I remember being really small ;

***

Susie Salmon: I was slipping away, that’s what it felt like, life was leaving me, but I wasn’t afraid; then I remembered: „There was something I was meant to do; somewhere I was meant to be.”

Zatrzymajmy się na moment. I bałagan na niebie – pojawia się i znika ; pojawia się i znika ; pojawia się i znika … Oceńmy daną chwilę, tak aby krytykować przeszłość. Nie rozumiem wiecznego uciekania przed tym co było, bez rozważania o tym, co jest. Jak w takiej sytuacji można zrozumieć i nauczyć się żyć ze sobą i otoczeniem w przyszłości, która czeka tuż za rogiem, delikatnie spogląda zza budynku przed nami. Nie rozumiem Waszych małych stópek pędzących do przodu, tych niezliczonych myśli, wydobywających się z Waszych ust i pojawiających się jak przecinki między słowami. A przecież moglibyśmy żyć obok siebie, nie zwracając uwagi na nic, jak tylko na wspólne powietrze.

Łudziłam się kiedyś, że można kogoś rozebrać z emocji. Zrzucić ten cały balsat niczym brudny płaszcz po deszczu. Proszę, naucz mnie być kimś innym.

Dzień w którym pękło niebo. To coś, co karze mi biec dalej mimo wczoraj.

Susie Salmon: I remember being really small; too small to see over the edge of a table. There was a snow globe, and I remember the penguin who lived inside the globe. He was all alone in there, and I worried for him.

+ Zapraszam do klikania i kochania – kkkkklik – tam jestem częściej, informuję o nowych filmach czy w kilku słowach piszę co się u mnie dzieje.

+ Zmieniłam nieco wygląd- i tło i nagłówek. Jak Wam się podoba blog w bardziej niebieskich odcieniach? Jak nie to piszcie – szybko wrócimy do starych kolorów, ale szczerze powiem, że musiałam coś tu zmienić, bo zaczęło się robić nieco monotonnie 🙂

Trochę zdjęć z ostatnich dni:

‚człowiek planu’ czyli ja, nie jest w stanie egzystować bez kalendarza / rok 2012/2013 spędzę w towarzystwie tego łososiowego cudeńka z japońskim stworkiem, który wybitnie i dobitnie przywołuje mi na myśl moją japońską przyjaciółkę Paulę *.* 

obecnie podczytuję:

tym razem na tapecie zawitała cudowna Cate z roli jeszcze cudowniejszej Elizabeth:

trochę IKEI (muszę przyznać że nowa kolekcja jest rewelacyjna – póki co mam na głowie inne wydatki, więc obiecałam sobie, że się ograniczę i nie wrócę z nowymi miśkami, prześcieradłami w róże vintage, świeczkami, miseczkami – czyli takim ikeowskim standardem – kilka drobnych rzeczy wpadło, ale to mieszkanie Tomasza było naszym priorytetem :)) + brokuł tym razem na ścianę i Tom na ednej foci, wśród łóżeczek dla bobasów, so cute

PS: Przy okazji obejrzenia filmu Elizabeth: Golden age, przypomniałam sobie o (eh, znowu) ścieżce dźwiękowej z tego filmu, tak dobrze mi uprzednio znanej, dzięki panu Federerowi. Stąd małe przypomnienie jego recytacji wierszu ‚If’, do tego nowa reklama czekoladek Lindtla i OLBRZYMIE COME ON na zbliżający się NASZ turniej. Tak, od finału US OPEN 2006 oficjalnie jesteśmy największą platoniczną parą tego świata – Roger, to już nasz szósty wspólny telepatyczny, telewizorowy i komputerowy rok – trzeba uczcić, może hmm … jakiś kolejny wielkoszlemowy tytuł, miśku?


Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

8 odpowiedzi na „I remember being really small ;

  1. inmermoriaa pisze:

    świetne są te nowe rzeczy z IKEI ,też muszę w piarę pierdółek zainwestować 🙂

  2. Majk:) pisze:

    Asia, widzę zegarek na łapce! 🙂 przypomniała mi się teraz nasza rozmowa, jak na wiosnę spacerowałyśmy nad Wisłokiem, także proszę o zdjęcie z bliska tego cudeńka 😀

  3. Ania_1123 pisze:

    O nie, zniknęło dzidzi w brzuszku 😦 Ale kolory śliczne, niebieski jest taki kojący, spokojny (nudny?), na mnie działa bardzo dobrze 🙂

  4. Olka pisze:

    Brokuł – PRZERAŻAJĄCY 😛

  5. Och, nie. Właśnie wynajęłam nowe mieszkanie z moją przyjaciółką, jutro wybieramy się do Ikei. Z tego, co tu widzę, zakupy z naszymi funduszami zapowiadają się strasznie.

Skomentuj

