attention: parowanie mózgu – ryzyko zarażenia

***

… no, chyba że macie problem z zabraniem się za cokolwiek – to owe parowanie mózgu powinno wpłynąć na Was dobroczynnie czy zbawiennie. Wiem jak to jest, sama od kilkunastu dni zabierałam się za coś konstruktywnego, i zabrać nie mogłam, aż do dzisiaj … wpadłam po godzinnej wizycie na siłowni do domu z czerwonymi od mrozu policzkami, doszłam do wniosku że tak być nie może i tadam – wchłaniam jak nigdy. Moje metody?

– dużo, naprawdę dużo orzechów ! u mnie dzisiaj 250g migdałów i 250g nerkowców

– porządek, a przynajmniej względny porządek (u mnie to nie problem, jako że zabieram się za naukę od kilku dni, raczyłam uprzednio wytrzeć nawet najbardziej ukryty kurz, z naprawdę dziwnych i teoretycznie niedostępnych dla człowieka miejsc – objawił się mój powszechnie znany pedantyzm)

– ogarnięcie materiału, poukładanie notatek w kolejności w jakiej planujemy się za nie zabrać – ja preferuję od najprzyjemniejszych do tych najtrudniejszych, bo nudnych i w ogóle, w ogóle niepotrzebnych (pamiętajcie jednak – samo rozłożenie notatek, książek czy innych pomocy naukowych nie wystarczy – wypada jednak coś przeczytać, a nie tylko stwarzać pozory)

– dobre samopoczucie, wewnętrzna harmonia, pogodzenie się, że tak czy siak musimy ten materiał przyswoić, a czy zrobimy to w trzy dni, czy dzień przed egzaminem – nasz wybór

– trochę ruchu przed nauką nie zaszkodzi

– dużo zielonej herbaty i przewietrzenie pokoju – świeże powietrze nieźle oczyszcza mózg

– no i na koniec – uśpijcie na moment komputery, zamknijcie klapki od laptopów – one też lubią czasami drzemać, a nie tylko funkcjonować od momentu wstania, do momentu położenia się do łóżka ich właściciela

Nie wiem co jeszcze, pewnie jakieś mało istotne rzeczy. Ja o 20 lubię już spać (*.*), ale dzisiaj czekam na ‚Na wspólną’ (nieźle ekscytujący wątek z mężem-gejem Małgosi ! Oo), a później powtórzę to, co udało mi się dzisiaj napisać i spać, spać. Trzymajcie się ;*

PS: Wszyscy nawijają o jakimś ACTA, a chyba tylko ja wykazuję tak kompletną ignorancję jeżeli o to chodzi, i nawet nie wiem ‚o co kaman’ *.*

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „attention: parowanie mózgu – ryzyko zarażenia

  1. goodlenka pisze:

    Mam wrażenie jakby wpis był dedykacją dla mnie 😛 😉

  2. kit pisze:

    Dobrze porozkładane notatki – to jest to. Nie znoszę szukać różnych kartek i karteczek po całym pokoju. Ważna sprawa to otwarte okno i woda mineralna. I możemy lecieć 😀 A i oczywiście wyspać Cię.
    P.S. Co do wszechobecnego ACTA to obejrzyj sobie: http://www.youtube.com/watch?v=h1fJYlQ9iJY&feature=g-logo&context=G2d51202FOAAAAAAADAA (póki you tube jeszcze istnieje, a Twój blog (który swoją drogą bardzo lubię ;)) egzystuje, bo za niedługo okaże się, że pokazując się nam w koszulce z logo jakiejśtam firmy jesteś PIRATEM i trzeba Ci odciąć internet 😦

  3. dinamatura pisze:

    kiedy zasiadam do nauki, mój pokój wygląda jakby przeszedł przez niego huragan, bo uczę się chodząc po pokoju i w takim przypadku, rozkładam różniaste notatki, kserówki i książki w każdym możliwym koncie. coś jak feng shui, pozytywna energia i wiedza krążąca po pokoju jak odrzutowiec, skutecznie omijając moją głowę. no cóż, sesja, sesja i po sesji, a nim się obejrzymy, to już na letnią trąbić będą. marne jest życie studenta!

  4. Olka pisze:

    http://wyborcza.pl/1,75248,11017884,ACTA__Lista_hanby_i_chwaly.html?fb_ref=su&fb_source=home_oneline – tu jest krótko wyjaśnione (trzeci filmik na dole, minuta z ogonkiem). Zainteresuj się, bo zaraz nie będziesz mogła wrzucać żadnych filmów z yt, jeśli nie będziesz miała wykupionej licencji na prawa autorskie 😛

Skomentuj

