unforgettable childhood part 4

***

part 1 kklik

part 2 kklik

part 3 kklik

***

Czwarta i pewnie ostatnia część moich dziecięcych wspomnień, zapamiętanych dzięki zdjęciom oraz solidnej głowie. Besides, wiecie że mam dużą głowę? Zawsze miałam. Chodzi mi dokładnie o jej obwód, zwłaszcza kiedy popatrzymy na nią ‚z lotu ptaka’. Pamiętam jak kiedyś na obozach w Kołobrzegu, dostawaliśmy grupowe, kolorowe czapki, regulowane z tyłu na guziczki. Często jak wskakiwaliśmy do morza, ściągaliśmy czapki, rzucając je na bok wszystkie razem. Później wszystkie dzieciaki miały problem ze znalezieniem swojej czapeczki, natomiast ja takowego nie miałam, gdyż miałam ją zawsze zapiętą na przedostatni guziczek *.* Ale nie powiem, jak byłam dzieckiem to był to mój naprawdę olbrzymi kompleks – teraz już go nie mam, bo nikt nie wkłada mi na główkę kolorowych czapeczek to raz ;< a dwa – mama przez całe życie próbowała mnie przekonać że to dobrze, bo to znaczy że mam tam tylko i wyłącznie dużo mózgu (teraz nazwałabym to bardziej fachowym jęzorem – dużo istoty szarej moi mili, a co za tym idzie – jąder, czyli skupisk neuronów ^.^) i tak mi to wmawiała i wmawiała, że w końcu uwierzyłam. Tylko czy oby na pewno dobrze? xDDD

Historia z dzieciństwa jest, to i garstka zdjęć się przyda. Mordka mi się śmieje, jak je widzę:

One thought on “unforgettable childhood part 4

Skomentuj

