Essie – Mink Muffs

***

Jesień na zewnątrz. Kalendarzowa jesień. Jesień w sercu i w listkach zielonej herbaty. I na paznokciach jesień. Moja jesień.

Bardzo ładny, nienarzucający się brąz, który w tym sezonie jest wybitnie polecany jeżeli chodzi o paznokcie. Jesień mnie wesoło natchnęła i sprawiła, że ogłaszam wielki back lakierów do paznokci do mojego życia. Miałam przerwę, lubiłam bardziej naturalne panzokietki, lecz nadeszła owa pora roku i ochota na malowanie. Lakier polecam – gama kolorystyczna Essie jest tak bogata, że każdy z pewnością znajdzie w niej coś dla siebie. Ja mam na oku dwa, w podobnej tonacji jak ten, kolory – z czasem pewnie się tutaj pojawią.

(debiut aparatu z komórki – mój jest chwilowo w posiadaniu kogoś innego, więc ratowałam się komórką – w sumie nie jest źle. najbardziej rzeczywisty kolor lakieru jest na trzecim zdjęciu. dodam że kolor na paznokciach jest nieco ciemniejszy niż w buteleczce)

Cena: 35 zł (Douglas, SuperPharm)

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Essie – Mink Muffs

  1. greene pisze:

    Sama nie wiem… przechodzilam obok tych lakierów tyle razy i nie wiem , skusić się czy nie heheh

  2. Dinka pisze:

    Ja chyba zawsze będę stworzeniem, które na swoich paznokciach toleruje dwa kolory: czerń i czerwień. Jakoś inne zupełnie mi nie podchodzą.

Skomentuj

