– Why is it so important to dream? ; – Because, in my dreams we are together.

***

Dreams feel real while we’re in them. It’s only when we wake up that we realize something was actually strange.

Już się nie kurczę, nie uciekam przed światem, zwinnie omijając kamienie, porozrzucane na mojej drodze w artystycznym nieładzie. Nie chcę się schować za Tobą, czy zjeść swoich myśli. Moje usta otwierają się teraz miarowo, wypuszczają związki chemiczne, słowa przechodzą przez mój umysł – drżeniem obiegają mnie ich krawędzie. Mam wrażenie że to wszystko co za mną, każdy następny rok, każdy dzień … każde lato – nadaje mojemu życiu jakiegoś kształtu i smaku. Każdy kolejny rok, sprawia, że uświadamiam sobie, że życie czasami obraca nas o sto-osiemdziesiąt-stopni, a później, w najmniej oczekiwanej chwili, pozwala znowu odnaleźć stabliny grunt dla naszych stóp.To wszystko co się tu dzieje, to wszystko daje mi wiarę w to, że można zamnkąć piękno w dłoniach, nadać chwili sens i delikatność, na miarę letniego, świeżego poranku. I nie boję się już szczęścia, pomimo że tak rzadko je jeszcze prawidłowo interpertuję i dostrzegam. Jest dobrze jak jest.

Wiesz, wydaje mi się że moje życie naprawdę mogę w końcu polubić.

Gdzie byłam jak mnie nie było? To moja słodka, bardzo słodka tajemnica – grunt że się troszkę poskładałam, odpoczęłam, złapałam dystansu do tego wszystkiego. Znowu dziękuję za wiadomości z pytaniami co się dzieje – w zasadzie zbyt wiele rzeczy, aby je wszystkie po części chociaż streścić. Dużo pracuję, zarabiam bardzo przyzwoitą kasę jak na 20dziesto latkę i z tego faktu jestem dumna jak paw – bo nie lenię się, a każdego dnia robię coś pożytecznego, nie tylko dla siebie, ale i dla innych. Mam nadzieję że trzymacie wakacyjną formę i pozdrawiam Was gorąco, zostawiając z garstką zdjęć:

[ W tym czasie jak mnie nie było, obejrzałam też spoooro, sporo dobrych filmów (no i nie tylko) jak na przykład: Mroczny Rycerz powstaje! ; IncepcjaFrature – Słaby punkt ; Shame – Wstyd ; Extremly loud, incredibly close ; Chłopiec w pasiastej piżamie ; Spadkobiercy ; Precious – Hej skarbie ; Plan doskonały ; Bezcenny dar ; Last night. ]

PS: A jutro moi mili … coś tak ważnego, tak cudownego, tak … – aż słów brak, bo oto pan Roger postanowił podsycić atomosferę i dowlekł swój stary i ‚jak-mu-nie-wstyd-jeszcze-grać!?’ tyłek do finału Igrzysk Olimpijskich. Starzy kibice i fani pamiętają to słynne i paskudne „po olimpiadzie w Londynie zamierzam zakończyć karierę” wypowiedziane daaawno, dawno temu. Ale że to było dawno i że nie-prawda, to gramy dalej, a jutro miażdżymy wszystkich Mistrzu. Come on !

Nowy domek dla części kosmetyków do walizki:

Imprezy i Warsaw nocą – lubimy to z Klaud, a jako że przyszło nam wspólnie dzielić mieszkanie – będzie bardzo … wesoło. ‚Asia, wypiłaś pół Carlo Rossiego, popatrzyłaś przez okno, odwróciłaś się do nas i już po wzroku widziałam że jesteś pijana jak cholera.‚ – czy coś w ten deseń … Fajnie być pijanym po połowie Carlo – fajnie ledwo stać wtedy na nogach. Przynajmniej mniej wydajemy na alko ahahah ;P

Zabrałam się za czytanie nowej książki, tym bardziej znowu włoskie klimaty (oj, tak w sobie rozbudzam moje wewnętrzne ‚nie-mogę-się-doczekać!’):

tak jak planowałam w tym poście – kkkklik – polazłam po drugie spodenki, w których mogę obecnie śmigać all day & all night. Na zdjęciu widać różnicę – jedne są odrobinę jaśniejsze, ale nic a nic mi to nie przeszkadza – obie pary kocham równie mocno, i za każdym razem jak je ubieram, dobitnie uświadamiam sobie, jaką moc mają krótkie, jeansowe spodenki ❤ Ponadto wczoraj, z braku zajęć, wpadłam na chwilę do Stradi a tam, dwie bluzeczki, idealne na plażę, na lato, do stroju – luźne, z koronkowym przodem, a z tyłu z guziczkami – super sprawa, tym bardziej że za obie zapłaciłam … 60 zł ^.^

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „– Why is it so important to dream? ; – Because, in my dreams we are together.

  1. vuze pisze:

    Dobrze, że wróciłaś :* no cóż, czasami trzeba odciąć się na chwilę, niczym jak na bezludnej wyspie:)
    czyżby sklepowy wózek zaczerpnięty ze starego mieszkania? czy same postanowiłyście sobie przypchać spod tesco? 🙂
    Pozdrawiam ciepło z dolnego śląska !

    • withi pisze:

      Nie nie, o dziwo ktoś na osiedlu przywlekł ten wózek i o nim chyba zapomniał, albo po prostu nie chciało mu się odstawić 100m dalej, pod Tesco 😉

  2. Ag pisze:

    Pierwszy raz komentuje, czytam od dawna. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam gdy zobaczyłam że znowu jesteś. Od razu czytałam, i mam nadzieję że teraz już zabawisz tu na długo. Bardzo lubię Twojego bloga, zaczęłam czytać jeszcze w trakcie roku akademickiego, a jak trafiłam? Przez ombre hair ;). Twój blog zmotywował mnie do tego, żebym znowu założyła bloga (http://easy-breezy92.blogspot.com/) na którego serdecznie zapraszam :).

    Co do filmów, oglądałam Chłopca w pasiastej piżamie (płakałam już chyba od połowy, bo domyślałam się jaki będzie koniec), Fracture genialny, trzymał w napięciu przez cały czas. Spadkobiercy to fajna, lekka komedia chociaż też mnie wzruszył.

    Co do książek, nie wiem czy czytasz powieści Nicholasa Sparksa, facet genialnie pisze! W ciągu tygodnia przeczytałam dwie jego książki, w trackie wakacji 3. Polecam Szczęściarza, Prawdziwy cud, oraz wiele wiele innych :).

    Pozdrawiam gorąco!

    • withi pisze:

      O jej, jak widać nawet ombre hair potrafi połączyć ludzi. Swoją drogą – myślę, czy nie wrócić do tych włosów, podobno wtedy wyglądałam najlepiej. Faktycznie w ‚Chłopcu w …’ można było w połowie filmu wpaść na to, jakie zakończenie przygotował dla nas reżyser, ale myślę że większy % oglądających nie chciał sobie tego wyobrażać … stąd ja żyłam do końca filmu w błogiej nieświadomości i wierze, że jednak zakończenie będzie nieco inne.

      Nicholasa Sparksa odkryłam już wiele, wiele lat temu.
      Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

