w sumie to miałam wejść tylko po płyn micelarny …

***

2013-05-23 08.28.21

… skończyło się jak zwykle. Chciałoby się rzecz, bez odrobiny, ani grama, ani malutkiego grama szowinizmu w głosie … baaaaaby. Serio miałam ochotę tylko na płyn micelarny, no nic – robię sobie samo-bana na miesiąc. „Joanna, odgórny zakaz włażenia do Rossmanna, SuperPharm albo Hebe” – rzekła karta kredytowa i zamilkła na dni trzydzieści, a wyżej wspomniana posłusznie przytaknęła, biorąc sobie owy nakaz (wcale nie tak głęboko) do serca.

Wrzucam szybki post i zmykam na finał Ligi Mistrzów 🙂 A jutro trzeba wstać na dyżur … jak słodko, mój pierwszy niedzielny dyżur -.-

***

* Na początek coś mało kosmetycznego, dla taty, bo jutro rodzice zamierzają do mnie tutaj wpaść. Jak zobaczyłam Mirka to na mojej buzi ukazał się olbrzymi uśmiech i po raz tysięczny zadałam mojej babci telepatyczne pytanie: my lovely Grandma, why MIREK, why !?

DSC01075

*Dwie nowości od najlepszej Essie Weingarten, założycielki i dyrektora kreatywnego tej olbrzymiej, lakierowej machiny, czyli ciemna czerwień A list (przy okazji porównanie z moim Forever Yummy – kilka miesięcy temu miałam dylemat, którą czerwień wybrać i wtedy padło na FY ; jak widać A list ciągle za mną chodził) oraz ciemny niebieski w kolorze Mezmerised – w sam raz na lato, a mi do głowy na jego widok wpada Wielka Brytania, sama nie wiem dlaczego. Póki co lakiery poczekają na koniec praktyk i wtedy z olbrzymią przyjemnością pomaluję sobie paznokcie *_____*

DSC01077 DSC01078 DSC01083 DSC01082

i porównanie A list z Forever Yummy:

DSC01080 DSC01081

* Maseczkowy zawrót głowy 🙂

DSC01091

* Mam odgórnie nakazane aby spożywać codziennie tran, więc zaczynam walkę – z tej okazji tran dla dzieci z owocowym aromatem – znalazłam w Hebe 🙂

DSC01072

* Wrażliwa Natura AA – żel nawilżający ; mam dobre wspomnienia jeżeli chodzi o ten żel, w zasadzie to sama nie wiem dlaczego o nim zapomniałam (?)

DSC01094

* tu akurat nie muszę nic dodawać – najlepsze żele pod prysznic ever ; przy nich używanie balsamów traci sens + najlepszy czyścioszek ząbków. dzisiaj dostałam aż dwa komplementy, że mam ładne, proste i białe ząbki, z tej też okazji postanowiłam uhonorować zębulce, jak to mama Balbiny pieszczotliwie nazywa jej dwa małe i mleczne zęby 😉

DSC01092 DSC01074

* ulubione soczewki jak na razie ; przy okazji za niecałe dwa tygodnie idę na badanie, które ewentualnie zakwalifikuje mnie pozytywnie bądź negatywnie (oby nie!) do operacji laserowej wady wzroku, o której kiedyś Wam pisałam. mam nadzieję że wszystko będzie ok i soczewki okażą się zbędne ! nie mogę się doczekać dnia, w którym obudzę się, wyciągnę jak kociak, otworzę prawe oko, później lewe, rozejrzę się dookoła i wszyyyyyyyyystko będzie taaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie wyraźne !

DSC01085

* moja pierwsza, borodowa MISSIUAniu Muszko – jesteś ze mnie dumna ? 🙂

DSC010762013-05-25 17.40.12

* pędzel z EcoTools – jest prze prze prze genialny ! jego numer to 1200

DSC01096

* biały jeleń zawsze dobry, dwa naturalny mydełka Alterra

DSC01089 DSC01088 DSC01073

* masełko do ust NIVEA – one są cudowne ; mam już to karmelowe, przyszła pora na jakiś nowy smak 🙂

DSC01095

* sprawca całego zamieszania … -.-

DSC01093

* na koniec pokażę Wam jeszcze dwie rzeczy, które kupiłam już kilka dni temu, czyli puder bambusowy z jedwabiem i FILTRAMI (!!) z Biochemii Urody, oraz moja pierwsza, malutka kasetka magnetyczna z Inglota – (uzupełnię tutaj kolory, bo chwilowo nie mam czasu tego sprawdzić, a cieni praktycznie nie da się wyciągnąć z kasetki, bez ich uprzedniego uszkodzenia ;/)

DSC01097 DSC01099 DSC01100

withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „w sumie to miałam wejść tylko po płyn micelarny …

  1. Vee pisze:

    Aś nie odpowiedziałaś na mój komentarz men 😀 Ty pillingu jeden ;P

  2. Frankly_speaking pisze:

    Hehe.. chyba mam dokładnie te same kolory cieni z Inglota;) A masełko do ust uratowało mi może nie życie, ale na pewno dobre samopoczucie przy wiecznie wysuszonych ustach.
    Pozdrawiam 🙂

  3. Vee pisze:

    ehh Aś 😀 moje -7,00 i tak wymiata 😀 też nosze te soczewki ale niestety musze na allegro zamawiać bo w SuperPharmie mają tylko do -6,00 bodajże.

  4. ewa pisze:

    jesteś wegetarianką i bierzesz tran?

  5. Sabina pisze:

    Cienie z Iglota można wyjąć bezpiecznie za pomocą magnesu,zbliżyć go delikatnie koło rogu cienia i podnieść do góry jak „zaczepi” z cieniem 🙂 Mam nadzieję że pomogłam 🙂

  6. L. pisze:

    Ale fantastyczne zakupy! Ja też kupiłam dwa lakiery z Essie 😉

Skomentuj

