kosmetyki obecnie używane

***

(mam synka ah! *.* – pamiątka z zajęć z neo, na których uczyliśmy się podpisywać opaski [a jest na mojej rączce tylko dlatego, że niestety została ona na niej zapięta przez kogoś tak, że musiałam ją zepsuć żeby zdjąć ;<])

Po dość męczącym tygodniu melduję się że tak: przetrwałam, wytrwałam, przeżyłam, i w ogóle … jestem z siebie tak dumna, że sporą część dzisiejszego dnia spędziłam na buszowaniu w Zarze i SuperPharm, obkupiłam się solidnie, ale to taka nagroda, dla samej siebie. Wyposażyłam się w kilka pięknym bluzek (jedna jest tak delikatna, elegancka, kobieca, że boję się jej dotykać ;<), choć pierwotnie wyruszyłam na poszukiwanie spodni i butów. Mam też sporo nowych kosmetyków, więc niebawem szykujcie się na kolejne kosmetyczne nowości. W Warszawie dzisiaj było tak cudownie ciepło, że miałam przez moment myśli, aby rzucić gruby płaszcz w kąt, i wskoczyć w wiosenne płaszczyki ! Rozsądek jednak podpowiedział, że mogłabym wyglądać co najmniej dziwnie – chociaż spotkałam już dzisiaj kilka osób w krótkich rękawkach – normalnie, normalnie WIOSNA się zbliża, jeeej *____*

A cały weekend zapowiada się cudownie, bo przyjeżdzają do Asi rodzice, szykuje się wizyta w najcudowniejszym, kulturowym miejscu w Warszawie – z tej też okazji, przepełniona po brzegi endorfinami, odwaliłam już dzisiaj kawał roboty na przyszły tydzień, tj napisałam jakiś esej na psychologie i zrobiłam angielski.

Dzisiaj na szybko zdjęcia kosmetyków, które obecnie używam – bez recenzji (zrobione z myślą o wysłaniu ich w jedno miejsce, ale już mi się odechciało, eh). Większość jest już Wam pewnie znana – niektórym jestem bardziej wierna, jak widać.

PS: Zachęcona Waszymi podpowiedziami, w końcu i ja założyłam stronę dla mojego blozia na Facebooku – po prawej stronie, na samej górze znajdziecie rubryczkę, w której możecie mnie ulubić – od przyszłej notki wszystkie informacje o nowościach na blogu będą lądować właśnie tam, a nie na moim prywatnym profilu – koniec zaśmiecania ; – ) Także jak macie ochotę, to serdecznie zapraszam ! 🙂

pielęgnacja:

Nina Ricci – L’Elixir ; Chloe ; Essential by ZARA

Vichy Normaderm – Żel oczyszczający ; SORAYA peeling morelowy ; pianka oczyszczająca THE BODY SHOP ; QUEEN HELENE peeling miętowy

szampon Head&Shoulders ; suchy szampon KLORANE

filtr La Roche-Posay ; krem z dziką różą WELEDA ; Skin Fodd WELEDA ; serum z witaminą C – THE BODY SHOP ; serum Mary Kay ; diamentowa odżywka EVELINE ; L’Biotica – krem do rzęs ; Avene TRIACNEAL

reszta przyjaciół:

fluid i podkład VICHY TEINT ; beauty blender

korektor Maybelline PURE COVER ; kamuflaż ARTDECO ; pędzelek do korektora HAKURO

zalotka DOUGLAS ; tusz Max Factor 

balsam czekoladowy do ust THE BODY SHOP ; Lip Smacker – wata cukrowa ; dwie szminki RIMMEL – Airy Fairy & ALARM

skośny pędzel MAESTRO 150/22 ; róż do policzków H&M – 18 Sweet Rose

puder INGLOT ; puder True Match ; pędzel HAKURO H50

grzebyk do rzęs i brwi DOUGLAS ; paletka cieni (ja używam do brwi) AVON – stara jak świat, a służy mi genialnie !

drewniany grzebień THE BODY SHOP ; pęseta Tweezerman

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

