wiosenne buty PROMOD

***

Totalnie zrezygnowana i zmęczona szukaniem wymarzonych butów, trafiłam do PROMOD gdzie znalazłam buciki, które w jakimś tam procencie mnie zadowoliły. Ale to jeszcze nie to … więc jak tylko zbiorę siły, zaraz po powrocie z Rzeszowa po świętach, ruszam na poszukiwania raz jeszcze. Powiem Wam, że łażenie po sklepach to obecnie dla mnie jakaś masakra – NIENAWIDZĘ. Wiem że zmieniło się to o dobre 180stopni, ale patrząc na moje obecne życie, najlepszym pomysłem na totalne wyciszenie i relax, jest po prostu leżenie w łóżku i rzucie czegoś dobrego 🙂

Na buty trafiłam w momencie, kiedy zostały one przecenione – co jest kolejnym powodem do zadowolenia. Chociaż nie ukrywam, że i tak pewnie wylądowałyby w moim posiadaniu. Są w lekko retro stylu, są bardzo leciutkie, ładnie wyprofilowane, w dodatku połączenie czerwieni z brązem = <3, a od wewnątrz posiadają kolorowe detale – lubię detale 🙂 Obcas jest wyśrodkowany, czyli tak naprawdę przełamałam swoje popadnie ze skrajności w skrajność, tzn chyba pierwszy raz nie kupiłam albo totalnie wysokich butów, albo totalnie niskich, cudownie. Te mają jakieś … 8 cm? Z tego co powiedziała mi pani w sklepie – wszystkie klientki, które wracają do sklepu i posiadają te buty, zachwalają że są tak idealnie wyprofilowane, że w ogóle nie czują tych centymetrów. To dobra wiadomość, zwłaszcza że kupiłam je głównie z myślą o bieganiu z autobusu do tramwaju, do metra i znowu do autobusu. Swoją drogą … ilość kilometrów, jakie studenci położnictwa przemierzają w tym mieście, w trakcie np tygodnia, są nieosiągalne dla normalnego człowieka. Z jednego miejsca na drugie. Ukłony w stronę ZTM za genialną komunikację miejską, która wozi mój tyłek pod samo mieszkanie – jesteście cudowni.

Wracając do butów – są one jeszcze dostępne w kolorze kremowym i jeszcze jakimś (czerwonym?) – obie, pozostałe wersje są ‚lakierkami’.

A Asia, a Asia pakuje walizkę, na której honorowe miejsce zajmuje … zresztą zobaczycie poniżej -.- … i rusza podbijać rodzinną lodówkę ! Jupi, domcio, domcio ! I mama ! I tata ! I Roger ! I leżenie brzuchem do góry !

***

PS: Tydzień, tydzień ah

Jeeeej, Jenn jest genialna ! Coś pięknego … Whitney też się podoba 🙂

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „wiosenne buty PROMOD

  1. Karolina :) pisze:

    Bardzo ładne butki 🙂 Wyglądają na wygodne, idealne na pomykanie w nich cały dzien.
    Pozdrawiam

    http://www.produktywna.blogspot.com

  2. Gloves pisze:

    Piękne są te buty. Nie za wysokie, nie za niskie, do tego szaleńczo dziewczęce i w cudownych kolorach. Aż skoczę do promod.

    Pozdrawiam – wierna czytelniczka, która zbyt często milczy 🙂

  3. Funky pisze:

    Asia posłuchaj tego! -przepiękne 🙂

  4. Frankly_speaking pisze:

    Bardzo ładne buciki 🙂 Muszę się wybrać do Promod, bo widzę, że mają obuwie, które doskonale wpasowuje się w mój gust 🙂

Skomentuj

