la vie est belle !

***

„- z rumieńcem wygląda Pani jak polny kwiat – łykam za dużo powietrza. 

962807_5799683_lz

Pojawiły się w perfumeriach jakoś pod koniec września 2012 roku … Ja, jak to ja, zawsze wywącham jakieś pyszności, zwłaszcza jak skutecznie zachęca mnie do tego pięknie wyglądający flakonik. I tak się w nich zakochałam. Od razu. Na miejscu. I przy każdej wizycie psikałam sobie nimi nadgarstek. Obiecałam sobie że kupię je w momencie, kiedy wykończę wszystkie perfumy, tak, aby zostały mi tylko moje, moje Chloe i to wszystko – i tak też się stało kilka dni temu, więc w mojej skromnej już kolekcji, pojawiły się perfumy, które chodzą za mną już ponad rok. Już teraz wiem, że zaraz za klasyczną Chloe, to będzie, i już jest, mój zapach rozpoznawczy – a mowa tu o zapachu Lancome – La vie est belle ! 

cuuuuuuuuuuuuuudowne. Nie jest to zapach lekki, jest niezwykle elegancki, kobiecy, zmysłowy. Nie jestem dobra w opisywaniu tego co czuję, zwłaszcza jeżeli chodzi o perfumy. Posłużę się opisem ze strony Lancome: „La vie est belle to zapach wolności i szczęścia, będący jednocześnie zwieńczeniem prostoty piękna. Nowa woda perfumowana oczaruje Cię szlachetnymi składnikami, pochodzącymi z natury. Irys pallida, kwiat pomarańczy, esencja z paczuli i jaśmin w nutach serca, otulone delikatnymi, pudrowymi nutami nadają zapachowi wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. La vie est belle to kompozycja wykreowana specjalnie dla Lancôme przez trzech wybitnych francuskich perfumiarzy – Olivier Polge, Dominique Ropion i Anne Flipo, którzy połączyli swoje talenty i przy użyciu zaledwie 63 składników (blisko połowa z nich jest naturalna) opracowali formułę odzwierciedlającą kobietę XXI wieku. Flakon swój kształt zawdzięcza projektowi z 1949 roku kiedy Lancome stworzyło flakon `Le souriere de cristal` nazwany `Kryształowym uśmiechem`. Szara wstążeczka z organzy, która zdobi szyjkę perfum ma symbolizować kobiecą wolność.

Przy kolejnej wizycie w perfumerii zachęcam każdego z Was do powąchania owego zapachu 😉 Jest iście urzekający, to mogę zagwarantować.

Pozdrawiam ciepło, a sama zmykam na rower 🙂

Julia-Roberts-la-vie-est-belle Lancome-La_vie_est_belleDSC011892013-07-06 07.28.32 2013-07-06 07.28.54 2013-07-06 07.29.07

2 thoughts on “la vie est belle !

  1. Ann pisze:

    Świetny zapach, też podkradam mamie i też zakochalam się od pierwszego wejrzenia. Dlugo się utrzymuje, ale Lancome mają to do siebie ,że nudzą się po jakimś czasie,są mocne i ciężkie. Tak się u mnie stało z Hypnose, nie mogę na nie patrzeć,a oblewałam się nimi kiedyś od stóp do głów;)

Skomentuj

