2011 in review i plany na 2012

***

blogowe podsumowanie z roku 2010 – kkklik

***

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

The Louvre Museum has 8.5 million visitors per year. This blog was viewed about 130 000 times in 2011. If it were an exhibit at the Louvre Museum, it would take about 6 days for that many people to see it.

Click here to see the complete report.

***

Klikajmy na powyższy link – tam jest bardzo ładna statystyka. W tym roku wordpress bardziej się postarał niż w zeszłym, chociaż liczba postów nie jest aktualna, bo łącznie z tym dzisiejszym jest ich już 314, no i do tego każdy wpis ma swojego fajerwerka *.*

Jak po Sylwestrze? Warszawa w nocy z 2011/2012 była bardzo, bardzo głośna. I kolorowa. Piękne są w stolicy fajerwerki i pięknie się tu ludzie całują. I piękny Pan mnie pocałował, mówiąc że ‚właśnie znalazł swój obiekt westchnień‚.

Roku 2012, bądź dla mnie miły i względnie łaskawy. I sprowadź mi Bruno Mars’a do Polski. Albo do jakiegoś Hamburga, to zaliczę dwa postanowienia przy jednym wypadzie. Co mi się jeszcze marzy, tak na szybko, bo zmykam odsypiać … Chciałabym trochę ‚z-oszczędnieć‚, tj – nauczyć się oszczędzać, na początek postaram się miesięcznie odkładać 100 zł … (taa). Chcę pozaliczać wszystkie egzaminy, przestać mieć wątpliwości dotyczące tego, czy oby na pewno wybrałam dobry kierunek i dobry plan na przyszłość, co pewnie wyjaśni się podczas szkolnych i wakacyjnych praktyk – no i czekam na pierwszy poród! Marzy mi się jakieś przecięcie pępowiny … i mały bobas na rękach! I chciałabym być dobrym człowiekiem, i zrobić kolejny krok w stronę samodzielności … I inne marzenia mam wypisane na zielonej kartce papieru, ale one są moje i tylko moje. A w głowie rzecz jasna trzeci tatuaż, ale na razie ciii …

Mam nadzieję że u Was wszystko w porządku. Jak się obudzicie to dajcie znać jak Wam minął Sylwester i czy wchodzicie w ten Nowy Rok z jakimiś konkretnymi postanowieniami, jak np – ratuję płuca, rzucam palenie? Ah, ja jeszcze mam jedno postanowienie – cytologia! Postanowiłam że co roku, na urodziny, będę robiła swojemu organizmowi taki mały, acz kluczowy prezent 😉 I wszystkim kobietom polecam, jako studentka położnictwa, wprowadzić takie malutkie postanowienie w nasze życie. A tym starszym, po 21 roku życia, dojdzie jeszcze USG piersi. Swoją drogą, genialna reklama po prawej, z prostym przesłaniem – czy naprawdę przejmujesz się ważnymi rzeczami? 

;*

Informacje o withi

If you wanna make the world a better place . . . take a look at yourself and then make a change . /
Ten wpis został opublikowany w kategorii World hovers around her .. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „2011 in review i plany na 2012

  1. Ania pisze:

    Chyba za rok wybiorę się na Sylwestra do jakiegoś dużego miasta, bo u mnie nic ciekawego się nie działo:). W sumie to zaglądam na Twojego bloga już od dłuższego czasu ale dopiero jakoś teraz komentuje:D Lubię to jak piszesz ;>
    Pozdrawiam:)

  2. Linn pisze:

    Aśku, żeby ten rok był dużo piękniejszy niż wszystkie dotychczas :*
    Sylwestrowy Kraków też piękny, co prawda – zawiódł w tym roku, ale i tak nie mogę narzekać.

    a postanowienia? oj są 🙂 i to sporo.

Skomentuj

