lacy not racy ; 1000 rowerowych kilometrów za mną

***

W końcu zabrałam się za nadrabianie Chirurgów, czyli mojego najukochańszego serialu. O ile od pierwszego sezonu, do mniej więcej siódmego jestem AŻ za bardzo ‚na bieżąco’, gdyż był okres, że obejrzałam te wszystkie sezony kilkakrotnie, tak od siódmego w górę już było nieco słabiej. Dziewiąty sezon był oglądany przeze mnie regularnie tak do odcinka +/- 18. Kilka dni temu zamknęłam dziewiąty sezon, o czym poinformowałam Was tu i jak zwykle w moim przypadku, nie obyło się bez łez – szczerze? brakowało mi tego uczucia, a tylko Chirurdzy potrafią wypompować ze mnie tak olbrzymie pokłady tych mokrych produktów gruczołów łzowych 😉 Za to im dziękuję 😉

Postanowiłam się odezwać, jak obiecałam. Jeżeli chodzi o najbliższy czas to szykuje się w moim życiu trochę rewelacji, o których nie omieszkam Was tutaj poinformować. Nie mogę się doczekać !

Byłyśmy z Niną w IKEI i wiecie – kuchnia nam się zazieleniła ! Zostałam mianowana podlewaczką, dlatego też życie tych dwóch cudaków w wielkim % jest uzależnione od mojej dobrej woli. Jako że miło się przy nich spożywa posiłki, mam ochotę pozwolić im pożyć jak najdłużej 😉

2013-08-31 06.57.20

A pochwalę się, a co – jest ponad 1000 km na rowerze po Warszawie! Congrats Asiu, gratulacje – nie wiem czy to dużo, podejrzewam że dla któregoś z tych w obcisłych, seksi strojach, to kwestia pięciu dni, no ale dla mnie to dużo no i te ponad czterdzieści spalone hamburgery – najważniejsza statystyka, nie powiem *.*

Porównanie:

endo

2013-08-30 12.28.23

Jesień idzie – Huntery wychodzą z szafy ;<

2013-09-01 10.45.362013-08-30 11.51.37 1

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „lacy not racy ; 1000 rowerowych kilometrów za mną

  1. Frankly_speaking pisze:

    Asia wiem że używasz płynu do soczewek Renu. Kupiłam go jakiś czas temu, ale moje oczy nie polubiły się z nim. Mam butelke o pojemności 360 ml, zużyte jest ok 30 proc. Płyn jest otwarty od 3 tyg.temu ma datę ważności do października 2014 i był odpowiednio przechowywany. Mam oryginalne pudełko. Chciałam Ci zaproponować wymianke. Chętnie przyjmę w zamian jakiś komsmetyk do pielęgnacji, który u Ciebie się nie sprawdził (może być to szampon, balsam/masło do ciała, ew. Krem nawilżający lub cień do powiek). Mieszkam w Warszawie, więc możemy umówić się na odbiór własny. Szkoda mi taki płyn wyrzucać. Jezeli jesteś zainteresowana, odpisz. Pozdrawiam

  2. Kasia pisze:

    Fajne doniczki. szkoda, że u nas w Rze nie ma Ikei.

Skomentuj

