Hurry up, we’re dreaming ! ! ! – 200 TYSIĘCY

***

Więc tak … Nie wiem czy cokolwiek jest w stanie opisać moje obecne zaskoczenie, które przeplata się z radością i lekkim niedowierzaniem. Mamy 200 TYSIĘCY wyświetleń. Dwieeeeście tysięcy :O 

I pomyśleć że 9 sierpnia ’11 było nas o 100 000 mniej – kkkklik.

Jesteście już ze mną tu tak długo, przeszliście ze mną dość spory kawałek mojego życia, pośrednio czy też bezpośrednio w nim uczestnicząc. Wiem że to 200 tysięcy osób, przypadkowo czy specjalnie wpisujących adres bloga w wyszukiwarkę, to dla niektórych dosłownie garstka. Dla mnie jest to jednak ogrom wspaniałych (i nie zawsze) ludzi, którzy po przez swoje wsparcie czy słowo, często ratowały mnie przed głupotami, które bez nich pewnie mogłabym zrobić. Pomagali podjąć jakieś decyzje. Wspierali w tych, już podjętych. Pamiętam jak jakiś czas temu robiłam oczy, widząc 100,000 na liczniku. Jesteśmy najlepsi. Niedługo będzie świętować kolejną okrągłą liczbę, hope so. Z Waszą pomocą i moim delikatnym wkładem w to co tu się dzieje. Nie wiem co jest takiego w tym, z pozoru, przesłodzonym blogu. Piszę prosto z mostu, często nie edytując tego co przez klawiaturę nabazgrolę w tym pamiętniku. Nie jestem idealna, bo tacy ludzie nie istnieją. Staram się tylko zostawić tu troszkę siebie, na wypadek, gdybym za kilkanaście lat zapomniała jak te nastoletnie, przez dorosłe, lata wpłynęły na to, gdzie wtedy obecnie będę stała i jakim człowiekiem wówczas będę.

PS: Klikamyy i kochamy once more 🙂

PS1: Oglądaliśmy wczoraj ze Stasiem świetny film, pt: ‚Prawo zemsty‚. Pomimo że ledwo żyłam przed rozpoczęciem seansu, film był GENIALNY, na tyle, że się kompletnie przebudziłam. Polecam wszystkim, wszystkim, tu więcej – kkkklik.

PS2: Tydzień intensywnego randkowania przede mną *.* Dlatego, trzeba przynajmniej stworzyć pozory, i … iśc umyć naczynia, posprzątać mieszkanie, poukładać w szafie itd – wiecie przecież co mam na myśli ; – D

Przy okazji: było Rafaello, nie ma Rafaello 😦 A tak seriously – zbliża mi się drugie kolokwium z anatomii, przyszły weekend niestety mam już cały zaplanowany i nie znajdę nawet godziny żeby nad tym posiedzieć, stąd muszę to zrobić dzisiaj i możliwie jak najwięcej – jutro. Kolokwium mam 21 marca, pierwsze mam zaliczone, więc jak to zaliczę równie dobrze, to będę dopuszczona do egzaminu. Zakres do drugiego: układ moczowy, rozrodczy, embriologia, poród (czyli nasz zakres) i jeszcze wszelkie badania.

Przy okazji, zabrałam się za czytanie koszmarnie smutnej, lecz prawdziwej, książki, tj Pamiętnik z Sybiru … pochłaniam ją w tempie naprawdę błyskawicznym (chusteczki są niezbędne). Naprawdę ciężkie są takie książki …

PS3: Kupiłam sobie wczoraj beżowe, wiosenne spodnie w Stradivariusie. Są bardzo wygodne i klasyczne, czyli to co bardzo, bardzo sobie cenię 🙂

***

Witam bracia i zapraszam na bal 
Tamten przed rokiem, niegodny był sal … zamkowych

Nie ogarniam głosu Łukasza Dziedzica. Co to w ogóle za kosmos … powiem Wam że oglądałam casting do Les Mis na rolę Javerta właśnie, którą też gra Łukasz … i mam kilka spostrzeżeń – jak oglądamy spektakl nie zdajemy sobie sprawy jak ciężko jest zaśpiewać każdy malutki fragment … w momencie, kiedy człowiek ma to zrobić na choćby takim castingu, bez podkładu, kiedy widzimy jego twarz … wtedy tak naprawdę doceniamy to, co robią tacy ludzie, ich głos … Cudownie że pośród nas chodzą takie perły, naprawdę.

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

7 odpowiedzi na „Hurry up, we’re dreaming ! ! ! – 200 TYSIĘCY

  1. Frankly_speaking pisze:

    Cieszę się 🙂 Jeszcze to jest też cudowne z tej samej płyty 🙂

    http://qbanczyk85.wrzuta.pl/audio/5VPIgdCXV57/julita_i_paula_-_somewhere

  2. Frankly_speaking pisze:

    Cześć,

    Przepiękne spodenki 🙂 Ja w zeszłym roku w wyniku zbiegu okoliczności (długa historia;) ) stałam się posiadaczką dwóch par beżowych klasycznych spodni 🙂 Już nie mogę się doczekać aż je włożę, a że jedna są takie trochę gubsze to myślę, że w kwietniu już w nich wystąpię. Też uwielbiam takie ubrania 🙂

    Ja też jak sięto mam non-stop muzę w tle (wynika to z Twoich zdjęć;) ). Teraz króluje u mnie to http://qbanczyk85.wrzuta.pl/audio/4AWcP7wlEdb/julita_i_paula_-_pawana_na_smierc_infantki
    A że piszę pracę magisterską to całą płytę mam już obsłuchaną chyba ze sto razy 🙂

    Powodzenia na kolokwium :):):):):)

  3. PannaP pisze:

    trafiłam do ciebie z wizażu. po przeczytaniu prawie całej notki myślałam, że jesteś nastolatką, a tu nagle- `kolokwium` ; O zmyliła mnie trochę oprawa graficzna blogu i ten styl pisania. oczywiście blog bardzo pozytywny. nie omieszkam tutaj wrócić. pozdrawiam.

    i gratuluję takiej liczby wyświetleń! : )

  4. qwerty pisze:

    No to czekamy na 300 000 🙂 Mówiłaś kiedyś, że pokażesz swoich współlokatorów. Tak często o nich wspominasz, na pewno sporo czytelników (w tym ja) jest ciekawych jak wyglądają 🙂

    • withi pisze:

      Ok, przy jakieś imprezie zrobię im zdjęcia z ukrycia, jak będą bliżej nietrzeźwi niż trzeźwi *.*
      A tak serio to jak będzie okazja to zrobimy – no i rzecz jasna jak się zgodzą, ale myślę że nie będą mieli nic przeciwko. Są naprawdę cudownymi współlokatorami, nie mogłam lepiej trafić, chociaż rzecz jasna mają swoje wady, bo każdy je ma. Jest naprawdę w porządku 🙂

  5. asiaczi pisze:

    ja wiem dlaczego masz tyle odwiedzin. pięknie dobierasz słowa,piszesz to co myślisz,dodajesz fajne zdjęcia. Twój blog przyciąga ludzi. ja na przykład nie wyobrażam sobie dnia bez sprawdzenia czy u Ciebie nowa notka już się pojawiła 😉

Skomentuj

