now you see me `

***

Na parapetach we wszystkich domach, u wszystkich ludzi, odpoczywają te same promienie słońca, klęka to samo niebo, a wiatr burzy misterne konstrukcje ułożone z kilku pokoleń kurzu. Moje kroki na chodniku – pogryzły mnie komary, ale i tak lubię krótkie spodenki i sukienki. Jest za ciepło, aby spać w płaszczu obojętności – nie doceniać tego co posiadamy, nie zauważać tak małych drobnostek, jakie regularnie serwuje nam życie. Dawkuje. Powoli, acz dostojnie. Lubię śpiewać z Tobą w myślach, milczeć i dzielić ciastkami. Obserwowanie czyjeś rozmowy ukradkiem, może być bardzo inspirujące – wszystkie słowa, kierowane wprost do Kogoś, wybiegające przez usta w narzuconym im uprzednio tempie, unoszące się … rozgrzane od emocji policzki i łzy w oczach. Ciężko jest być łzą w dzisiejszych czasach. Wypływasz z kanalików łzowych w konkretnym celu – możesz być reakcją na smutek, radość, ból, rozczarowanie, bezsilność, uszczypnięcie w przedramię czy rozrywające od środka szczęście. Mylą Cię z cieknącym kranem i deszczem. Kobiety nawet Ciebie nie zauważają – dla nich ważniejsza jest rozmazana czarna plama pod okiem. A co najgorsze – większość ludzi się Ciebie wstydzi.

Próbuję ustać jak baletnica. Czasami tylko tracę równowagę i zawstydzona podpieram się jedną nogą, ukradkiem sprawdzając czy nikt nie zauważył. Głęboki oddech, ulga, że wszyscy są wiecznie zajęci swoim, uciekającym, czasem i kolejna próba. ‚Tym razem się uda’, myślę z zaciętą miną, i dumnie podnoszę głowę do góry.

cicho tętni krew

nie potrzeba tylu słów

nie jest ważne wszystko

ciszej

***

Taaaaaki prezent z okazji pierwszego lipca? 400 tysiaków odsłon – moja skromna osoba jest w głębokim szoku. Dziękuję po stokroć i przywołuję w pamięci dzień, kiedy jak szalona cieszyłam się z pierwszych 100 tysięcy. Dziękuję !

400

Mieszanka zdjęciowa, a w niej wyprawa z Klaud na koniec świata ; perfekcyjne założenie wenflonu w bardzo głupim i trudnym miejscu – proud ; 50ml pachnącego czegoś z Sephory (pokażę w następnym wpisie :)) i coś tam jeszcze :

2013-06-18 13.41.54 2013-06-19 15.03.13 2013-06-28 17.32.46 2013-06-30 14.21.42 cxcc

Albert Joseph Moore – Dreamers – piękny !

Dreamers Albert Joseph Moore2013-06-28 17.33.13

świetne są te mgiełki z Bath&Body Works ! obecnie są przecenione na albo 19 albo 27zł, ale standardowa cena czyli 59zł to lekka przesada : O. zapachów jest tyle, że wybór jednej jest praktycznie niemożliwy (ah, mi się udało, padło na jagodę :)), a pojemność też jest zadowalająca, bo jest to 236ml/ mi takie mgiełki służą albo do wypsikania się po prysznicu, albo do psikania ubrań i szafy

2013-06-29 13.38.032013-06-22 12.19.54 Image1117 xzcxc

***

withi

14 thoughts on “now you see me `

  1. ania pisze:

    Dziękuje Ci bardzo! Mam jeszcze jedno pytanie. Posiadając konto na tej stronie muszę posiadać konto internetowe? Mam na myśli to PayPal. Jest możliwość płacenia przy samym odbiorze? Będę ogromnie wdzięczna za udzielenie informacji. 🙂

  2. Ania Dzikowska pisze:

    btw. jeśli chcesz poćwiczyć wkłucia na naprawdę ekstremalnych żyłach (wszystkie pielęgniarki płaczą, bo mam żyły cieniutkie i delikatne, jak dziecko), to się polecam :-))

    • withi pisze:

      Aniu, czyli rozumiem że pragniesz mieć całą rękę w siniakach (na cienkich żyłach o to nie trudno). Ale ja z przyjemnością, pewnie 😀 Ostatnio mieliśmy pacjentkę, która jak Boga kocham, była biała jak ściana i wyglądała jakby serio nie miała w sobie ani jednej żyły.

      • Ania Dzikowska pisze:

        u mnie żyły widać, baardzo. ale żeby się w nie wkłuć, to spory wyczyn. jak w listopadzie leżałam kilka tyg. na zakaźnym, to miałam 12 wenflonów ogółem, bo żyły nie wytrzymywały ;D

Skomentuj

