filmożerca i nowa torebka z TOPSHOPu

***

To już oficjalne i potwierdzone przez ‚prawie-lekarza’ – jestem filmoholikiem. Jest grupa ludzi uzależnionych od nikotyny. Inni pragną dużej dawki etanolu. Są i tacy, którzy myślą tylko o czeko, kawie, orzechach lub innych rzeczach, w mgnieniu oka niczym placebo, redukujących stres i wysokie ciśnienie. A ja sobie filmy pożeram. W ilościach hurtowych, zwłaszcza jak wpadnę w ‚filmowy ciąg’. I kolejny raz śmiało potwierdzę – filmy, które ukazały się począwszy od 1992 roku, aż do 2000 – uważam za dzieła z naj naj naj-wyższej z możliwych półek (przy tej okazji zapraszam na moje konto na filmwebie). Oh dear:

– Se7en

– Rounders

– 25th Hour

– Bone Collector

– Primal Fear

– Mój rower

Wkurzyłam się. Nie wiem czy pamiętacie, ale wspominałam kiedyś na facebook’owym koncie, że przymierzam się do zakupu torebki New Look’a (ta z futrzaną kitką), jak tylko się pojawi. Dokładnie mówiąc:

Torebka najwyraźniej nie tylko mi spodobała się do tego stopnia, że postanowiłam stać się jej dumną posiadaczką, i została wyczyszczona ze strony głównej NL równie szybko, co się pojawiła. Jak można przypuszczać, w sklepach stacjonarnych w Polsce na bank już się nie pojawi, albo znając moje szczęście pojawi się np jutro. Ale szczerze? To już nie mój problem, bo wpadłam na cudo, które obecnie odpowiada mi dużo bardziej – torebka pochodzi z TOPSHOPu, jest w cudnych, jesienno-zimowych kolorach, do tego niezwykle pakowna, o kształcie typowego kuferka, ale ja preferuję nosić ją na ramieniu. A kitkowy brelok/zawieszkę dokupię sobie osobno, bo nie powiem – ale ostatnio mam na taki dodatek ochotę, pomimo że kiedyś mi się te cuda strasznie nie podobały, a mówiąc jeszcze precyzyjniej – taki futrzany ogon przy torebkach u innych nazywałam ‚zdechłym zwierzakiem’, bo generalnie nie ma co się czarować – tak to wygląda -.- (aha, tak tylko sobie mówiłam, bo wciąż twierdzę że zwierzątka umierają :)). Jak na złość, kiedy akurat coś takiego szukam i potrzebuję – nigdzie ich nie ma ! ! ! Byłabym bardzo wdzięczna za jakąś informację, gdybyście przypadkiem trafiły na taki futrzany brelok (najlepiej czarny, jak przy powyższej torebce). Będę ogromnie wdzięczna 🙂

Torebka poniżej. Tak w ogóle, to oni w tym sezonie wprowadzili bardzo dużo wersji kolorystycznych tej torebki – ta kawowo-biało-czarna też wygląda sympatycznie. Ja w warszawskim TOPSHOPie spotkałam tylko bordową, ale te torebki jak tylko się pojawią, po kilku godzinach niemal znikają, także jakbyście miały ochotę, to trzeba być czujnym *.*

Fritatta brokułowo-groszkowo-szpinakowo-pomidorowa (ponoć istne szaleństwo i cudo, z czego się cieszę, bo w końcu coś mi wychodzi ! [pomijając zupy! *.*])

Trochę nowych kosmetyków:

Inne:

tiramisu mamci ❤

guma po każdej kawie !

10 cm mniej – włoski odżyły 😉

***

Do posłuchania:

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

10 odpowiedzi na „filmożerca i nowa torebka z TOPSHOPu

  1. Aleksandra Pe pisze:

    Aś, ja mam ogon prawdziwego lisa do podpięcia, ale coś czuję że nie byłabyś zainteresowana 😛 A tak serio, kiedy wpadniesz?;)

    • withi pisze:

      Ahaha, nie, prawdziwego nie chcę ! Jak nie znajdę to sobie Rogera Majkela przypnę xDDDDDDD
      Do Ciebie? Kiedy tylko masz chwilę wolną, a poza tym to na zaproszenie czekam ; D

      • Aleksandra Pe pisze:

        Masz stałe zaproszenie ; ) W przyszłym tygodniu będę miała wyjątkowo więcej czasu od popołudnia w środę do piątku 🙂

  2. ann pisze:

    hej !nie chce byc niemila ani za bardzo wscipska ale mam takie pytanko do ciebie:ty nie masz stalej pracy?prawda?to jakim cudem masz na te nowe torebki?ciuchy?kosmetyki?

    • withi pisze:

      Zrywam z drzewa : )

      • Ann pisze:

        no tak komentarz na poziomie:/no coz widac ze nie jestes „na swoim”,jak bedziesz to dopiero wtedy dorosniesz i zrozumiesz doroslych zycie tymczasem kielbiewe lbie i rupie w tylku;] pozdro…

        • withi pisze:

          Cóż, zadając głupie pytanie musisz liczyć na to, że uzyskasz odpowiedź na adekwatnym poziomie. Najbardziej jednak boli to, że osoba, prawdopodobnie będąca ‚na swoim’, niezwykle inteligentna i spostrzegawcza, tak ‚perfekcyjnie’ zrozumiała sens mojej odpowiedzi, na swoje, jak sama zauważyłaś, dość wścibskie pytanie … A co Cię to za przeproszeniem obchodzi? Ja nikomu do portfela nie zaglądam, mam to generalnie w wielkim poważaniu, i proszę tylko o to samo. I uzupełniając – pracuję, choć owej pracy tak nie traktuję, bo sprawia mi niezwykłą przyjemność i chodzę do niej z wielkim bananem na buzi. A że sobie przy tym coś zarobię? Źle czy dobrze wyrocznio? I jestem na utrzymaniu rodziców, jak w przypadku 95% moich rówieśników. Mam z tego powodu odprawić pokutę .. bo już się pogubiłam. Coś w tym złego, że rodzice utrzymują swoje dziecko?

          Przy okazji ci sami rodzice nazywają mnie najbardziej dorosłą dwudziestolatką i pozwól, że to im będę wierzyć. No ale ja przecież jestem gówniarą, bo żyję na garnuszku rodziców, dostają codziennie ciepłą zupcię pod nosek i mama mi pupkę wyciera.

          Na początek, jak już zabierasz się do oceniania czyjegoś życia, to cofnij się do wcześniejszych wpisów i poczytaj, zanim kolejny raz zadasz pytanie ‚na poziomie’.

          (to w skrócie chciałam napisać w pierwszej odpowiedzi na Twój komentarz – szkoda że sens nie został rozszyfrowany)

  3. Majk:) pisze:

    Torebka cudna! 🙂

  4. nattaly93 pisze:

    jak duża jest ta torba? mam na myśli: A4 wejdzie?
    bo jest przecudna, prześliczna i bardzo ją chcę 😀

Skomentuj

