zw – sleeping

***

Mam, czego chciałem. Czy na pewno lepiej jest wiedzieć, czy też żyć w nieświadomości, bawiąc sie przypuszczeniami?

Bywają takie dni i noce, które zmieniają wszystko. Bywają takie rozmowy, własne lub zasłyszane, które są w stanie wywrócić do góry nogami cały nasz świat. Nie możemy ich przewidzieć. Nie możemy się na nie przygotować. Czyhają gdzieś na nas, zapisane w łańcuchu pozornych przypadków, nieuchronne jak świt po ciemności. 

***

Trzeba hałasu, aby usłyszeć ciszę. I ja w ten hałas na chwilę uciekam, ale wrócę szybciej, niż zdążycie się obejrzeć. Niebawem będę miała całkiem sporo prawdziwego życia na głowie – muszę się jakoś mentalnie i fizycznie przygotować …

Cudowne:

***

Na koniec chciałabym napisać jeszcze o kilku rzeczach:

* nie wiem czy pamiętacie rok 2008 – ja pamiętam bardzo dokładnie. 8 sierpnia, urodziny pana Federera, rozpoczęcie Olimpiady w Pekinie i Roger, który niósł flagę Szwajcarii. Ja, gówniara – zakochana w kimś prosto z internetu (moja pierwsza, internetowa love -.-) i kino z Just L ;* i Kaś M ;*, a dokładnie – Mroczny rycerz & Christian Bale. W tym roku, w nadchodzący piątek również mamy rozpoczęcie Olimpiady. I również mamy premierę Mrocznego Rycerza z Christianem – równo po czterech latach, mamy to, na co czekaliśmy i co w sumie boli, bo to ostatni taki Batman. Pamiętacie jak poświęciłam jemu cały wpis – kkklik ? Dla mnie to było wieki temu …

* powoli wykreślam punkciki z mojej wakacyjnej listy do zrobienia – kolejny, tym razem kuracja paskami Whitestrips, powoli dobiega końca. Efekty, podobnie jak w zeszłym roku, kiedy robiłam ją po raz pierwszy – zadowalające i widoczne – narzekać nie mogę.

* masło do ciała prosto z TBS – tym razem papaja, która kojarzy mi się z porą roku, którą obecnie mamy – kocham to masło !

* dzielnie opiekuję się moimi podopiecznymi – dzisiaj Alicja mnie zaskoczyła, bo ten mały, 10sięcio miesięczny maluch, powoli zaczyna stawać na własnych nóżkach. To takie urocze, kiedy mogę połowiczo uczestniczyć w czymś tak cudownym, jak pierwsze kroki dziecka. Jak już przy temacie jesteśmy – dzisiaj miałam cudny sen – urodziłam Julkę -.-, a mój poród przyjęła pani położna Agnieszka z Inflackiej – boże, co ja mam w głowie? Obudziłam się o trzeciej nad ranem i chwilę musiałam ogarniać co się dzieje i gdzie ja jestem, a dopiero później uświadomiłam sobie jak sny mogą być, wbrew pozorom, realistyczne. Fajnie się rodzi we śnie, really *.*

* nieźle uh: ‚Zwłoki w podziemiach szpitala’kkkkklik

* krótkowłosa Em na mojej tapecie

* jadę wypoczywać, stąd biorę sobie internetowy urlop

* cudowny film wczoraj widziałam, mianowicie – Chłopiec w pasiastej piżamie. Zakończenie powaliło mnie do tego stopnia, że bałam się zasnąć. Naprawdę. Świat wojny oczami 8letniego dziecka. I założyłam konto na filmwebie, jak prosiła mnie jedna czytelniczka, więc zapraszam, chociaż póki co dopiero raczkuje i muszę się za nie porządnie wziąć i wszystko uporządkować. Filmweb’owo szukajcie mnie tu – kkkkklik

***

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „zw – sleeping

  1. Daaria pisze:

    czy ten śliczny obrazek można gdzies zakupić i np. powiesić sobie na scianie? ;> jest rewelacyjny!

  2. Marta pisze:

    Twoja notka natchnęła mnie do odkurzenia swojego starego konta na IMDB (coś jak Filmweb, ale angielskie) i zrobienia tam porządków. Dorzuciłam sobie do listy część filmów z Twojej; zobaczymy, jak mi będą szły aktualizacje ;).

    Nowy film o Batmanie trochę rozczarowuje, ale to już chyba kwestia gustu, widziałam mnóstwo bardzo pochlebnych komentarzy.

    PS. Też bardzo lubię Federera ^^. Pozdrawiam ze Szwajcarii ;)!

Skomentuj

