warzywna ‚tortilla’ by Asia ; (ROGER !)

***

Wegetariańska propozycja na obiad, do zrobienia w bardzo szybkim czasie, sycąca, zdrowa, z dodatkami według uznania. Pierwotnie chciałam samodzielnie upichcić placek do mojej warzywnej tortilli, jednak … nie mam ostatnio głowy do tego typu zabaw, tym bardziej że nawet głupie naleśniki mi nie wychodzą, nie mówiąc o omletach, więc … skoczyłam do pobliskiej Biedronki i znalazłam owe cudeńka, z przeterminowanym, piłkarskim imagem:

W przyszłości rozglądnę się za plackami szpinakowymi, bo podobno takie istnieją, a jak nie, to chociaż razowymi, coby zdrowiej było. Ale grunt to cieszyć się z tego, że chociaż takie znalazłam i nigdzie dalej nie musiałam biec w poszukiwaniu wymarzonych placków (kobieta z okresem = kobieta wymagająca i potrafiąca zrobić niemal wszystko, aby zdobyć swoją zachciankę ; hmm … jakby nie łatwiej było skoczyć po wegetariańskiego kebaba do kebabowni obok osiedla? ^.^). Wracając do placków – w opakowaniu znalazłam pięć takich cudaków. Producent pokazuje nam dwie możliwości na zrobienie tortilli, a jaką ja tym razem wybrałam i dlaczego? – o tym za moment:

1) a’la krokiet ^.^

2) a’la naleśnik

Jeżeli chodzi o wnętrze naszej tortilli – tutaj inwencja twórcza należy do Was. Ja, jak to ja, zgromadziłam w tym placuszku olbrzymie pokłady warzyw, a jak się z czasem okazało, było ich tak sporo, że wykonanie tortilli a’la krokiet było niemożliwe i mój placek zaczął się rozrywać 😦 Musiałam więc szybko działać, i tak powstał tortillo-naleśnik, równie smaczny. Jak owy naleśnik pokroimy, to uzyskamy tortillo-pizze, także – free will *.* U mnie, jak widać poniżej, znajdowała się pekinka, pomidor, czerwona fasolka, cebula, SZPINAK (mrrrr, pierwszy raz spotkałam to cudo w wersji liściastej, a nie mrożonej, i już kocham miłością bezgraniczną ! ❤ Love U SZPINAK <3<3<3), a do tego przyprawy i koncentrat:

Następnie placek wysmarowałam koncentratem pomidorowym i włożyłam na minutę do mikrofalówki (może być piekarnik, bądź patelnia).

Wyciągnęłam, wszystkie dodatki wpakowałam do owej tortilli (w sumie to wszystko nie chciało wejść, więc resztę zjadłam osobno) i wsadziłam do mikrofalówki na jakieś 3-4 minuty.

Farsz można szybko zrobić, krojąc pomidora, paprykę, cebulę, dodając czosnek, kukurydzę, fasolkę z puszki, pieczarki, żółty ser, jajko – opcjonalnie mięsożercy mogą wrzucić jakiegoś kurczaka, można dodać tuńczyka – no mówię, co lubicie to dodajecie. Ja teraz zacznę tak kombinować … ah ! Dzisiaj było dość skromnie, bo wcześniej zjadłam dużo pierdół i już na to praktycznie nie było miejsca w brzusiu, ledwo wtrąbiłam … jutro zrobię z innymi dodatkami, na, tak zwane, bogato. Smacznego !

(swoją drogą, z lotu ptaka to ta tortilla wygląda jak olbrzymi pieróg *.*)

Kilka ogłoszeń parafialnych:

* jutro ważny, bardzo ważny dzień, z dwóch powodów, więc trzymajcie mocno kciuki !

