/. A tablet a day and I was limitless …

***

W tamtej chwili stałam się pustym szablonem, na którym każdy przechodzień zostawiał bezczelny ślad swojego zabrudzonego niepogodą obuwia. Obcasy raniły najbardziej. Nieruchomo patrzyłam na zbliżające się osoby, zamykałam oczy i czekałam na ból. Wówczas można było nanieść na mnie wszystko – od delikatnych kropel deszczu, przez opadające i zmęczone wysokimi temperaturami liście, wołające cicho o odrobinę wilgoci, po niedopałki papierosów, rzucane obojętnie na ziemię. Byłam cierpliwa i nie krzyczałam, kuliłam się w sobie i obrastałam w niedorzeczności.

Ale już jest tutaj, nie tylko w mojej głowie – siedzi na moim łóżku i zbiera szarość z włosów, oblizuje słone wargi i zamyka powieki na niebotycznie długą chwilę. Jest silna, wytrzymała, w jej głosie czuć jeszcze niechęć i gorzką czekoladę, ale gdy spokojnie otwiera powieki, wzrok ma trzeźwy, a jej myśli kołyszą się delikatnie na długich palcach drżących gałęzi. Patrzę na nią i w myślach mówię: coś Ci się stało z twarzą, wiesz? Zniknęła z szyb przejeżdżających tramwajów, upłynęła z wczorajszym dniem, zniknęła z grymasów nieba. Chyba idę na palcach, a może się unoszę? Nie budzę jutra, żyję zaplątana w sześćdziesiąt sekund tej minuty. Wygląda na to, że znowu uciekam do swojego nieba, do którego nikogo nie wpuszczę/ Czas zadurzyć się w żabim księciu. Wobec powyższego zapraszam na sałatkę z kozim serem i orzechami laskowymi. Ja stawiam.

Latem tęsknię na złotą jesienią, jesienią tęsknię za wolnością lata.

2013-07-28 12.19.522013-08-01 11.15.47 2013-08-01 11.16.21 2013-08-01 11.33.232013-08-01 14.16.532013-08-01 14.17.042013-08-01 15.02.09 2013-08-01 15.03.09A któż to mnie odwiedził? :*

2013-08-01 15.05.32Po raz trzeci dane mi było uczcić Powstańców minutą ciszy w centrum Warszawy – to jak na sześćdziesiąt sekund to miasto momentalnie staje w miejscu, to są emocje nie do opisania … Na wielu twarzach przypadkowych turystów na początku maluje się zdziwienie, nie wiedzą o co chodzi, ale mimo wszystko – nie mają odwagi się poruszyć. Magia. 

2013-08-01 15.41.51 2013-08-01 15.45.20

Są już nowe kalendarze w EMPIKU, huuuura ! Powiem Wam tak – nie było dnia, żebym nie wyszła z domu bez poniższego kalendarza … bez niego czuję się autentycznie jak bez ręki. Nie chce mi się wierzyć że już rok, kolejny rok … Przyzwyczaiłam się do tych od września do września i takie od kilku lat kupuję. Te w EMPIKU są niezwykle urocze, a ja znowu postawiłam na moją laleczkę z QUO VADIS 🙂

2013-08-01 16.38.32 2013-08-01 16.38.52

Prezent dla mojej Balbi, która niebawem skończy dokładnie rok ! Akuku, królik z mini Zary – przy okazji ubranka dla dzieci to czysta rozkosz ❤

2013-08-01 16.39.10 2013-07-31 06.56.52Aktualizacja mojego wyzwania filmowego, czyli noworoczne postanowienie, że niby obejrzę 150 filmów. Na początku jak widać szło nieźle, potem totalny brak czas u i tak trwam do dzisiaj – czasami wpadnie jeden film, ale czarno to widzę … Końcówka sierpnia i wrzesień powinny czasowo pozwolić mi na nadrobienie tych filmowych zaległości. Aha, na obu kartkach jest dokładnie 150 kropek 🙂

DSC01223 DSC01224

tumblr_m51xvoZ1LC1rwddxao1_1280tumblr_mfsx04j5XL1qz4d4bo1_500

***

A tymczasem w słuchawkach:

withi

7 thoughts on “/. A tablet a day and I was limitless …

  1. Frankly_speaking pisze:

    Dzięki wielkie, przekonałaś mnie do wyboru właśnie tej kliniki 🙂 Powiedz mi proszę tylko czy przed zabiegiem konsultował Cię dermatolog, a jeżeli tak to czy było to dodatkowo płatne? Dziękuję.

    • withi pisze:

      Przed zabiegiem masz robiony test miejscowy już na miejscu, wypełniasz formularz, gdzie zaznaczasz wszystkie uczulenia, kremy, antybiotyki, opalanie itd – wszystko odnośnie partii ciała, która będzie poddana depilacji. Przykładowo jak stosujesz na twarz krem z retinoidami, a będziesz laserowo depilować bikini, to jest to mało istotne i powiązane ze sobą. Jednak w powyższym przypadku jakby miał być to np wąsik, to jest już to bardzo ważne. Czyli w tych informacjach które będziesz wypełniać, pisz wszystko dokładnie, ewentualnie jak zażywasz jakieś leki, hormony, a nie jesteś pewna, to po prostu mów 🙂

      • Frankly_speaking pisze:

        Super wiem już na 100% gdzie się wybiorę na depilację 🙂 Tylko jak sobie o tym wszystkim poczytałam to wyszło mi że chyba najwcześniej to za rok bo od września prawdopodobnie zaczynam kurację przeciwtrądzikową izotretynoiną :/ Dzięki za wszystkie info, bo prędzej czy później, ale na laser pójdę na pewno 🙂

      • Frankly_speaking pisze:

        Asiu, przepraszam za offtpic, ale widziałam w Twoich linkach Depiclinic. Korzystałaś kiedyś z tej kliniki? Zadowolona byłaś? Mogłabyś podzielić się doświadczeniami? Dzięki )

        • withi pisze:

          Zgadza się – zrobiłam u pani Małgosi całe pachy (wyszło 5 zabiegów, zaczęłam na początku grudnia, ostatni miałam w urodziny 23 maja, od tamtego czasu nie widziałam ani jednego włoska, czasami pojawiły się blond maluchy, to od razu były potraktowane laserem, a skórę mam tak gładziutką i piękną, jakbym się co najmniej wczoraj urodziła) i zaczęłam bikini głębokie, przy cyzm po pierwszym zabiegu niestety zmuszona byłam przerwać na czas bliżej nieokreślony, ponieważ jestem w trakcie kuracji antybiotykiem, a jak wiadomo laser jest wtedy totalnie wykluczony. No ale jak tylko odstawie antybiotyk to po dwóch tygodniach zgłaszam się na bikini, once more 🙂

          A Depiclinic polecam z całego serca – pani Małgosia jest niesamowita, cała klinika mała, ale zadbana, wszystko zrobione profesjonalnie, także no jak pójdziesz, zobaczysz to sama ocenisz, aczkolwiek ja nie mam żadnych wątpliwości 😉

Skomentuj

