another one bites the dust

***

Ah, jak wszystko idzie dobrze, to po całości – z kolei jak się sypie, wali i równa z ziemią, to zasada powtarza się równie brutalnie i precyzyjnie – znacie to uczucie? Dzięki Bogu póki co tylko i wyłącznie idzie wszystko po mojej myśli, a ja się cieszę jak głupia, chwaląc się na prawo i lewo 😉

12.12.12, okolice 14:00, Asia siedzi, rozmawia na Skype i czeka na pewne wyniki. Nudząc się niemiłosiernie idzie zrobić budyń. Wraca do pokoju, mając zamiar odświeżyć pocztę i sprawdzić czy owe wyniki już są … Myśli sobie ‚nie, nie mogę teraz sprawdzić, bo jak sprawdzę i się okaże że wdupiłam, to nie będę miała ochoty na ten pyszny budyń :(‚ … Chęć odświeżenia poczty jest silniejsza, wpakowawszy więc ostatnią, solidną łyżkę budyniu do buzi (na zasadzie – zaraz się dowiem, że nie zdałam, to już nie zjem :D), odświeża … szuka … i AAAAAA, jea ! I tym samym budyń się nie zmarnował *.*

Image750

Polecam jeszcze klinikę Depiclinic – depi laserową robi świetna Małgosia, która sprawi, że osoby, które mają nieco niższy próg bólowy od mojego, jakoś gładko całość przetrwają, i zanim się obejrzą, będzie po 🙂

Zrobiłam dzisiaj tak pyszną zupę, że sama jeszcze tego nie ogarniam – podobno talent do zup ukradłam mamie w postaci genów, ah ; ponadto mam szansę jechać już w PONIEDZIAŁEK do domu, bo tata wpada do Warszawy, i właśnie bardzo intensywnie przetwarzam tą informację i zastanawiam się czy tak nie zrobić … z drugiej strony mam jeszcze kilka planów na zbliżający się tydzień, więc chyba poczekam na kuzyna i brata i z nimi już bezpośrednio pojadę do babi do Zamościa. Ale to się jeszcze zobaczy. Kurde, jest dobrze 😉

I reszta:

2012-12-12 08.55.40

Gdzie gołębie zimują …

2012-12-13 11.50.02 2012-12-13 11.50.36

Kilka nowości kosmetycznych, a w tym cudownie pachnący żel Dove (<3); szampon dla Joanny od Joanny i to jeszcze z apteczki babuni :D; MaxFactor – 2000 Calorie – poczeka jak mi się przedłużanie znudzi

DSC00830 DSC00831DSC00840

Moje kwieciste spodnie 🙂 :

DSC008392012-12-14 11.50.242012-12-14 11.52.42

I na koniec film z ukrytej kamery u Piotra na imprezie ^.^ ; ciekawe czy ktoś mnie wypatrzy – w pewnym momencie prowadzę długą i zażartą dyskusję na temat czegoś, co dziwnie pika na ścianie nad drzwiami i ogólnie jest czymś niecodziennym 😀

I Freddie i inni:

withi

3 thoughts on “another one bites the dust

Skomentuj

