mój tangle teezer disco purple ! <3

***

Ryan Bingham: [End of closing monologue] The stars will wheel forth from their daytime hiding places; and one of those lights, slightly brighter than the rest, will be my wingtip passing over.

W końcu, w końcu ! Tangle teezer na mojej nieeeekończącej się liście pt: to buy … widniał już od hm … ponad roku? Jak to ja – zawsze na drodze do jego zakupu, stawały jakieś mniejsze bądź większe ‚priorytety’ (taaaa, ja i te moje priorytety -.-) ale nadszedł czas na stanowcze: koniec i takim oto sposobem w mojej łapce wylądowała cudowny, śliczny, malusi TANGLE TEEZER ! Pierwotnie rozważałam między kompaktowym a standardowym.

Kompaktowy prezentuje się tak (główne założenie to możliwość wrzucenia go do torebki itd):

Jak już padło na standardzik to doszedł nowy dylemat – jaki kolor? Początkowo marzył mi się błękitny TT,

ale że teraz kosmos jest famous, to padło na disco purple, czyli ciemny fiolet z cudownie mieniącymi się drobinkami:

Okej, ale od początku, bo pewnie są osoby, które od kilku minut zastanawiają się: o czym ona w ogóle pieprzy? ^.^ A no tak pieprzę sobie o najlepszej (w ocenie wszystkich którzy chociaż raz użyli, nie mówiąc o rzeszy stylistów/fryzjerów i innych z branży) szczotce/przyrządzie do rozczesywania włosów. A że ja tych włosów trochę mam, i zrozumie mnie osoba, która albo ma włosy skłonne do ‚kołtunienia się’, albo ma ich równie dużo jak ja – jakim problemem są one po każdym myciu … po każdym suszeniu. Koszmar. I potwierdzę tylko że tak – to cudo jest cudem w pełnym tego słowa znaczeniu. Jest jak różczka Harrego Pottera na nasze włosy. Jest elegancka, mała, wygodna, praktyczna, kobieca, a co najważniejsze – SKUTECZNA. I naprawdę nie wyrywa włosów (chociaż dla mnie to akurat mały problem, jak mam być szczera, bo wolałam jak przy czesaniu przy okazji ‚wyrywałam’ sobie trochę włosów – ot, żeby lżej było [taa, ja i to moje myślenie -.-])

Trochę reklamy od producenta: 

Takiej szczotki jeszcze nie było! Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.

Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku!

A tu link do filmu promującego TThttp://www.youtube.com/watch?v=IQLUTIO5QNw&feature=player_embedded

A obecnie Asia tylko siedzi i czesze włosy -.- I pokaże Wam szybko, jak wygląda to moje maleństwo (na jednym zdjęciu przepraszam za obecność włosa – zawieruszył się przez przypadek ^.^)

Cena takiego sprzętu: 55/65 zł

Podsumowanie mojej współlokatorki Eli: te Asia, wygląda trochę jak szczotka dla psów *.*

6 thoughts on “mój tangle teezer disco purple ! <3

Skomentuj

