– dziecinnieje mi ziemia znów

***

Takie proste byłyby lata – zasuszone dziś w książkach płatki. [Nie ma ciebie, nie będzie, po co szukać gwiazdek w czarnej sali? Tylko pamięć wysycha – potok, świat – klinika trocinowych lalek.]

Dziecinnieje mi ziemia znów, zamykana w tajemnice pudełek. Srebrny kluczyk. Nakręcane ptaszki – pomniejszone pozytywki zdarzeń.

A to wszystko maleńkie obrazki powieszone na potężnym konarze.

***

Niekiedy w okolicach naszych rodzą się takie charaktery, że – acz wiele lat upłynie od zetknięcia się z nimi- niektórych z nich niepodobna wspomnieć bez drżenia duszy.

Małe niepowodzenia nie mogą zniechęcać, nie wolno być tchórzem. Gdy ktoś mówi, że coś może się nie udać – tym bardziej w to wchodzę. Jak nie drzwiami, to oknem. Najwyżej się pośliznę. Chyba istnieje coś takiego jak upadek do przodu, jak kop do przodu, który napędza człowieka do pracy. / trochę z życia – Balbi mi już z maty ucieka :D, nowe czytadełko do poduszki, czyli Saszeńka Simon’a Montefiore i inne głupie codzienności, w postaci zdjęć lepszych i gorszych

+ moi osobiści, dzisiejsi wygrani (nie wszystkie kategorie, bo niektóre są dla mnie mniej ważne), jak co roku zobaczymy ile trafię. Oscarowa noc tuż tuż – simply can’t wait, pobudka przed drugą ❤ Dodam, że nie zdążyłam obejrzeć Wroga nr jeden, Życie PI, Lincolna (którego w zasadzie to nie chcę) i chyba tyle. Moje nagrody, w moim odczuciu, chociaż już czuję, że za kilka godzin będzie o sto osiemdziesiąt stopni inaczej, trudno 🙂

– najlepszy film: Django 

– najlepszy aktor pierwszoplanowy: Hugh Jackman (straszna słabizna tej kategorii w tym roku …)

– najlepsza aktorka pierwszoplanowa: Emmanuelle Riva

– najlepszy aktor drugoplanowy: Christoph Waltz (już niby ma, więc De Niro maybe? żeby ten Poradnik cokolwiek zdobył, skoro już wlepili mu 8 nominacji, a dlaczego, to nie mam pojęcia -.-)

– najlepsza aktorka drugoplanowa: Anne Hathaway

– najlepszy reżyser: Michael Haneke

– najlepszy scenariusz oryginlny: Kochankowie z księżyca

– najlepszy scenariusz adoptowany: Życie PI

– najlepszy film nieanglojęzyczny: Miłość

– najlepsza muzyka oryginalna: Skyfall

– najlepsza scenografia: Les Miserables

2013-02-22 16.05.30 2013-02-22 12.35.01tumblr_mhidnhdulc1r9164to1_500 2013-02-22 11.46.06 2013-02-22 11.48.05miranda-kerr-flynn-bloom-4 2013-02-22 12.10.09tumblr_mfywjiuYf71r90rq3o1_500_large

Słucham sobie:

withi

3 thoughts on “– dziecinnieje mi ziemia znów

  1. Daria pisze:

    ja tez nie obstawiałam LINCOLNA i sie nie myliłśmy. Za to skyfall trafiłam z zamkniętymi oczami, bez zastanowienia. Chociaz z tym mi się udało.
    Tą dziecinką się opiekujesz?

  2. aerien pisze:

    „Lincolna” nie masz co żałować, się okazało 😉 Świetne zdjęcia, ta mała ślicznotka to ilu miesięczna? Pozdrawiam, stale Cię podczytuję 🙂

    • withi pisze:

      Po cichu liczyłam na to, że będzie to wielki przegrany tegorocznych Oscarów, no i się nie myliłam 😉
      6 miesięcy ma

      Ja również pozdrawiam 😉

Skomentuj

