w końcu dopasowana !

***

Każdy z nas w gruncie rzeczy jest samotną wyspą. Walczymy z pustką i szukamy głębszego sensu, tworząc archipelagi. Na początku ostrożnie się o siebie ocieramy, z czasem już nie wiadomo, gdzie jedna wyspa się zaczyna, a druga kończy. Zbyt szybko zapominamy, że to wciąż obce lądy, różne języki, inne ekosystemy i wystarczy drobiazg, by wszystko popsuć. A przecież nawet Atlantyda, najwspanialsza z cywilizacji, zniknęła z powierzchni ziemi.

/ Hej. Mam za sobą bardzo, bardzo intensywny tydzień – w sumie dopiero po aż tak wyczerpujących dniach zaczynam doceniać jeden wolny dzień, w obecnym wypadku jest to niedziela (a dzisiaj w końcu, po ponad roku, spotkałam się z Troni – całusy Madzia ;*). Ale podoba mi się takie tempo, chociaż znowu marzy mi się powrót do domu. Przy okazji weekendu udało mi się zahaczyć o:

* walentynkowy ENEMEF (Kochankowie z księżyca ! <3)

* Deszczowa piosenka w ROMIE

* odhaczyłam też kolejne zadanie noworoczne, tj:

2013-02-17 11.13.52

Zrobiłam sobie taki mały, walentynkowy prezent, a że zabierałam się za tą wizytę w salonie od dłuższego czasu, była to idealna okazja i idealny dzień. Powiem Wam, że musiałam się po prostu mentalnie przygotować na redukcję biustonoszy w mojej szafie – obiecałam sobie że idę do salonu, wychodzę z dwoma dobranymi i wywalam wszystkie, które totalnie odbiegają od pojęcia ‚dobrze dopasowany’. Na wizażu już jakiś czas temu poradziłam się dziewczyn z Warszawy odnośnie salonu – wybór padł na salon Dopasowaną.

koszykowa_67

I tak – wizyta trwała, o jeej, dobrą godzinę. Pani w salonie przyniosła mi jakieś 40 biustonoszy do mierzenia, na początku rzecz jasna zostałam dokładnie zmierzona i mój rozmiar, to w zależności od firmy, czy brytyjska czy polska, 70D, 65E albo 70DD (a nie moje kochane, triumphowe albo h&m’owe 75 C -.-). Następnie każdy biustonosz został do mnie dopasowany, Pani w salonie mówiła mi który jest ok, zostałam potraktowana bardzo indywidualnie (na wizytę umawiamy się na konkretną godzinę i w salonie jesteśmy jedyne, stąd to podejście :)) i tak zleciała godzina, a ja stanęłam przed olbrzymim dylematem co do wyboru ostatecznych, dwóch sztuk. Postawiłam na klasyczny beżowy i śliczny, koronkowy bordowy. Biustonosze są rzecz jasna drogie, każdy z nich kosztował 150zł (skorzystałam z rabatu walentynkowego -20%), ale wiem że jest to inwestycja na długi czas. Obiecałam sobie, że na każdą mała okazję, jak Dzień Kobiet, urodziny, dzień dziecka *.* i inne, będę sobie kupować jeden biustonosz. Jak wczoraj robiłam porządki i wyciągnęłam wszystkie stare, które zalegały mi w szafie, to podliczając doszłam do wniosku, że miałabym za nie kilka naprawdę porządnych sztuk. Co ciekawe – jak skończyłam mierzyć w salonie i ubrałam mój stary, to doznałam szoku ! Już kilka dni noszę ten kupiony w dopasowanej i mam wrażenie że moje piersi nigdy nie były tak zadowolone 😀 Także dziewczęta, do salonu raz dwa i proszę się nie wykręcać. Na imieniny mojej Mum koniecznie ją tam zabiorę i zrobię jej prezent 🙂

salon w którym byłam: kkkkklik

* a Balbi rośnie i rośnie, a ja uwielbiam tego małego robaka 😉

* czy ktoś gdzieś widział jakieś ciekawe obudowy dla Samsunga Galaxy S II ? Będę mega wdzięczna za jakąkolwiek informacje 🙂

superheroes-iphone-cases2013-02-13 12.27.02 2013-02-14 16.27.53as 2013-02-17 14.08.062013-02-17 19.50.43 2013-02-17 14.07.07 az734 738 2013-02-15 13.12.24602801_454567284615147_1894999993_n2013-02-13 12.27.18

focus na serce na pupie <33333333333333

2013-02-13 12.30.28

***

Słucham sobie:

withi

7 thoughts on “w końcu dopasowana !

  1. milky pisze:

    czytając tylko tytuł pomyślałam o bliźniaku genetycznym! i już czułam ekscytacje bo ja na swojego dalej czekam, ale taka zmiana też na plus 😉

    • withi pisze:

      O jej, faktycznie tytuł może to sugerować ! Nawet nie pomyślałam 😉
      No cóż … niestety ja również na swojego czekam i czekam. Często jak dzwoni do mnie jakiś nieznany numer to w sercu sobie myślę: o, to na pewno z DKMS … a tam jakaś baba z playa czy inni ‚wiecznie-przeszkadzający’ -.-

Skomentuj

