panie premierze, jak się uczyć w poniedziałek, jak?

***

klik klik

Zima ; zimno ; śnieg ; ciemno / dlaczego mam na ósmą rano, kiedy inni śpią w cieplutkich łóżeczkach, jak koledzy poniżej … ? ;((((

184

Dlaczego nauczyłam się spać w najmniej spodziewanym momencie? Dlaczego przez całe wakacje budziłam się o trzeciej w nocy, jadłam i szłam spać, a teraz, kiedy mam ochotę poleżeć do tej choćby głupiej siódmej to muszę wstać przed szóstą? Nie wiem i wcale mi się to nie podoba ;<

2012-12-03 06.57.072012-12-03 06.55.38Image716Image720Image7152012-12-03 06.56.30

W Warsaw też śnieg, więc nie chwalcie się że u Was jest taaaak biało ;< Lubię śnieg, ale tylko jak delikatnie prószy w okresie od 23 do 26 grudnia. Jak wygląda rzeczywistość? Akurat wtedy kiedy wypadałoby, żeby owy śnieg prószył, on … nie prószy, proste … a prószy o, na przykład w maju. Hello świecie, coś nie tak?

2012-12-03 07.03.02Z tego wszystkiego poszłam do SuperPharm i zostawiłam tam znowu trochę pieniędzy, z góry przeznaczonych na jedzenie ahaha. Spoko, do siódmego już blisko (coś ostatnio niebezpiecznie często sprawdza się u mnie powiedzenie, a raczej pytanie dość retoryczne: dlaczego pod koniec pieniędzy jest zawsze tak dużo miesiąca? xDDDDD). Aaaa i mam na karcie LifeStyle już prawie 300 punktów ! Chcę uzbierać sobie na jakieś perfumy, albo np hm, na pełnowymiarowe opakowanie jedwabiu z Biosilka, o, to jest dobry pomysł 😉 – w ogóle polecam mieć tą kartę, bo przyjemne zniżki z nią mamy. I polecam też nie przeliczać uzbieranych dotąd punktów na wydane złotówki, bo nie jest już tak hm, przyjemnie … Jak sobie pomyślę, że jeden punkt to 5 zł to, hm … – pół oka laserowo by się za to zrobiło xDDDDD

2012-12-03 12.32.522012-12-03 12.33.052012-12-03 12.32.242012-12-03 12.32.452012-12-03 12.32.33

Odkryłam pyszną kawę, serio – w końcu przekonałam się do rozpuszczalnych, zwłaszcza jak ekspresu brak, a mielona nie dorasta do pięt delikatnej piance kawy Crema mrrrr. I piję sobie tak tej kawy dość spore ilości, podtrzymując ulubione powiedzenie mojej mamy, że … ‚popijam magnez kawą‚ ahahaha. Jakoś sobie radzić trzeba *.*

2012-12-03 12.46.00

I rzęski uzupełniłam:

DSC00810DSC00813

Zrobiłam też domek moim ulubionym lakierom do paznokci. W domku tym mieszkały niegdyś moje ukochany perfumy, lecz postanowiły się z niego wyprowadzić. Akurat rozmiarowo jest idealny – teraz wszystkie są w jednym miejscu, a nie porozrzucane po całym moim świecie 😉

DSC00814DSC00815

Jak widać wybitnie odkładam naukę i wybitnie mi to wychodzi. Idę więc wchłonąć zestaw zapracowanego studenta, czyli taki nasz trochę pokarm-placebo, czyli orzeszki (ja mam jeszcze zapasy od babci z sadu ;)) i dużą ilość najbardziej gorzkiej czekolady dostępnej na rynku (jak nie macie, to polecam z pięć łyżek kakao :D) i let’s go, bo nic się za mnie nie zrobi – a szkoda.

2012-12-03 12.46.37

Śniło mi się że miałam dzisiaj swój ślub (a z kim to nie powiem, ale znajomi z podstawówki czy gimnazjum na pewno kojarzą naszego blondo włosego K ahahahahahhahahaha – dokładnie, to mój dzisiejszy, nocny mąż xDDDDDDD) . Ależ było romantycznie … do momentu, aż mój budzik (tak, ostatnio pierwszy raz od wieeeeeeeeeków zaczęłam używać budzika, na razie tak ‚na wszelki wypadek’, ale dzisiaj w końcu się przydał, jup!), którym jest piosenka ‚Get in started’ (dla przypomnienia wrzucę niżej), brutalnie mnie z tego snu nie wyrwał …

Miłego poniedziałku ! Za trzy tygodnie będziemy wcinać barszcz czerwony i niebotycznie dużą ilość uszek mniam mniam, także don’t worry – szybko zleci ! Pozdrawiam ciepło ;*

withi

9 thoughts on “panie premierze, jak się uczyć w poniedziałek, jak?

  1. vuze pisze:

    no niestety z tym 1pkt za 5zł lekko przesadzili 😛 tym bardziej, że ilość wymaganych pkt na fajne perfumki też jest przerażająca:P miłego poniedziałku!

Skomentuj

