new fragrance – Burberry Brit Sheer

***

Miała być lżejsza wersja mojej ulubionej Niny Ricci L’Elixir, ale padło jednak na coś innego – jak to często bywa w przypadku kobiet, że przecież słyniemy z tego, że bywamy zmienne. Od dawien dawna chodził za mną ten zapach – pamiętam, że oczarował mnie już w czasach gimnazjum, a jego zakup odkładałam i odkładałam, z okazji na okazję, chociaż często, przy wizytach w perfumeriach lubiłam do niego wracać i zastanawiać się nad jego kupnem. Jednak przy każdej okazji wygrywała standardowa Chloe czy właśnie, wyżej wymieniona, Nina Ricci. Tym razem, będąc w Sephorze, z zamiarem zakupu zwykłej Niny, o czym wspominałam kilka notek wcześniej, stwierdziłam że koniec z tym odkładaniem różowej Burberry na dalszy plan – toż ten zapach jest tak delikatny i taki ‚mój‚, że już dłużej bez niego nie pociągnę. Tym też sposobem, moje grono pachnących ulubieńców, powiększyło się o to, stu-mililitrowe maleństwo. Od dzisiaj w warszawskich tramwajach pachnę delikatnie i pudrowo – Nina i Chloe poczekają na zimę 😉

Nuty zapachowe:

  • nuta głowy: ananas, mandarynka, yuzu
  • nuta serca: białe piżmo, żywica
  • nuta podstawy: liczi, gruszka

Cena: 349zł/100ml

Krótki opis:

W dosłownym tłumaczeniu słowo sheer to czysty, lekki, przewiewny i delikatny .
Przymiotnik ten doskonale określa nowy zapach marki Burberry, pochodzący z linii Brit.
Burberry Brit Sheer to kobieca i zmysłowa kompozycja w skład której wchodzą nuty owocu liczi, mandarynki, grejpfrutów, ananasa, brzoskwini, białego piżma i jasnego drzewa, tworząc świeże i orzeźwiające perfumy o uniwersalnym zastosowaniu.

Nowy zapach Burberry należy do grupy tzw. całorocznych. Można go stosować zarówno latem, jak i zimą i nadal będzie stanowił idealnie dopasowany element.

I moje cztery ulubione maluchy. Wszystkie bardzo lubię, każdy zapach przywołuje mi na myśl może jakieś wydarzenie/osobę/okres w moim życiu. Od lewej:

  • Chloé Love 75ml
  • Burberry Shit Sheer 100ml
  • Chloé Chloé 75ml
  • Nina Ricci L’Elixir 50ml

3 thoughts on “new fragrance – Burberry Brit Sheer

Skomentuj