* taaak, jasne – zaczęło się wylęganie znawców tenisa zewsząd, no ale tego można było się spodziewać -.- Słyszałam nawet, że niebawem tenis będzie narodowym sportem buhahahaha, napierw zainwestujcie w korty, w trenerów, w PUSZCZANIE TURNIEJÓW na publicznych programach, bo nieliczny % ludzi ma eurosport czy polsat sport extra … Poza tym … tenis niestety nigdy nie będzie narodowym sportem Polski, obojętnie czy Radwa coś zadziała, czy nie – nie ma co się czarować. Przechodząc do istotniejszych rzeczy: Serena – gratulacje, bo … dzięki Tobie mamy powtórkę z Wimbla 2003 & 2009 . Roger … brak słów, totalny brak słów – klęka przed Tobą każda cząstka mnie. Mogą sobie trąbić, że się wypaliłeś (?), że nie grasz jak kiedyś … jak KIEDY DO JASNEJ ANIELKI !? Ludzie … ten człowiek ma prawie 31 lat i WYGRYWA WIELKIEGO SZLEMA, a co więcej – stale dochodzi do finałów, czy 1/2 w turniejach najwyższej rangi … I on się wypala? Jak Nadal będzie miał trzydziestkę na karku to pogadamy i porównamy osiągnięcia, chociaż patrząc jak ten człowiek fizycznie się zatraca, nie wróżę mu tak owocnej przyszłości – teraz to sobie można na luzie porównywać młodego Novaka czy Rafę ze ‚starym’ Federerem … To nieubłagalne że czas leci i że się starzejemy, ale to jak ten facet się starzeje – to jest godne podziwu. Wielu wielkich tenisistów w tym wieku już grzało pupy przed telewizorami, oglądając swoich młodszych następców. Pan Federer nie tylko próbuje i wciąż ‚walczy’ z tymi pierdkami Murray’ami, Nadalami, Novaczkami (na swój sposób, bo często już mu się nie chce – a komu by się chciało, mając na koncie 75 wygranych turniejów w tym 17 WS? [od dzisiaj, ah, jak ta 17 pięknie wygląda!]) i zachwyca swoją grą, ale przy tym wygrywa szlemy, kurde … Cisza więc i gratulacje, a ja sama sobie zazdroszczę, że w 2006 roku, przez PRZYPADEK trafiłam na ten finał USO na Eurosporcie i zakochałam sie do szaleństwa w kimś tak cholernie cudownym i zdolnym, oraz w czymś tak cudownym, jakim ten sport w rzeczywistości jest. Panie i panowie, cała w ciarach i z mokrą buźką od beczenia, informuję że tadam – po ponad trzyletniej przerwie, król tenisa wraca na swoje miejsce, czyli zasiada na tronie rankingu i wyrównuje rekord Samprasa tj. 286 tygodni jako no.1 – COME ON !

* kolejny artykuł odnośnie ulubionych sklepów Polaków – kkkkklik ; moje ulubione sklepy, które doceniam całym sercem będąc studentką i mając je pod nosem to Lidl (2miejsce) i Auchan (którego na liście nie ma, albo jestem ślepa? -.-)

* strasznie cieszą mnie wszystkie komentarze pod wpisem z wakacyjną listą ! Dostałam od Was też kilka maili w tej sprawie … w najbliższym czasie odpowiem na wszystko i się ustosunkuję do tego, co napisaliście 🙂

Ah, chcę się z Wami jeszcze czymś podzielić … dopiero dzisiaj zauważyłam że w moim krótkim opisie po prawej stronie w menu ——->, widnieje informacja że wegetarianką jestem osiem lat. Z przykrością (dla wszystkich babć i innych niedowiarków, oh przepraszam Babi – Twoja szyneczka jednak nie przyciąga :() musze poinformować, troszkę spóźniona, że cyfrę tą zmieniam na lśniącą dziewiątkę juhuuu ! Tak szczerze, to w maju mi stuknęła 🙂 Ale szczęśliwi, wypełnieni samymi pysznościami ludzie, czasu ponoć nie liczą – bo po co, skoro jeszcze tyle wegetariańskich lat przyjdzie nam tutaj żyć?

6 thoughts on “warzywna ‚tortilla’ by Asia ; (ROGER !)

  1. Justyna pisze:

    Hej 🙂 Mam pytanie odnośnie wordpressa 🙂 Też prowadzę swoją stronę na tym serwerze, ale nie wiem jak zrobić takie archiwum jakie Ty posiadasz po prawej stronie. Będę bardzo wdzięczna za wyjaśnienie jak to zrobiłaś 🙂

  2. Gu pisze:

    Asiu, Ty znasz się trochę na rolkach? Jakiej firmy można kupić jakieś w miare dobrej jakości, ale jednak niezbyt drogie?

Skomentuj

