golden brown texture like sun

***

Informuję, że Msza Święta za tragicznie zmarłego Mateusza odbędzie się w najbliższą środę (27.02) o godzinie 17:00 w kaplicy kościoła Św. Krzyża w Warszawie na Krakowskim Przedmieściu.

Taka mała informacja, jakby ktoś z naszych znajomych był obecnie w Warszawie. // Wstałam na te Oscary i ostateczne wyniki trochę mnie rozczarowały (zaczęło się dobrze, od kategorii naj aktor drugoplanowy – Waltz!), pomimo że cała gala piękna jak co roku – poniżej pokażę Wam najpiękniejsze suknie w moim odczuciu ; HB który kupiłam i jak mam być szczera – ELLE i Twój Styl przodują i to solidnie … Jedynie dzień z Tomem Fordem mi się spodobał, bo dowiedziałam się że wstaje on codziennie o 4:30, a czasami, baaaaardzo rzadko jak ma wolniejszy dzień, to śpi do 7. Takie informacje motywują, bo zdaję sobie sprawę że … tadam – nie jestem sama ! (chociaż ja się uczę spać na poważnie, yhm, jasne …  i od ponad dwóch tygodni wstaję 5:30/6 – raz tylko wstałam o 3 głodna, jakbym nie jadła z miesiąc, także jest progress ;)). No, i chyba tyle. Ah i soundtrack z Przekrętu i Golden Brown ! Zmykam na uczelnię, pa 😉

2013-02-25 14.32.51 2013-02-24 14.19.34 2013-02-25 11.10.03 2013-02-25 11.10.25 2013-02-25 11.24.40214

W moim rankingu najpiękniejsza Anne Hathaway (najcudowniejsza!), następnie Amanda, Charlize i Jennifer (trochę pod ślub mi podbiega :D)

oscars-2013-29

oscars-2013-12-57charlize-theron-miejsce-2 85th Annual Academy Awards - Arrivals C

***

withi

Skomentuj

