kosmetyczne nowości 16 i nie tylko ! (Ben Nye – Banana, cienie INGLOT , Garnier OLIA)

***

Stare, kosmetyczne posty:  część1  ,  część 2  ,  część 3  ,  część 4  ,  część 5  ,  część 6  , część 7  ,  część 8  ,  część 9  ,  część 10  ,  część 11  ,  część 12  ,  część 13  ,  część 14  ,  część 15

krolewna_sniezka_i_siedmiu_krasnoludkow_34px

Hej. Chyba czas się usprawiedliwić, a raczej usprawiedliwić brutalną prawdę, jaką jest rzadkie pojawianie się serii ‚kosmetyczne nowości‚, która kiedyś były czymś naturalnym i ukazywała się i regularnie i dość często. Cóż – jak śledzicie mojego bloga, to wiecie, że pod przeróżnymi notkami często wrzucam zdjęcia jakichś tam nowych kosmetyków, które nabyłam. Niemniej postanowiłam w końcu, poooo …. o jezuniu, 7 miesiącach !? w końcu dodać takie prawdziwe, z krwi i kości, kosmetyczne nowości (nawet nie czujesz jak rymujesz, girl :D). Zapraszam wszystkich zainteresowanych. Standardowo w razie pytań odnośnie konkretnych produktów, czekam na komentarze 🙂 Większość z poniższych rzeczy już dłuższy czas używam, więc mogę wystawić w miarę rzetelną informację.

PS: Za kilka dni wyjeżdżam na dłuższy czas, więc prawdopodobnie nic się tutaj nie pojawi. Zapraszam na moje konto na facebooku – kkkklik – tam postaram się coś częściej wrzucać. Może uda mi się dodać jeszcze jakiś wpis, chciałabym wspomnieć o filmach, które ostatnio dane mi było obejrzeć, bo jest sporo dobrego kina. Jak nie to tu moje konto na filmweb – kkkklik. Nie obiecuję, bo nie wiem czy czas mi na to pozwoli, ale postaram się 😉

1. Żel Vichy Normaderm

2013-06-22 12.19.52

Moja klasyka, sto-dwudzieste-piąte opakowanie. Niby wydajny, bo taka jest prawda, ale ja myję nim buźkę dwa razy dziennie, to schodzi szybciej niż u innych. Co nie zmienia faktu że i owszem – 200ml starcza mi na jakieś 3 miesiące. Teraz mieszam go z żelem antybakteryjnym o najcudowniejszym składzie pod słońcem. Cała kuracja dermatologiczna, tj antybiotyk + przemyślana pielęgnacja sprawia, że nie poznaję mojej cery w odbiciu, a dowodem że całość działa są zdjęcia porównawcze, które systematycznie, na prośbę dermatologa, robię swojej buzi 😉

2. GARNIER OLIA 5.0 brąz

DSC01234

Wkurzyłam się bardzo na słońce i to, jaką blondi ze mnie zrobiło. Ok, pierwotnie byłam blondynką, aby na własne życzenie stać się szatynką. Siebie w brązie uwielbiam, stąd wypatrzyłam nowość na półkach no i powiem Wam, że posiadaczki takiej ilości włosów jak u mnie, nie będą zadowolone z tej farby. O co chodzi? Nie podoba mi się sposób jej aplikacji, tj farbę musimy wymieszać w miseczce i nakładać pędzlem. Wszystkie farby z L’oreal są super wygodne i stworzone na potrzeby ludzi, którzy samodzielne pofarbowanie dużej ilości włosów na głowie traktują jako nie lada wyzwanie. Efekty końcowe cudne, bo jakie mogą być efekty jak farbujemy się na brąz? Brązowe, chyba że zapomnimy o farbie to kończymy z czarnowłosą dziewczynką z japońskiego The Ring. Jednak pozostanę wierna Castingowi – głównie za sposób aplikacji 😉

Efekt tuż po, jak wiadomo wyglądają na ciemne, ale było wtedy ciemno, no i na początku mogą sprawiać takie wrażenie:

2013-08-05 19.16.52

3. BEN NYE – BANANA

2013-08-08 18.50.33

Świeżynka, więc jakieś konkretne opinie na razie sobie odpuszczam. Miałam już próbki transparentnego pudru w kolorze Fair, teraz mam powyższego towarzysza. Póki co jestem zakochana 😉

4. SYNERGEN – compact powder

2013-08-08 18.51.01

Uwielbiam tego malucha za grosze, dostępny w każdym Rossmannie. Świetny puder w kamieniu – do torebki i let’s go.

