po-egzaminowe dopieszczanie

***

W ramach samo-dopieszczania, które tak bardzo lubię, wybrałam się na zakupy i przytargałam same pyszności i piękności – zwieńczeniem wszystkiego są dwa kolorowe skarby z Zary. Generalnie jak to ja, poszłam po jeansową kurtkę, a wróciłam standardowo bez tego z czym wrócić pierwotnie planowałam -.-

Na początek dwa kosmetyki, które skrzywdziły moje włosy i skórę na mojej głowie – a wydawać by się mogło, że te moje gęściaki to takie niewymagające są … Jeden szampon z Garniera, z tej nowej serii, z której miałam wcześniej ten o zapachu moreli. Generalnie chciałam zrobić przerwę od tamtego, żeby włosy się nie przyzwyczaiły, i kupiłam lawendę … przy czym przecież ja NIE ZNOSZĘ LAWENDY ! ! ! Szampon tak okropnie śmierdzi, a co najgorsze tak bardzo podrażnił moją skórę głowy, że na sygnale popędziłam do apteki po najlepszy ratunek w takiej sytuacji, czyli Selsun Blue – po dwóch, trzech myciach skóra głowy była zadowolona 🙂 Później coś mnie podkusiło i kupiłam pięknie pachnący szampon z Joanny – o zapachu wiśni. Ten dziad z kolei tak mi POTARGAŁ i POPLĄTAŁ włosy, które NIGDY się nie plączą … że nawet Tangle Teezer zawstydził się, ponieważ ktoś bezczelnie podważył jego kompetencje najlepszej szczotki do włosów. Męczyłam się tak bardzo, że jak już zakończyłam to bolesne zadanie, stwierdziłam słusznie: koniec eksperymentów – lecę po moją morelkę 🙂

DSC01126 DSC01127 DSC01128

Mój patent na Pachnącą Szafę? Rozrywam tą głupią saszetkę i wysypuję pachnące kuleczki do jakiegoś pojemniczka, po czym całość umieszczam w szafie – najlepiej 🙂

DSC01123 DSC01125

Pokazywałam Wam na facebooku moje dwie, prze prze prze cudowne sukienki z ZARY, idealne na obecną porę roku. Najpierw poszłam do kasy z jedną, bo stwierdziłam – Asia, nie bądź głupia, po co Ci kolejne dwie sukienki? Pani nabiła sukienkę, spakowała, a ja do niej: niech Pani momencik poczeka, i pobiegłam po drugą : ) Te sukienki są jak siostry bliźniaczki – one po prostu muszą być kupione albo dwie, albo żadna ! Są tak cudowne, leżą na mnie tak pięknie, że już wiem w czym w 90% spędzę lato 🙂 Była jeszcze trzecia, w kolorze żółtym, ale muszę to głośno powiedzieć – była z nich wszystkich najbrzydsza, i w sumie dobrze, bo jakby ta trzecia była w jakimś ciekawym wzorze, to wróciłabym z trzema -.- Wszystkie możecie zobaczyć na stronie Zary – kkklik

ouiDSC01139 DSC01141

TOPSHOP – bluza w tablicę Mandelejewa 🙂

2013-06-15 11.04.49

Śliczna kosmetyczka prosto z OYSHO i prosto z pustyni, bo w kaktusy 🙂 Szukałam kosmetyczki o takich rozmiarach – tylko podstawowe kosmetyki i pędzle do codziennego makijażu 🙂

DSC01117 DSC01118 DSC011192013-06-15 14.09.55

Mój mały ogród trochę się powiększył, o dwóch kolegów – uwielbiam kwiaty we włosach – a te z H&M są wybitnie urzekające 🙂

DSC01120 DSC01132 DSC01137

Stephen do czytania:

2013-06-17 12.23.23

Inne pierdoły:

DSC01121

Mój ulubiony płyn do soczewek, który pokazuję Wam już któryś raz … Warto polować w SuperPharm:

DSC01122

Genialny krem za grosze: 

DSC01124

Baardzo lubię i miło wspominam ten peeling:

DSC01129 DSC01130 DSC01131withi

4 thoughts on “po-egzaminowe dopieszczanie

  1. Frankly_speaking pisze:

    Dla mnie z kolei przepiękne są te sukienki 🙂 zwłaszcza jedna:)
    Szampon z morelką obecnie będę testować;) Ja zazwyczaj używałam szamponów Ziaja (zwłaszcza Ziaja med) i bardzo polecam 😉
    Też ostatnio kupiłam płyn Renu. Dla mnie to taki powrót do czasów liceum, bo wtedy zaczęłam nosić soczewki i używałam właśnie tego płynu. Potem wycofali go z rynku na dłuższy czas. Gdy wrócił miałam już innych ulubieńców i dopiero ostatnio jak za późno się zorientowałam, że kończy mi się płyn i niespecjalnie chciało mi się jechać do optyka, kupiłam po drodze z pracy właśnie Renu. Ja swój z kolei nabyłam w Aptekarzu Warszawskim na Jerozolimskich i też wyszło to fajnie cenowo, bo za 34 zł dostałam dużą butelkę + mała gratis.

Skomentuj

