rolki & okulary do krojenia cebuli -.-

***

Mam za sobą całkiem sympatyczny dzień, w sumie dość męczący ale to dobrze – liczę, dzięki wieczornym rolkom, na błogi i długi sen, ale tym razem nie za długi bo … jutrzejszy dzień szykuje dla mnie mnóstwo niespodzianek. W skrócie – dorwałam te dwa bikini i jestem cała happy, bo naprawdę nie lubię szukać kostiumów, a tu rach-ciach – trafiłam na takie, o jakich marzyłam, a myślałam, że znalezienie ich to wyczyn dość nieralny – czyli proste, w neonowych odcieniach (jeden morskobłękitny, drugi czarnołososiowy) … Także uf. A poza tym, w końcu wybrałam się z Niną na rolki, więc endorfinki znacznie skoczyły. Do tego obejrzałam istnie cudowny film, o którym napisałam tutaj: kkkklik , no i ten telefon o osiemnastej … ale na razie cicho – jak jutro to wszystko okaże się rzeczywistością, a nie jakimś paskudnym snem, to może zdradzę więcej. Chaotyczny wpis, ale zmęczona dość jestem – przy okazji to co się stało tej nocy w Ameryce … rzecz jasna na Batmana pójdę, ale ludzie – co*się*dzieje*na*tym*powalonym*świecie? -.- 

Na koniec – naprawdę polecam obejrzenie filmu pt: W lepszym świeciekkklik.
Pozdrawiam gorąco i do usłyszenia.

Na koniec kilka zdjęć i ciekawostka z dzisiejszej wizyty w Tchibo – ja niby przy obieraniu cebuli nie płaczę .. ale jak ktoś ma z tym problem, to popatrzcie co inni wymyślili, mając na uwadze dobro konsumenta ahahaha. Nie wierzyłam jak zobaczyłam ten sprzęt. I teraz wyobraźcie sobie kogoś, kto obiera cebulę w takich okularach ^.^ :

Rolkersy – było śmiesznie 🙂 :

6 thoughts on “rolki & okulary do krojenia cebuli -.-

  1. AnA pisze:

    Zazdroszczę, ze nie masz problemów jak obierasz cebulę.
    Ja ryczę jak krokodyl:(
    P.S. Uprzedzam, bo wiele osób o tym nie wie, Nie wolno jeździć na rolkach po ścieżce rowerowej.
    Pzdrawiam:)

    • withi pisze:

      Niby nie wolno, ale ulicami nie będziemy jeździć. Straż Nie łapie, bo zdaje sobie sprawę z tego, że ścieżki dla osób na rolkach to olbrzymia rzadkość w Polsce, a gdzieś muszą jeździć. Także relax 🙂

  2. vuze pisze:

    możesz się śmiać, ale ja gdy jestem w domu, w podobnych okularach obieram cebulę [kiedyś tata przyniósł mi takie laboratoryjne z pracy] 😛 szczególnie, kiedy jest to cebula z ogródka, wtedy te związki, które powodują łzawienie oczu są 10razy silniejsze 😛 a zwykłe paczałki nie pomagają 😛

    • Doma pisze:

      Oo, już wiem, wystarczyło wbić na pudelka. 😛 Po prostu się troszkę wystraszyłam, bo wczoraj w nocy mój chłopak leciał do Ameryki, stąd to pytanie. No, ale już nie ważne. Pozdrawiam gorąco. :*

Skomentuj

