wyprawa do IKEI po księżniczkowe lustro

***

Po wielu tygodniach czekania, jęczenia w końcu udało mi się znaleźć czas i stwierdziłam iż nie chce mi się czekać aż szanowny brat M znajdzie czas, i sama z Olą wybrałam się do IKEI po moje luuuuuuuuuuuuuustro, którego brak jest bardzo, bardzo odczuwalny i sama się sobie dziwię, że wytrzymałam bez niego tak długo. Ale już mam, oto moje jedyne, piękne, cudowne, księżniczkowe i OLBRZYMIE lustro (szerokość – 63cm, długość – 150cm, waga – 8,2 kg – to informacja dla Oli, bo zastanawiałyśmy się dlaczego ono jest tak leciutkie/ciężkie w zależności od okoliczności :D) – póki co stoi sobie w kącie i czeka posłusznie aby zacząć mi wytrwale służyć – wprost nie mogę się doczekać jak zawiśnie na ścianie i będę Wam mogła w końcu pokazywać jakieś tam stroje, czyli to o co tak często pytacie ! Uwierzcie, że i mi tego potwornie brakuje 🙂 Wcześniej jednak pewne formalności, jakaś wiertarka by się przydała i let’s go. Przy okazji wpadło kilka innych rzeczy, w tym wieszaki, a więc i przenośna szafa się wypełniła i wisi w niej obecnie dobre dwadzieścia wieszaków, stąd kolejna część ubrań w końcu rozprostowała nogi 😀

Pozdrawiam Was ciepło, jest tak R-E-W-E-L-A-C-Y-J-N-A pogoda w Warszawie, że mam ochotę skakać, biegać, spacerować, a nawet się zakochać *.* Jest przepięknie – słonecznie, ciepło, wietrznie (ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Zmykam szybko, bo mam jeszcze kilka spraw do ogarnięcia do wieczora, jak choćby kupić jedzonko, bo wszystko zjadłam -.-

Ściskam ;*

23 thoughts on “wyprawa do IKEI po księżniczkowe lustro

  1. Majk:) pisze:

    Świetne lustro! 🙂 ale zaintrygowało mnie też… Twoje pudełko, które odbija się w lustrze 😀 dobry sposób na uporządkowanie rzeczy 🙂
    Kiedy jakieś nowości? 😀 życiowo – kosmetyczno – ubrankowo – żywnościowe? 😀

    • withi pisze:

      Już są nowości M ;*
      Pudełko faktycznie fajna rzecz, drugie takie samo mam jeszcze w szafie. 😉

      PS: Niedługo będziesz miała okazję się w nim przejrzeć ;*

  2. vuze pisze:

    Ha! to Poznań jest lepszy, bo mamy 3 greenway’e :)) byłam, bo jeden jest blisko mojej uczelni i naprawdę miałaś rację, że jest tam smacznie. Ja akurat jadłam tortillę w sosie pomidorowym z 3 surówkami. Mimo że jestem zwolenniczką domowego jedzonka, to mi b. smakowało 🙂

    btw, zakupiłam tą odżywkę do paznokci, którą kiedyś polecałaś [eveline] i naprawdę po 2 tyg stosowania widzę efekty :O szok, po prostu szok! białe plamki zniknęły z paznokci, które same nabrały zdrowego wyglądu. jestem w takim pozytywnym szoku, że mam ochotę Cię wyściskać 😀
    używałam kiedyś innych odżywek dostępnych w rossmanie i żadne nie dały takiego efektu, so thank U so much! 🙂

    Pozdrowionka niestety z zachmurzonego Poznania 😦 buziaki!

  3. PannaP pisze:

    fajne masz mieszkanko 😉 czy mi się wydaje, czy dobrze wywnioskowałam? studiujesz położnictowo? ;> ja jestem w 2 kl liceum, ale już od jakiegoś czasu myślę o tym kierunku. to jest moje marzenie. 😉 a na jakiej uczelni studiujesz? 🙂

    • PannaP pisze:

      o jej, dopiero teraz przeczytałam opis o tobie, i znalazłam odpowiedzi na moje pytania 😉 ale za to chciałam zapytać jak wyglądają studia? ciężko się dostać? 😉

      • withi pisze:

        Dostać nawet nie, chociaż chętnych było sporo (w tym roku prawie 500, na 130 miejsc). Ale same studia są ciężkie i naprawdę wyczerpujące – zwłaszcza pierwszy rok, później podobno jest lepiej. Ale myślę że warto. Zwłaszcza jak w większym % wiesz że to jest to – chociaż nie ukrywam że dylematy dopadają nas każdego niemal dnia.

  4. ea pisze:

    Zobacz sobie na główną stronę ONETU jakie zdjęcie się wyświetla w kategorii rozrywka (artykuł „20-letnia Polka pokazała swoje prywatne zdjęcia. Zobacz!”). Jest tam teledysk, a w 7 i 47 sek może znajdziesz coś znajomego…

    • withi pisze:

      Tylko Marszałkowska i Wola Park – [*]. Dwa GW w Warszawie !? Śmieszne -.- Podobno kiedyś było ich więcej … znaczy mi to tam nie przeszkadza, bo to są akurat dwa idealne miejsca, blisko i uczelni i mieszkania, także czad, ale zawsze mogłoby ich być więcej … Obiadki? 14-17 zł. Dzisiaj np jadłam za 16zł, do niedawna była też zniżka studencka 10%, obecnie jej nie ma, podobno to chwilowe – strasznie mnie to wkurzyło, no ale nic.

      • Frankly_speaking pisze:

        Ja mam jakiś taki zwid (aczkolwiek nie wiem do prawdy ), że jak jechałam 117 z Mokotowa w kierunku Ronda Dmowskiego (tego przy Rotundzie) to też jakiś GW widziałam, ale może to tylko fatamograna fanki gulaszu meksykańskiego? 😉 Pozdrawiam 🙂

      • Klaudia Niedbałowska pisze:

        ech to bardzo mało jak na wawe! to naprawde smieszne… w sumie to na marszalkowskiej to rzeczywiscie niedaleko Krakowskiego Przedmiescia wiec jest spoko 🙂 a ze mieszkam na Bemowie toto na gorczewskiej tez mi odpowiada… dzieki za info! juz dzis tam jadlam, bylo nawet smacznie 🙂 co poleasz jako nr 1? 🙂

        • withi pisze:

          Mieszkasz na Bemowie i dopiero teraz piszesz!? W ogóle jesteś w Warszawie? Jestem w szoku, byłam pewna że mieszkasz w Krakowie.
          Wszystko polecam – niedługo zrobię osobny post o jedzonku z GW. Najbardziej póki co to tort warzywny – tylko w Woli chyba go nie ma.

      • Klaudia Niedbałowska pisze:

        no ja tez pomyslalam ze cos tu nie kaman – bo google mówią że jest wiecej green wayow w wawie… ale nic to 🙂 najwazniejsze ze do tego z marszalkowskiej trafilam 🙂

        haha bo mieszkam od niedawna! w ramach wymiany studenckiej most jestem na jeden semestr w wawie 😀 (tak tak, normalnie jestem krakowska, dobrze myślałaś 🙂 no i mieszkam na Bemowie – bo slyszalam ze miejscowa zajebista 🙂

        Ja i tak zwykle chodze na marszalkowska wiec na tort na pewno sie skusze 🙂 to juz czekam na twoj post o GW! caluski!

Skomentuj

