[ in the rain the pavement shines like silver

***

Deszcz zrywa dzisiaj margerytki gwiazd – codziennie wieczór przyjeżdża w pustych tramwajach. Siada na ślepych ławkach zasypanych w zmierzchu. Codziennie wieczór sypie niebo w gęste oczy, asfaltowymi rzekami noc chodzi …

czy wiesz? – mostem przepływał pociąg w laskocącej groźbie, w szybach wisiało światło zmętniale i duszne

pociąg … przynosił w oknach tysiące twych spojrzeń …

march

Marzec. Sześćdziesiąt dni nowego roku za nami, sześćdziesiąt dwudziesto-cztero godzinnych dni … wierzyć się nie chce, prawda? A przynajmniej mi się to wszystko nie mieści w głowie, ale uśmiecham się pod nosem, bo wiem że są to dni, na pewno spożytkowane w dobry i zadowalający mnie sposób, a przynajmniej w większej ich części. Bo i ja czasami jestem leniem i nie wstaję o piątej, a o siódmej. Dzisiaj na przykład. Czasami mi się nie chce, ale jakoś sama siebie przekonuję że warto coś zrobić, zwłaszcza … jak mamy tak piękne i wiosenne słońce, budzące się nad warszawskimi ulicami. I weekend – w końcu okazja na wyskoczenie na zakupy, ogarnięcie pokoju, niedziela spędzona u kuzynki i młodego Iwcia, dobre jedzonko, maseczki, peelingi i inne pierdoły, dobrze Wam znane. No i ktoś mnie odwiedził, kto sobie smacznie chrapie i nie wie, że jest pod ostrzałem mojej komórki. / Nie mogę doczekać się końcówki marca – w końcu dom, trochę wolnego … W sumie patrząc na to, w jak zastraszającym tempie minęły pierwsze dwa miesiące, jeden marzec różnicy nie robi. [mija dokładnie miesiąc bez Teuszka też niedziela, też ładna pogoda, 4 tygodnie]

Pozdrawiam i ściskam !

Jeanne

Image8982013-03-03 15.15.33 2013-03-03 16.21.18

śpiący Klaudiusz

2013-03-02 07.50.13 2013-03-02 08.24.382012-03-01 14.28.132013-03-02 15.25.482013-03-01 13.35.22Image904 2012-02-28 19.39.19

piękna, przyszła mama

7ab7806f62974af7c47c77ed4c88b0a6a1b7496d efc8dcaf378e383d112e65fdc292de57da055321

mała stylówa – Alia Wang ❤

aliawang-5

***


withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „[ in the rain the pavement shines like silver

  1. MsZolza pisze:

    No dzisiaj pogoda zdecydowanie dopisała w Warszawie 🙂 I jakoś przez to mam ochotę na spacer po ładniejszych miejscach w stolicy. A co trzeba korzystać 🙂

  2. daria pisze:

    czytelniczki równiez pozdrawiają!

Skomentuj

