ESSIE – Forever Yummy

***

Moja klasyczna czerwień od ESSIE – równie trwała i niezawodna jak moje poprzednie lakiery od tej Pani. Kolor Forever Yummy to odcień czerwieni, na jaki polowałam od dłuższego czasu – krwista czerwień, która w moim odczuciu będzie idealna zwłaszcza na jesień. Kolor nie jest ani za jasny, ani za ciemny – tak naprawdę wystarczy jedna gruba warstwa, dwa pociągnięcia pędzelkiem po płytce i perfekcyjne paznokcie gwarantowane – no i problem z głowy na, znając te lakiery, siedem dni. Like it ! 🙂

DSC00956 DSC00958
DSC00964 DSC00965 DSC00970 DSC00982 DSC00966

withi

4 thoughts on “ESSIE – Forever Yummy

  1. MsZolza pisze:

    Może troszkę nie w temacie postu, ale mam pytanie 🙂
    Od niedawna mieszkam w Warszawie, dostałam właśnie propozycję pracy jako opiekunka do dzieci. Wiem, że Ty również się tym zajmujesz więc jesteś bardziej obeznana ode mnie 😉
    Mam zajmować się dziewczynką 2 lata 4 miesiace- zorganizowanie zabawy+karmienie+toaleta
    oraz chłopcem 6.5 roku- odprowadzenie do szkoły+powrót, podanie posiłku, zorganizowanie czasu wolnego.

    Wszystko od poniedziałku do piątku od 8 do 18, czyli jakieś 10 godzin dziennie.
    I miesięcznie mam dostawać za to 1600 zł. Myślisz, że to dobra zapłata za tę akurat konkretną pracę ?

    Z góry dziękuję za odpowiedź 🙂 Jestem stałą czytelniczką, do tej pory praktycznie nie komentowałam, ale to z pewnością się zmieni 😉

    Pozdrawiam.

    • withi pisze:

      Hej. Więc tak, łatwo jest wyliczyć, że pracując np w lutym, który ma dwadzieścia dni roboczych w miesiącu, wychodzi Ci 200 godzin pracy, czyli 8zł za godzinę – sama powinnaś zastanowić się czy podoba Ci się taka stawka za tak ciężką pracę, bo opieka nad dwójką dzieci, zajmowanie się nimi PRZEZ TYLE GODZIN, odbieranie z przedszkola to cholernie ciężkie zajęcia, o czym pewnie się niebawem przekonasz. Ja Ci nie powiem czy warto czy nie, bo zależy w jakiej jesteś sytuacji. Od siebie dodam tylko, ze ja pracuję trochę na innych zasadach, po pierwsze jest to mniejsza ilość godzin, bo nie mam pracy stałej (nie potrzebuję i nie chcę zajmować się aż tak dużo dzieckiem, co jest zadaniem rodziców, a nie obcej osoby), poza tym wygląda wszystko nieco inaczej (jak coś to pisz na priv)

      Odpowiadając ja pytanie – nie, według mnie to śmieszne pieniądze za taką pracę, w Warszawie, przy dwójce dzieci. Lżejszą pracę znajdziesz w każdej galerii handlowej, w drogeriach, restauracjach itd.

      • MsZolza pisze:

        Tak też sama właśnie myślałam. A opinia osoby, której nie znam była mi chyba potrzebna żeby podjąć ostateczną decyzję 😉
        Dzięki 🙂 I oczywiście czekam na kolejny wpis 🙂

  2. Majk:) pisze:

    Piękny kolor lakieru, czerwień na paznokciach jest dla mnie prawdziwym ‚must have’, chociaż przez pracę już pół roku nie malowałam paznokci. Nawet brakuje mi tych przetartych końcówek na drugi dzień 😛
    Miałam odezwać się i skomentować coś na blogu jakiś czas temu, ale zawsze jak przeczytam wpis, to zapominam o tym 😀 ale muszę przyznać, że brakuje mi Twoich wpisów, tych najbardziej życiowych. Mam nadzieję, że wkrótce dasz znać co u Ciebie, jak sesja i jak się miewa Warszawa! 🙂
    3maj się cieplutko :*

Skomentuj