5. Maybelline – The colossal volume

2013-08-08 18.51.13

Pani w Superpharm jakoś mi go wcisnęła, więc jest. Tusz jak tusz, nie przywiązuję do nich jakiejś wielkiej uwagi, bo rzęsy maluję od święta. Niech sobie będzie, chociaż takie rażące opakowania nie kojarzą mi się najlepiej. A, i skleja rzęsy, przynajmniej moje ! Robi z nich pajęcze nóżki wrr

6. BEPANTHEN – maść ochronna

2013-08-08 18.50.42

Zbyt długie przebywanie na oddziale noworodkowym i opiekowanie się już dorosłą !, bo roczną pannicą, grozi pokochaniem wszystkiego co się sprawdza do pupci niemowlaków/. Maść cudna i na łokcie i na stópki i na skórki przy paznokciach 😉

7. NIVEA – deo & deo

2013-08-08 18.53.01

Nikomu nie muszę ich przedstawiać – ten po lewej to mój faworyt od niepamiętnych czasów. Ten po prawej śmierdzi, zostawia jakieś białe farfocle i w ogóle to już go wyrzuciłam 😛

8. Medispirant

2013-08-08 18.52.49

W lecie lubię od czasu do czasu na noc użyć czegoś aptecznego przeciw nadmiernemu poceniu, pomimo że problemów z tym nie ma – fizjologia jest jednak brutalna i człowiek czy chce czy nie, w lecie się poci. Kiedyś używałam Antidral, teraz w aptece został mi polecony Medispirant. Pamiętam że Antidral kilka razy podrażnił mi skórę pod paszkami, tutaj tego nie odczułam. Jednak może być to spowodowane też tym, że kiedyś używałam namiętnie maszynek do depilacji, które też swoje robią i są przekleństwem dla skóry, a teraz maszynki nie użyłam od grudnia 2012 (odkąd zaczęłam i już skończyłam depilację laserową) więc skóra jest zregenerowana i nieuszkodzona – może dlatego? Sama nie wiem, taką mądrą konkluzję wysnułam; )

9. FUSSWOHL – krem do stóp, 10% mocznika

DSC01218

Krem jak krem – niezawodny sposób, po kąpieli i peelingu, nakładamy grubą warstwę, wskakujemy w skarpetki i jest cudownie. Taki apel do części kobiet w ciąży – pedicure to naprawdę nic strasznego, a jaka radość dla personelu medycznego, dla Was komfort i w ogóle … napatrzyłam się i serio, może to nieładne, ale … ok, temat rzeka, więc nie wchodzę – a krem polecam 😉

10. NIVEA – żel & L’Oreal ELSEVE MULTI – VITAMINE FRESH

2013-08-08 18.53.13

Żel od NIVEA to moja klasyka, więc nie ma sensu się rozwodzić. Natomiast od kilku dni testuję moje nowe odkrycie od L’oreal i serio – szampon rewelacja ! ! ! Pięknie, świeżo pachnie, w dodatku rzadziej myję włosy. Super 😉

11. Alterra – maska do włosów

2013-08-08 18.52.29

Kupiłam, użyłam może raz, może dwa no i stoi sobie, bo co innego ma robić? Bo powszechna prawda jest taka, że moje włosy lubią tylko szampon, niczego więcej nie potrzebują. O ile czasami kupię jakiś jedwab, maskę czy odżywkę, żeby było, że cokolwiek z nimi robię, to prawda jest taka, że jak użyję czegoś więcej niż szamponu, to mam wrażenie że włosy są na mnie obrażone i jest gorzej. Cóż, po prostu szczęściara ze mnie i tyle w temacie 😉 A maska pięknie pachnie !

12. Samoopalacz – SUN OZON

DSC01212

Uwielbiam go ! Nakładam na nóżki na dwie godziny, biorę prysznic i mam efekt chorwacji.

