we’re just two lost souls, swimming in a fish bowl

***

Hej, jestem chirurgicznie smerfiasta *_____* Apropos, wiedzieliście że takie maski, mają taki bajer, że można z nich zrobić ‚nosek’ tak aby owa maska nie zsuwała się z twarzy? Ja nie wiedziałam ; – )

Uh, zasłużyłam na totalny weekend’owy odpoczynek, tzn marzy mi się głęboko w sercu piżamowa sobota, filmy, jedzonko i odpoooczynek. Powiem Wam jeszcze, że wczoraj na ćwiczeniach z podstaw pielęgniarstwa pobieraliśmy krew. Byłam święcie przekonana, że po przeżyciu wkłuć, względnym oswojeniu się z tym wszystkich, z dobrym podejściem, moje wszystkie złe wspomnienia z wszystkimi pobieraniami krwi z przeszłości, którym byłam solidnie poddawana w zbyt krótkim okresie czasowym, które niestety zawsze kończyły się mdleniem (o czym Wam już tu wspominałam – najgorsze w tym wszystkim, tj w tym zabiegu, nie jest pobieranie, czy kłucie, bo to dupa a nie ból [porównując np do bólu przy zastrzyku w tyłek z żelazem, którym byłam niegdyś cyklicznie poddawana] tylko myśl, która na dobre zagnieździła się w mojej głowie, otóż chodzi mi o to, że jeszcze przed pobraniem, wiem, że polecę, a to jest w tym bardzo, bardzo obrzydliwe) poszły w zapomnienie. Nie nie Asiu, to nie takie proste. Tym razem nie zemdlałam (a to już progres, really), moja ręka tylko niebezpiecznie wyślizgnęła się z ręki Pauliny kiedy Pani szukała jędrnej i skocznej żyły -.-, i musiałam się ogarnąć, przewietrzyć, wypłakać i po kilkunastu minutach i ja pobrałam krewcie i sama dałam z siebie trochę wydusić. A za tydzień wenflony mrrr … W dodatku jak dotrwam do praktyk, to przed nimi mam już trzy króliczki doświadczalne w mieszkaniu, które nawet same zaproponowały, abym to na nich poćwiczyła pobieranka i te sprawy ! Super ! 

a dzisiaj gulasz meksykański, kasza gryczana, surówki (czerwona kapusta, biała z dodatkami oraz surówcia z selera z rodzynkami), i szarlotka – przy okazji polecam wszystkie ciacha w GreenWay’u

PS: Pamiętacie mój wakacyjny złoto-blond ahahaha !? Ale zdjęcia wygrzebałam ;O Nie nie, już nigdy nie będę blondi, never, never.

PS2: Trochę obecnej muzyczki prosto z mojego odtwarzacza:

PS3: Oraz garstka specyficznej ‚mody’ na dobry początek weekendu. Bawcie się dobrze, i spożytkujcie te dwa dni kreatywnie. Nie to co ja, w piżamce pf. Nie, a tak serio to trzeba iść się gdzieś wytańczyć, bo aż mi same nogi chodzą jak słyszę powyższe kawałki w rmf maxxxx. Enjoy :

6 thoughts on “we’re just two lost souls, swimming in a fish bowl

  1. Frankly_speaking pisze:

    Hej 🙂 Nie nie ma jeszcze bobasa 🙂 ale mam głeboką nadzieje, że w przyszłości ten stan sie zmieni 😉 Miałam po prostu kiedyś przyjemność z oddziałem ginekologicznym;) I tam właśnie obserwowałam pracę położnych. Bardzo fajne babki były 😀 Pozdrawiam je bardzo serdecznie i Ciebie też 🙂

  2. edyta pisze:

    Strój naprawdę uroczy! Z opowiadań mojej mamy,która już ponad 20 lat jest położną wychwyciłam,że pierwsze próby działania z igłą przeprowadzała na…pomarańczy 😉 Ona też swego czasu panicznie bała się pobierania krwi,a na sam widok igły dostawała drgawek ale to wszystko mija-zobaczysz,jeszcze sama będziesz robić sobie zastrzyki 😛
    Jak się mają Twoje paznokcie po kuracji odżywką eveline? Ja zachęcona opiniami też zaczęłam ją stosować i niektóre pazurki stały się miękkie i zaczęły się rozdwajać.

    Stała czytelniczka,która dopiero teraz postanowiła coś napisać 🙂

    • withi pisze:

      O jej, to na wstępie – gorące pozdrowienia dla Mamy !
      Podobne rzeczy usłyszałam – że nie powinnam być zdziwiona jak za jakiś czas okaże się, że jestem największą fanatyczką krwi ze wszystkich studentów, i że jeszcze będę sobie sama wbijała, żeby tylko pobrać ahah.
      Co do kuracji – za kilka dni ukaże się dokładna recenzja 🙂
      Pozdrawiam i miło że się ujawniłaś 🙂

  3. Frankly_speaking pisze:

    haha, jak będziesz potrzebowała ćwiczeń na poziomie zaawansowanym to zapraszam do mnie:) Bo u mnie juz Panie Położne poważnie rozważały wołanie pielęgniaek anestezjologiczych z powodu braku widoczności jakiejkolwiek żyły 😀

    ja się właśnie gulaszem meksykańskim swego czasu objadałam w GW,nie mogłam sobie tej nazwy przypomnieć, w ogóle te Twoje foty mi narobiły ochoty na GW, w następny weeked koniecznie idę tam na obiad;)

    Pozdrawiam:)

    • withi pisze:

      Jak to, jeszcze mi powiedź że masz bobasa !?
      A no tak, bo gulasz to jest chyba w GW od samiutkiego początku. Ja zawsze wybieram ten obiad, jak nie mam pomysłu ani nie wiem na co mam ochotę (tudzież nie chce mi się myśleć, czego pragną moje kubeczki).

Skomentuj

