ostatni sezon Chirurgów ; czapeczkowanie !

***

Znalazłam wolną chwilkę na nadrobienie ósmego już sezonu Chirurgów. Ósmego i ostatniego. Już zdążyłam się kilka razy mocno popłakać, moment w którym niemal wyrywają małą Zolę z rąk Mer jest przerażający. Przerażający jest też fakt, iż to ostatni sezon … Co to za życie bez nowego Dereka? Archiwalny jest bardzo hot, no ale ; – (

Z bardziej przyjemnych rzeczy – w najbliższych dniach w końcu wybieram się na szycie mojego stroju położnej jup ! Będę miała cudowną koszulkę, a nawet dwie i spodnie, cudowniasty mundurek, może nawet z pudrowymi wstawkami? Nie pokazywałam Wam tutaj, ale jakiś czas temu, dawno, dawno, oglądałam sobie zdjęcia na stronie WUMu ze ślubowania absolwentek położnictwa. Szczerze? Marzy mi się ten moment ; – ) kkklik po więcej

Na koniec, pomimo ogromnego wstydu, ‚pochwalę’ się moim podkarpaciem (powiększamy klikając, bo nic nie widać) -.- Swoją drogą, dzisiaj dane mi było usłyszeć atak zwolenniczek ‚dzień po’, a gdzie? Jak to gdzie – w autobusie – toż to najlepsze miejsce do nawracania młodzieży i głoszenia swoich iście zrównoważonych poglądów, jakoby moich wnuków mieli uczyć Niemcy i Ruscy. Platformie gratuluję, Januszowi również, bo jest fenomenalny, a Polakom że tak bardzo znacząco pomyliłam się w moich wróżbach co do frekwencji 😉

10 thoughts on “ostatni sezon Chirurgów ; czapeczkowanie !

  1. Aleksandra R. pisze:

    A ja uwielbiam to, że gdziekolwiek na podkarpaciu nie wejdę, wszyscy mają takie same poglądy jak ja 😀 Pozdrawiam :* Mam nadzieję, że w tym studenckim zamęcie damy radę jeszcze kiedyś pójść do parku nad staw 😉

    • withi pisze:

      Ej no Ola, bez przesady – powyżej 50% inaczej myślących jeszcze na podkarpaciu istnieje ; D ! Nie zapominajmy o nich, zapomnijmy o tej przerażającej statystyce !
      Pewnie, pewnie ! Codziennie jak przejeżdzam obok tego parku, to tak sobie planuję żeby się w nim z Tobą umówić ; – D Przyjedz do mnie i weź ze sobą tego ‚zainteresowanego wszystkim’ kota *.*

  2. ciocia zło pisze:

    A ja zaczęłam oglądać 8 sezon zaraz po premierze, ale teraz nie mam czasu na nowy odcinek 😦 Miałam mieć jutro wolne i bym sobie zobaczyła, ale się przeliczyłam oczywiście.

  3. vuze pisze:

    Pięknie wyglądają te przyszłe położne. Szkoda, że w szpitalach już nie praktykuje się tych ‚czepków’, bo z czepkiem położna wygląda cudnie. Tak samo jak pielęgniarki 🙂

    • vuze pisze:

      A’propo chirurgów, zakończyłam na 6 sezonie i nie mam czasu, by ruszyć dalej. I tu moje wielkie zdziwienie, że już 8 ostatni sezon, jaaj.. mocno jestem w tyle. Ale zaciekawiłaś mnie na tyle,że nie mogę się doczekać, aż ściągnę 🙂

    • withi pisze:

      Czy ja wiem … to tak ładnie wygląda, ale nie jest to z pewnością wygodna opcja na dłuższą metę. W tych wszystkich wojennych filmach , te sanitariuszki ah ! Ale w życiu codziennym myślę że byłoby to tylko zbędne 😉 Chirurdzy to sens mojego życia, od kilku dobrych lat. Nie wiem jak przeżyję koniec, chociaż z drugiej strony, każdy baczny fan tego serialu dobrze wie, że z sezonu na sezon jakość niestety spada. A z drugiej strony, każdy zakochany w tym chirurgicznym świecie fan, dałby się pokroić za jeszcze 15 sezonów, nawet kosztem jakości i ewidentnego naciągania ze strony producentów ; – )

Skomentuj