13. The body shop – rękawiczki pod prysznic 

DSC01213

Zawsze jak są wyprzedaże to poluję na moje ulubione rękawiczki, które wtedy kosztują zaledwie 10zł za parę. Robię wtedy zapasy na najbliższe pół roku 😛

14. Wypełniona paletka cieni od INGLOTA

2013-08-11 15.05.47 2013-08-11 15.06.02

Jakiś czas temu pokazywałam Wam jeszcze nie wypełnioną paletkę, teraz jest już cała i zawiera wszystko to, co potrzebuję codziennie, czyli jak widać prawie nic 🙂 Kółeczko to mój cień do brwi, kolega po prawej na dole to baza na całą powiekę. Jak mam ochotę to bawię się jeszcze fioletem i brązem z serii DoubleSparkle, a jak nie, to zostawiam i tyle. Kolory to:

Góra od lewej: 458 DS & 363 matte

Dół od lewej: 487 DS & 341 matte

15. Pilnik INGLOT

2013-08-11 15.05.19

Bardzo solidny, został mi polecony więc już go mam w swoim posiadaniu. Do tej pory kupowałam jednorazowe pilniczki w olbrzymich opakowaniach, niby było ich sporo, a jak potrzebowałam to nagle żadnego nie było w polu rażenia mojego wzroku. Jak będę miała jeden, to zawsze będzie pod ręką – ja już tak mam 😛

Na koniec kilka małych bonusów, tj na początek mój obecny makijaż, jak już chce mi się coś nakładać na buzię, czyli:

– korektor z Maybelline Mineral Power

– mieszanka podkładu MaxFactor 55 + INGLOT AMC w odcieniu LW600

– puder Ben Nye BANANA

2013-08-10 11.10.06

Super wynalazek, który docenią wszystkie kobiety, mające kiedykolwiek problem z pralką. Nasza pralka postanowiła zrobić nam psikusa, musiał zadziałać fachowiec, a co znalazł? Coś tam było z łożyskiem (dla mnie istnieje tylko jedno łożysko, na tych pralkowych to średnio się znam, więc wybaczcie niewiedzę w tym zakresie), z czymś tam jeszcze no i gwóźdź programu – zaplątana fiszbina ! xDDDDDDD Poniższe cudo to nic innego jak świetny gadżet do prania biustonoszy. Mój z ESOTIQ, ale znajdziecie w każdym sklepie z bielizną 😉

2013-07-31 19.33.56 2013-07-31 19.34.31 2013-07-31 19.34.46

I moje znalezisko w ZARA HOME. Do tej pory moje zasypiacze znajdowałam w OYSHO, choćby obecnie używanego pudrowego misia, chyba misia:

DSC01032Image1089

A tu idę, patrzę, a tam to cudo, w dodatku ten skład ! ! – 100% bawełny i ta panterka ! Moje szorty od piżamy są w panterkę, więc normalnie, szał ciał 😀

2013-08-11 15.22.132013-08-11 15.11.01

Walczyłyśmy o te brwi z panią kosmetyczką, walczyłyśmy. Na dzień dzisiejszy lubię moje brwi, w sumie lubię je chyba najbardziej. Jak to ktoś kiedyś powiedział – brwi to taka rama całej twarzy. Niby nic, a naprawdę …

DSC01244

withi

6 thoughts on “kosmetyczne nowości 16 i nie tylko ! (Ben Nye – Banana, cienie INGLOT , Garnier OLIA)

  1. IZA pisze:

    BARDZO LUBIE CZYTAĆ TWOJEGO BLOGA 🙂 bardzo fajnie się czyta:) chociaż dopiero od niedawna tu zaglądam to przejżałam już prawie cały:) jeśli możesz to pisz częściej:)pozdrawiam serdecznie Iza

  2. lili pisze:

    co to znaczy że walczyłyście? czy ciężko zmienić kształt brwi? bardzo nie podoba mi się mój kształt brwi i zastanawiam sie jak wyglada ich metamorfoza? 🙂

    • withi pisze:

      Zależy od tego, z jakiego pkt wyjścia startujemy. Jest to ciężkie zadanie o tyle, że brwi musisz zapuszczać do każdej regulacji. Ja jestem taka, że jak tylko zobaczę jakiś jeden włosek poza linią brwi to od razu go reguluję, dlatego to było dla mnie ciężkie. Najlepiej iść do dobrej kosmetyczki, która dopasuje kształt do Twojej twarzy 😉

Skomentuj

