/ i nawet niebo wydaje się być tak niedaleko /

***

267

Potrzebna mi aktualizacja silnej woli i trzymanie się marzeń tak kurczowo, jak dziecko trzyma dłoń rodzica w wielkim, wieeeelkim hiper-super-markecie / i nawet niebo wydaje się być tak niedaleko / Ze snu wyrywa ją dobijający się zewsząd dzwonek komórki. Nie otwiera oczu, po omacku znajduje ten wprawiający w irytację przedmiot, odbiera.

A., jesteś w mieszkaniu? Jak tak to otwórz mi drzwi.

Jestem, już otwieram – mówi regułkę, otwiera jedno oko, wyczuwa jakieś ciepło obok, nie wie co się dzieje i gdzie jest, tak najzwyczajniej w świecie oddzwania

– Ups, chyba jednak mnie nie ma.

Choć gubię dni tygodnia, uśmiechu nie mam zamiaru nikomu oddać. Lato 2013 powolnym acz dostojnym krokiem zmierza do szuflady ‚przeszłość‚. W sumie, niech sobie idzie – ja z mojego wydusiłam już wszystko co najsmaczniejsze, teraz – jest mi totalnie zbędne i niepotrzebne.

czekają
wiesz, że ostatnio nawet niebo jest piękniejsze? 
to w którym szukają sensu i pod którym sprzedają z rąk do rąk marzenia swe i uczucia, tak bezmyślnie, bez-myślnie
przez mgłę mówią i krzyczą / nie-potrzebnie

Ei mam mały pomysł – może jest na pokładzie ktoś, kto miałby ochotę się ze mną spotkać na ploty? Wiem że garstka moich czytelników pochodzi z Warszawy, więc jakbyście chcieli, to śmiało piszcie – chętnie Was poznam 🙂 Czy to tu, czy na maila – jak wolicie : )

Uwielbiam poranne wycieczki rowerowe, jak np ta wczorajsza o 7:30 – zero ludzi, zero wiatru, cudowna temperatura i idealne, 17nasto kilometrowe rozpoczęcie dnia, czyli moja ulubiona trasa. Wiem że to ostatnie takie dni i wiem, że przez następne miesiące będzie mi tego potwornie brakować. Zmykam do pracy, miłego tygodnia kochani !

Bez tytułu

PS: Z kim widzę się na ColourRun za tydzień? Błaaaaagam, módlmy się żarliwie o pogodę, bo to jest teraz najważniejsze. Wspólnie przegonimy deszcz kolorami !

2013-09-08 11.20.05 2013-09-08 11.29.30 2013-09-08 11.31.512013-09-08 11.57.472013-09-07 10.39.422013-09-08 11.29.21a 1814547_16052922_lz Image1205 TheBlueUmbrellaPoster-620x924

***

withi

 

10 thoughts on “/ i nawet niebo wydaje się być tak niedaleko /

  1. Margolcia. pisze:

    Moje zaproszenie na ploty i tenisa nadal aktualne ;)) Tylko ja jeszcze próbuję wycisnąć z tych wakacji co się da, więc do Warszawy zjadę za dwa tygodnie niecałe.

    Buziaki 😉
    M.

  2. aga pisze:

    Jejku, w tym momencie żałuję że nie jestem z Warszawy, bo Twojego bloga śledzę na bieżąco (mimo że nie komentuję) i kiedyś nawet pomyślałam, że bardzo chciałabym poznać taką pozytywną osobę jaką jesteś!
    Uwielbiam Twoje podejście do życia, to że masz pasje, zainteresowania i chyba nigdy się nie nudzisz.

    Pozdrawiam cieplutko:)

Skomentuj

