red & brown

***

Dzisiaj na szybko kolorowe pazurki, tym razem czerwień w połączeniu z brązem. Efekt końcowy całkiem zadowalający. Ah, no i potestuję słynny Batiste, tym razem skierowany głównie dla brunetek. Miałam kilka razy okazję używać suchych szamponów z przeróżnych firm, które do tej pory zbierają kurz w szafie – wszystkie niestety łączył kolor tego pyłku – zbyt jasny, więc i dawał efekt ‚siwizny’ na włosach, chociaż z tego co wiem to nie u wszystkich. Ja ze względu na kolor moich włosów postanowiłam odstawić, a że Batiste oferuje coś specjalnego dla ciemnowłosych, to mam nadzieję, że będę pozytywnie zadowolona. / To chyba tyle, jest jeszcze pizza, owocki, nowa batmanowa tapeta i Król Lew. Pizza ok – chociaż ja robię lepszą, zwłaszcza jak mam dobre samopoczucie ;P A wszystkim w Warszawie polecam GENIALNĄ pizzerię – Pizzeria na Nowolipkach kkkklik

DSC00989DSC00993 DSC00995Bez tytułu2013-02-18 09.34.062013-02-18 19.43.50 2013-02-19 07.44.422013-02-18 09.32.332013-02-13 11.42.52tumblr_lzz4y6EInD1r6cqt4o1_500withi

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „red & brown

  1. Daria pisze:

    uwielbiam jak wrzucasz tutaj coś nowego 😉
    pozdrowionka.

Skomentuj

