nie kupujmy marzeń jak mebli, nie bądźmy zanadto przebiegli

***

Over the sidewalks, running away from the streets we knew

W zasadzie nie zależy mi, obojętność potrafi powoli zabijać – żyję kawałek pozaczasem, spóźniam się i nie nadążam za codziennością. Nie zależy mi. Nie chcę żeby niebo spadło, rozbiło na drobne, błękitne kawałki, tuż obok naszych stóp. Niebo jest dość istotne. Chociaż … mogłoby z pokorą uklęknąć – pozbierałabym wtedy wszystkie gwiazdy, które miałam tak wiele razy przed oczami, podczas zasypiania. Byłyby wówczas niemal na wyciągnięcie ręki. Prawda czy kłamstwo? Pomiędzy krawężnikami myśli, a chodnikami słów.

Staram się trzymać pionu. Nadal piję za dużo kawy, za mało śpię, zbyt często siebie analizuję. Nie potrafię wyłączyć się, tak po prostu odciąć, na moment zapomnieć. Uginam się wdzięcznie, pod parasolem spojrzeń. Niby nieświadomie. Kolejny poniedziałek odbiega w nieskończoność /.

Ciekawy artykuł pt: kanibalizm bliźniakówkkkklik

Apropos zdjęć poniżej: nowa tapeta kobieta-Anne ❤ ; czekamy na tego nowego i świeżego Samsunga, czekamy … i … tragedia -.- . myślałam że będzie coś ŁAŁ, coś, co przyjmę z uśmiechem na twarzy, a tu brat bliźniak S III !? wtf !? Pewnie technicznie coś tam się różni – technika mnie, żeńskiego użytkownika mało obchodzi … ale szczerze – byłam pewna że jako cywilizacja dążymy do ZMNIEJSZANIA urządzeń codziennego użytku, jakim od jakiegoś czasu są smartfony, a nie do ich zwiększania. jakbym chciała nosić w łapie telewizor, to bym to robiła. S III już mi się w ręce nie mieści, ten nowy jest taki sam. Więc podziękuję i wspólnie z S II poczekamy na S V 😀 a jakiej est Wasze zdanie? tu krótka prezentacja – kkkklik ; co tam jeszcze … Balbioch-śpich ; cupcakes dla Tomiego i inne … a i … otwieram lodówkę a tam Mały Głód :O Mały Głód lubi studenckie lodówki. Tak to jest jak się ma Tesco pod nosem i nie chce się pupy ruszyć na zakupy 😀 

2013-03-15 11.49.05

Panie Tomaszu Majewski, jest pan naszym narodowym pluszakiem rozczulakiem ❤

2013-03-15 12.06.07 578556_515810411794051_1314015961_n2013-03-15 09.39.282013-03-16 19.59.28 2013-03-18 14.10.58 2013-03-18 14.24.21 2013-03-18 16.32.03Image970 Image971 tap 2013-03-15 13.32.41 2013-03-15 13.33.54 df

Anggie wie jaką moc mają te buty ❤

sf tumblr_mi2sk4Ie5X1rmb6sio1_1280

***

withi

6 thoughts on “nie kupujmy marzeń jak mebli, nie bądźmy zanadto przebiegli

  1. rada pisze:

    W ramach dobrej rady/uświadomienia. Jeśli naprawdę jesteś wegetarianką, to odradzam wszelkie Danio, bo zawierają żelatynę wieprzową.

    • withi pisze:

      Ale ja to wiem, ponieważ już jakiś czas temu, jedna czytelniczka, która dba o moją ‚wegetariańską świadomość’, dała mi znać, że jedząc Danio, jem żelatynę wieprzową. Ale ja jestem tolerancyjnym człowiekiem. Nie świruję. Na początku mój wegetarianizm to był nastoletni bunt, nienawidziłam wszystkich którzy jedli mięso i specjalnie jeździłam z rodzicami na zakupy, żeby wyciągać wszystko co mięsne z koszyka. Ale trochę wydoroślałam, trochę przestało mnie interesować co je ktoś inny. Mam zasadę – ja nie patrzę Tobie w talerz, Ty nie patrz na to co ja jem. Jem Danio, jem ryby bo muszę, bo inaczej byłabym pewnie w grobie. Jak komuś to nie odpowiada, to przykro mi, że ma tak ubogie życie, że musi obserwować moje. Jeżeli to sprawia że nie jestem wegetarianką z krwi i kości – spoko. Jestem też osobą dojrzałą i dla mnie priorytetem jest moje zdrowie, nawet kosztem ‚bycia 1000% wegetarianką’. Lekarz mówi mi jak jest, że mam anemię, że to, że tamto – słucham się, i coś robię, żeby to zmienić, tyle.

      W takim razie jestem człowiekiem, który po prostu nie je mięsa od dziesięciu lat, bo tak czuje się lepiej, bo ma lepsze wyniki, lepsze zdrowie i samopoczucie. Tyle 🙂 Nie muszę brać udziału w krucjatach przeciw mięsożercą, żeby sobie życie urozmaicić na siłę.

      Rozpisałam się, ale po prostu szukałam pretekstu, żeby choć na chwilę oderwać się od książek 🙂
      Broń Boże nie odbieraj tego jako ataku 😉

  2. MsZolza pisze:

    Oj wiem coś niestety o zbyt nadmiernym analizowaniu… Ostatnio też za często mi się to zdarza.
    Czuję, że kiedyś tak po ludzku po prostu od tego zwariuję 😉

    Ale mimo wszystko życzę Ci żeby z Tobą aż tak źle nie było 🙂

Skomentuj

