę że niedługo chyba roztrwonię kasę na … pomidory 😀 ale serio, 10zł za kilogram? Serio, serio? Jak ktoś dodaje dwa pomidorki cherry do sałatki, to spoko … ale jak ktoś je kilogram dziennie, to już mniej spoko. No ale. To taki okres – w zeszłym roku we wrześniu byłam we Włoszech, czyli w środku pomidorowego sezonu, i było to samo – wszyscy zapychaliśmy się wtedy prze-prze-przepysznymi cherry ❤ Robię z nimi pizze, dodaję do niemal wszystkiego. Kocham, that’s it.

a aa cherry-tomatoes-01

Trochę innych zdjęć:

2013-09-12 14.36.41 2013-09-12 14.37.112013-09-21 06.34.18 29563_635432566477007_923777805_n 2013-09-18 07.21.38 2013-09-19 13.40.58 2013-09-20 13.27.35

Coś stworzyłam, ale na razie ciii …

2013-09-22 12.36.34

***

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „nihil novi

  1. joaśka pisze:

    Asiula mówiłaś o spotkaniu z czytelnikami. Jak będziesz w okolicach Szczecina, daj znać! Zapraszam na kawkę :)))

  2. Daaria pisze:

    A ja tak sobie ostatnio pomyślałam, że warto by było poprosić Cię o rozpis Twojego tygodniowego wegetariańskiego (bądź też krótszego) menu. Jestem bardzo ciekawa, co wcinasz oprócz pomidorków. Pozdrawiam serdecznie!

    • withi pisze:

      Hm, wydaje mi się że nie ma to sensu – jem wszystko co jedzą wege ludzie, tj mnóstwo owoców, warzyw, orzechów. Kasza jaglana & gryczana to u mnie codzienność. Bakalie, czekolada, wszelkie serki wiejskie, maślanki, kefiry, ciemne pieczywo z toną warzyw, albo z bananem i masłem orzechowym. Kanapki z miodem. No nic szczególnego 😉 Ale może pomyślę o osobnym wpisie, z takimi ogólnymi inf, skoro kogoś to ciekawi 😉

  3. A, pisze:

    kocham Mistrza i Małgorzatę!

  4. Natalia pisze:

    ale super te jedzeniowe foty *.*

    Jak weszłam na Twojego bloga dostałam kopniaka, chyba Anastazja wie, że czytam co tam słychać u Pani Położnej ;-D

  5. Kasia pisze:

    Hej:) jestem bardzo zainteresowana przepisami na potrawy ktore pokazałaś na zdj! wyglądaja obłędnie! Jeśli bedziesz mieć chwilke, to bardzo prosze o taki post:* tortilla jest zapieczona? A te miski łakoci to owsianki? pizza też wyglada bajecznie:)

    • withi pisze:

      Owsianki, owsianki. generalnie ja zawsze wrzucam wszystko na co mam tylko ochotę, niektóre pochodzą ze śniadaniowni albo są robione u kumpla, który zajmuje się profesjonalnym kucharzeniem i zawsze ugości mnie takimi pysznościami ; )

  6. Avenlin pisze:

    Leżę sobie chora w ostatni tydzień studenckich wakacji i pomyślałam, że kliknę sobie Twojego bloga, może coś nowego wpadło… i proszę, jak pomyślałam tak jest 🙂
    Na mnie jesienne, ciepluchne zakupy dopiero czekają, pieniążek musi najpierw wpłynąć i zdrowie trochę polepszyć :< ale chętnie zobaczyłabym Twoje zakupy, pomyśl o pofotkowaniu^^
    a jak tylko będę w stanie podnieść się z łóżka to podreptam do sklepu po pomidorki, narobiłaś mi ochoty *____*

    • withi pisze:

      Widzisz, intuicja moja droga. Pomyślę o pofotkowaniu, aczkolwiek odeszłam od tego, bo zdjęcia kompletnie nie oddają rzeczywistości, więc stwierdziłam że jak ma być, ale ma być do d***, to lepiej żeby nie było. Dlatego chciałam wrzucić zdjęcia ubrań ze strony, a tu taka niespodzianka ; /

Skomentuj

