a u mnie maj?

***

Wielki Uniwersytet Magiczny – uczelnia marzeń

Jestem w lekkim szoku, patrząc na ilość pozytywnych słów, jaką otrzymałam od Was pod poprzednią notką. Naprawdę dziękuję za takie wsparcie i wiarę – sama momentami nie mam już źródeł, z których tą energię mogę ewentualnie czerpać, a czasami jeden komentarz od kogoś, teoretycznie nieznajomego, może zmienić podejście. Jest źle, ale bawię się w optymistkę i optymistycznym uśmiechem, wbrew sobie, powiem że jest dobrze. Nie wolno być wiecznie złym i smutnym, nawet wtedy, kiedy wszystko jest nie-tak jakbyśmy tego chcieli, czy jak sobie pierwotnie coś zaplanowaliśmy. Swoją drogą – fajnie że się ujawniacie, to strasznie miłe wiedzieć, że jest tu Was tak sporo ze mną 🙂 (na wszystkie komentarze odpiszę jak najszybciej!)

Mam tylko dwadzieścia lat. I spory kawałek życia przed sobą. Czas na plan B … czas się zastanowić nad tym wszystkim, usiąść, uporządkować, poskładać, posegregować – wyciągnąć słuszne wnioski. Do tego wszystkiego jest mi potrzebna tylko Mama (żywa Mama, nie skype’owa Mama!). I odrobina czasu wolnego. Dzisiaj planuję pospać dłużej … o, zamiast 5 wstanę pierwszy raz od kilku miesięcy o 6 😉

dzisiaj wygoda, czyli jeansy + conversy ; przy okazji popatrzcie jak nam wieżowce wystroili – dawno mnie w centrum nie było 😉

***

Na początku coś, co daje porządnie do myślenia i zastanowienia się przez chwilę nad tu i teraz. Swoją drogą – oglądając wczoraj ten film (przy okazji dziękuję Zosi za polecenie i umieszczenie go u mnie na facebook’u) zapragnęłam, jak nigdy, wpakować się w pociąg i jechać do babci i dziadzia do Zamościa (dopiero później doszła ponura myśl, że moja uczelnia skutecznie mnie uziemiła … kto wie, może do czasu?). W ogóle … to takie cudowne, że moi wszyscy dziadkowie żyją, są zdrowi – że mogę ich odwiedzać, spędzać z nimi czas, słuchać, wspominać. I wiecie – mój dziadziu-koks z Zamościa, też ponad sześćdziesiąt lat temu miał swoje dwadzieścia lat … Brzmi kosmicznie i lekko abstrakcyjnie. A ja głupia, mając to skromne dwadzieścia od kilku dni, narzekam na zmarszczki, za horyzontem widzę koniec świata, i w ogóle mój światopogląd w chwili obecnej jest totalnie naruszony.

6 thoughts on “a u mnie maj?

  1. zuza pisze:

    Asiu, dziękuję za ten filmik. Łzy kapią po mych policzkach. Muszę zastanowić się nad sobą, nad swoim życiem….

    I Tobie Kochana życzę, żebyś wszystko sobie uporządkowała!

    Ściskam ciepło:*

  2. Signorina Sofia pisze:

    Nie ma sprawy, cała przyjemność po mojej stronie 🙂 Film jest bardzo inspirujący i daje do myślenia. Mamy życie przed sobą, trzeba brać z niego garściami – i z sensem. Pomyślałam, że na okolice dwudziestych urodzin filmik w sam raz 🙂

  3. Dina pisze:

    Ja z kolei dzięki Tobie natrafiłam na ten film, i tak mnie ruszył, że na kilkanaście minut odłożyłam naukę i napisałam posta *wow* Po jego obejrzeniu poważnie zaczęłam się nad sobą zastanawiać, ciekawa jestem tylko, co z tego wyjdzie…
    Ja to się dziwię, że Ty się dziwisz, że masz tak wielu czytelników. Spójrz na statystyki kochana! Ja mam linka do Ciebie w stronie startowej przeglądarki i jaaazda. Sprawdzam codziennie, czy coś nowego się nie ukazało. Masz w tym swoim kąciku sieci coś takiego, że czuję się tu lepiej niż w domu momentami 🙂
    Pozdrawiam i uściskuję 🙂

  4. wloczykijka6 pisze:

    Eh,obejrzałam ten pierwszy filmik…Niesamowicie realistyczny,pełen emocji a jednocześnie subtelny.Zdziwiłam się,że starsi ludzie są tak bardzo nastawieni optymistycznie do życia.Nie narzekają na choroby,nie zrzędzą na kłopoty,wręcz przeciwnie.Ale to dobrze wróży,może za 60 lat też powiem,że jestem spełnioną kobietą-przynajmniej mam taką nadzieję.Tobie też tego życzę 🙂

Skomentuj

