świąteczne paznokcie

***

Hej. Nie wiem jak jest w Waszym przypadku, ale ja już od kilku dobrych dni rozpływam się na myśl, że już zaledwie 248 godzin (+/-) dzieli mnie od wyjazdu na Święta i obraniu kierunku – Zamość … Osoby, które mnie znają, pewnie pamiętają moją powszechną niechęć do wszystkiego co związane ze Świętami, jeszcze z czasów, źle przeze mnie wspominanych, czyli z czasów mojego nastoletniego, gimnazjalnego, acz uroczego buntu … Nienawidziłam Świąt i nie rozumiałam ludzi, którzy tak na nie wyczekują/przeżywają. Jak teraz sobie o tym myślę, to sądzę że było to spowodowane choćby tym, że mieszkałam wtedy w domu, rodziców miałam obok siebie, a nie trzysta dwanaście kilometrów … Pewnie najlepiej rozumieją mnie studenci – tęsknota za domowym jedzonkiem, za taką normalną, codzienną codziennością. Tu tego nie mam. Tu, w Warszawie, odliczam dni do każdego powrotu do domu. Tu wcale rodzinnie nie jest, choć z dziewczynami próbujemy zabić rzeczywistość, kolorowymi lampkami w kuchni czy skromną choinką na kuchennym stole.

Wracając do meritum – święta mają dla mnie obecnie zupełnie inny wymiar – to okres, kiedy naprawdę odpływam, nie myślę o tym, co zostawiam w stolicy, a wracam trochę do przeszłości – Zamość, pogaduchy, babcine ciastka. A jak sobie pomyślę, że to wszystko jest niemal na wyciągnięcie ręki … dosłownie mam łzy w oczach. I cieszę się i jestem z siebie niezmiernie dumna, że o prezentach pomyślałam wcześniej, bo to co obecnie można obserwować we wszystkich centrach handlowych .. naprawdę przyprawia o mdłości.

Zakochałam się w budyniach. Jestem budyniożercą <3333

I chcę Wam pokazać trochę świąt na moich paznokciach. Brokat połączony ze świąteczną czerwienią – bardzo lubię i dumnie noszę, choć muszę przyznać, że ta kompozycja lepiej będzie prezentować się na nieco dłuższych paznokciach. (podobają mi się te malutkie lakiery z H&M – mają AŻ 5ml, a ta pojemność zamknięta jest w tak malutkim i ekonomicznym słoiczku – szok!)

DSC00817 DSC00818 DSC00819 DSC00820 DSC00821

W weekend odwiedził mnie mój kochany Klaudiusz-Klaud. Fajnie się biega po Bemowie o dwudziestej trzeciej, jak pada śnieg, generalnie jest zimno, a ludzie patrzą nieco zdziwieni – jogging w minusowych temperaturach na koturnach? Like it 😛

2012-12-07 22.07.17 2012-12-07 22.07.49 2012-12-07 22.25.15 2012-12-07 22.25.58

 

withi

One thought on “świąteczne paznokcie

Skomentuj

