And they turn your dream to shame ..]

***

Tak tęskni tylko Roger Majkel I. Tak tęsknią tylko szynszyle. Normalnie rozpłynęłam się jak otrzymałam tego MMSa od Macieja *.*

Odkryłam ostatnio sok z brzozy, który smakuje bardzo słodziutko i pysznie, a do tego posiada bardzo dużo dobroci w sobie. Przelałam go sobie również do atomizera i psikam sobie nim buźkę. Naprawdę polecam zagłębić się w informacje na temat tego soku. Swoją drogą, wiecie, że można go sobie samemu pozyskiwać z drzew? Nie żebym zamierzała … ot, taka ciekawostka 😉

Powiem Wam że od dobrych hm … 4 miesięcy? nie pomalowałam ani razu rzęs, po prostu stwierdziłam że a) nie chce mi się, b) ładniej i naturalniej wyglądam bez tuszu, a za to, z przyzwyczajenia smaruję je od stycznia tą odżywką L’Biotica. Nie zauważyłam kiedy, ale już jakiś czas temu, moje rzęsy naprawdę BARDZO urosły i zaczęły się ładnie, samoistnie wywijać do góry – like it. Wczoraj zrobiłam eksperyment i z ciekawości walnęłam sobie jedną warstwę tuszu, co sprawiło, że rzęsy nagle urosły mi niemal do nieba – wyglądały jakby naprawdę były sztuczne – lekki szok. Fajna sprawa, że tak odżyły i urosły 😉 (nie żeby mi się to podobało, stąd tusz idzie znowu w odstawkę – lepiej mi bez niego, i babrać się wieczorem nie muszę *.*)

Jej, jej, jej. Jak poniższy trailer zobaczyłam po raz pierwszy, na moich rękach pojawiły się ciary, ciaaary Jak obejrzałam go po raz drugi, to już patrzyłam okrągłymi oczami z totalnym niedowierzaniem w to co widzę. Z kolei jak obejrzałam po raz trzeci, czwarty, piąty, szósty … już tylko płakałam. Nie-mogę-się-doczekać ! ! ! Nic nie pobije wykonania Nędzników przez aktorów z ROMY, bo teatr to teatr – emocje są tak żywe, tak bliskie, tak realne, a kino to kino. Ale kochani … to będzie cudowne. 25 stycznia 2013 będzie dniem pięknym, bo bardzo długo wyczekiwanym. W dodatku TA obsada, tj. Anne Hathaway jako Fantine (idealny wybór!), Russell Crowe jako Javert (ciekawe jak zaśpiewa kultowe Gwiazdy?), Amanda Seyfried jako Cosette (aaah!), Hugh Jackman jako Jean Valjean, Helene B.Carter jako Madame T … Scenografia, soundtrack, … To nie może się nie udać. Nie wytrzymam, normalnie nie wytrzymam. I dreamed a dream, i znikam jeść i spać ^.^

Jak już przy Les Mis jestem, to cudowna Samantha Barks na koniec. Przyjemnie ah:

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

5 odpowiedzi na „And they turn your dream to shame ..]

  1. Ja brzozowy soczek produkuje sama:)jest jeszcze lepszy niż w sklepie bo świeżutki bez żadnych dodatków, a mieszkam w nieuprzemysłowionym regionie Polski z daleka od dużych miast wiec jest w 100% ekologiczny. Smakuje po prostu naturalnie:) Niestety taki własny jest dostępny tylko wczesna wiosna przez około miesiąc wiec jeśli w sklepie kupujemy go nawet teraz lub jesienią czy zima nie ma siły musi mieć konserwanty. I to nieprawda, ze drzewo schnie gdy się je natnie… Prawdę mówiąc nie wiem jakie ma właściwości ale na pewno odżywcze i oczyszczające organizm. No i nie wpadłam na to żeby spryskiwać nim twarz ale pewnie w przyszłym roku spróbuje:)

  2. Rigby pisze:

    Brzozowy soczek jest pyszny, sama niedawno go odkryłam 🙂 próbowałam też go z dodatkiem maliny i melisy, oba mogę polecić 🙂 pozdrawiam!

  3. Davis pisze:

    ojejku, masz przepiękny kolor oczu!

Skomentuj

